UNGE MØDRE

 

 

Jeg har egentlig villet holde dette hemmelig for blogg og facebook og slikt til nå, men nå klarer jeg ikke vente lengere ! Som mange allerede har gjettet, er jeg med i TV-programmet Unge Mødre, på FEM. Innspillingen begynte for litt over en uke siden og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kom med i programmet. Fikk allerede i begynnelsen av januar vite at de ville ha meg med, og har siden den tid hatt noen intervjuer med dem både over tlf og på Skype. Så nå gleder jeg meg bare masse framover , og ikke minst til å se meg selv på TV til høsten ! Imorgen kommer de faktisk å fimer meg igjen, og det blir hele 4 dagen de filmer meg på ca en uke. Men det er jo bare gøøy. Kommer ikke til å skrive på bloggen noe spesielt om hva de filmer og hva vi har filmet og sånt. Så vet dere det ! 

 

 

GLED DERE ! 🙂

 


47 kommentarer
    1. Skjønner ikke at du tørr å ha så stor utrigning, jeg har dobbelt så store pupper som deg men går aldri slik :p får jo de stygge blikka ! 🙁

    2. Dette beviser bare at de trenger dumme unge mødre Programmet skulle hett unge dumme mødre.. Utrolig kjipt at de velger ut slike som deg til programmet og fremstiller unge mødre som dumme blondiner som ble mamma for tidlig.. Trist når det faktisk finnes unge mødre som er ekstremt gode mødre, men de fleste av dem orker vel ikke bli med i programmet…

    3. Hei:)
      Det var kjekt og høre!
      Men gir du beskjed her på bloggen når det begynner til høsten eller?:)
      Eg skal følge med på det:)!

    4. Venta lenge på det her innlegget.. Det her går nokk bra Rannveig, e ikke no å bry sæ om de negative komentaran. Du e en god mor 🙂

    5. håper vi lesere får høre når det begynner 🙂
      skal bli artig og se din lille søte verden på tv 😀
      Glede mæi masse :-D<3

    6. Ikke nokk me at man ser dæ vær jævla dsg på city, nu må vi se dæ på tv å? FYSJ, æsj, ka e vel bedre enn en orange bimbo som legg ut undertøysbilda av sæ på bloggen å trur ungen blir så stolt når han ser de. Æsj, fyfan, stakkars unge.

    7. vist du ikke like ho koffer i all verden sitt du og les bloggen hennes da ?
      trur du virkelig vi bryr oss om ka du mene ?

    8. HAHAHAHA MÅ LE av kommentarene du får. Det er virkelig dagenes høydepunkt når jeg kjeder meg. Hvorfor i helvete leser du bloggen hennes da, skulle jeg til å si også. Om det er så grusomt å se henne hver dag liksom? Haha, folk altsåå. Gleder meg til å se deg på TV skjermen! 😀

    9. Synes det er dumt at du skal være med på Unge Mødre. I hvert fall hvis du er sånn som du fremstiler deg på bloggen. Du er helt sikkert ei kjempe koselig jente og en god mor, å vil det aller beste for sønnen din. Men du fremstiler ikke unge mødre noe godt med bloggen din, med alt egentlig. Du smører deg inn med selvbruning selv om du ammer, å du vet godt at det er skadelig for ungen din! Du er nesten mer å fester enn det du er med ungen din og du virker virkelig ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen.. Synes det er veldig egoistisk av deg å bli med på et sånt program, siden målet dems er ikke å vise frem unge mødre på en positiv måte. De vil jo lage en serie med unge mødre som ikke skulle vært mødre! Tenkt deg selv da, alle ser ned på unge mødre og mener vi ikke skulle ha hatt barn. Og bare se på introen og hør sangen, så skjønner du veldig godt at det stemmer å 😉 Så hvis du ikke vil gjøre deg selv helt til latter, trekk deg. Det gjorde jeg da jeg fant ut mer om det. Vil du virkelig at sønnen din skal komme på TV og tenk om du gjør noe skikkelig dumt eller at dem klipper det som noe skikkelig dumt. Så om 10 år så finner noen kompiser av sønnen din det og viser det til han, mobber han og sønnen din blir erta.
      Jeg sier ikke dette av sjalusi, jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å vært med på unge mødre fordi jeg setter ungen min foran med selv. Noe du burde gjøre å!

    10. Synes det bare er med blondiner med store pupper eller brunetter som er nakenmodeller.. Neinei, dette er faktisk litt trist. Når skal dem filme “normale” mammaer som ikke er opptatt av fest og masse brunkrem? Nei, nå skal jeg boikotte “unge Mødre” :)) Og jeg er ikke sjalu eller noe i den duren, jeg skriver bare min egen mening, og det må alle få lov til uten at andre blir sure og tror den personen er “sjalu”

    11. Dere… ta en chill pill, please. Jenta har lyst til å delta i et underholdningsprogram på tv. So what! Det lyser jo misunnelse ut av enkelte kommentarer her. Og dere som aaaldri kunne tenkt dere å gjøre det samme; nei, da er det vel ikke noe å gnåle om? Vi er alle forskjellige.
      PS: Det er helt legitimt (slå det opp) å bruke brunkrem eller vise ansiktet sitt på skjermen selv om man har presset en unge ut av uterus (slå det også opp). Livet slutter ikke den dagen man får barn, det får bare en ny dimensjon.
      Husk også at et blogg bare er en ørliten flik av en persons liv. Hold dere for gode til å spre negative kommentarer i hytt og pine. (Karma’s a bitch…)
      Lykke til, Rannveig!
      Hilsen gammel firebarnsmamma på 30. 🙂

    12. Stå på!!! Gleder meg til å se deg på tv, selv er jeg mamma til en prinsesse på snart 6mnd!!
      Syns du er TØFF, jeg tror du spiller mye på “dumhet”, litt for å provosere de idiotiske kommentarene her inne.. Det er bra.. Du virker som en god mor å sønnen din ser happy å fornøyd ut:) de som sier du er en dårlig mor, why? Babyen fin vokser å utvikler seg fint, du har fått deg type, er fornøyd med kroppen, tar deg en fest-gjerne en røyk å, å har sex!!! SUPERT.. Syns det høres veldig normalt ut!! Du er vakker, å mange er nok sjalue på deg, det forstår jeg:))
      Ta en bilde av deg uten extention hår en dag da:))
      Klem M 22år

    13. Hvorfor er alle som stiller seg kritisk til deg, det du driver med og som foregår rundt deg liksom sjalu? LOL, som om noen vil ende opp som ung mor, uten utdanning, leve på nav og dumme seg ut på tv. Det er ikke akkurat supervanskelig å være med i reality-tv, det eneste som trengs er jo å ikke ha selvrespekt og å være prkåt.

    14. HAHA DU VA SÅ LOL DER DU GIKK PÅ CITY MED KAMRAMANN ETTER DEG. og du snakke om at Paradise folkan trur dem e mer kjendisa ennd et dem e.. Ka i faen trur du at du e ???

    15. haha, dagens høydepunkt å læs kommentaran til på go finnmarking SURFETTAN hær inne : D E så sinnsykeli arti å læs kor ænkelte drit tre gang i samme trusa på de teite kommentaran dæmmes ! Værste av alt e at ingen av dæm har hår nåkk på ballan til at dæm tør å vise kem dæm e 😉 Stå på, glæde mæ til å se dæ på tv! Akkurat som æ har fulgt dæ på bloggen, skal æ kose mæ å se på UM ! You go girl!! 😀

    16. Herlighet kor trist å høre… Ikke la dæ utnytte,Rannveig.. Æ får helt ondt i mæ. Se på bloggen og hvordan du fremstiller dæ, å nu på tv? Kjære vakre du, gruer mæ på dine vegne den dagen du blir voksen. Tenk om du ønsker en seriøs karriære? Men blir fordømt for den du va før i tiden. Dette va trist, Rannveig.. Lurer på hvor din mor er oppi alt dette her.. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg