LANG DAG..

Nå er lillingen lagt for en goood stund siden, og ho mor har “bare Rannveig” tid ! Er alltid så godt å ha noen få timer på kvelden hvor man bare kan slappe av og se på TV og slikt, uten å måtte stresse eller noe. Herlig herlig ! I dag har vi som sagt drevet med filming og slikt, og det blir også store deler av morgendagen å bestå av. Ellers kan jeg vel ikke fortelle så veeeldig mye om hva vi har gjort i dag, da jeg desverre ikke får lov til det. Rakk hvertfall ikke førstehjelps-kurset jeg hadde tenkt å dra på ( førstehjelp for babyer/barn) , og heller ikke MRL timen jeg skulle dra på. Men det gjør jo ingenting, har jo allerede trent denne uken… selv om jeg hadde veeeldig lyst til å trene i dag da.

Uansett. Trofast Paradise Hotel titter som jeg er, så ble jeg utrolig sjokkert over at Dennis gikk ut i dag ! Han er jo så sjarmøør. Ble nesten litt lei meg jeg, hoho ! Angående Paradise, hva er greia med at visse deltakere som har vært med der tror de er A-kjendiser og lager seg blogger som ” paradiseare.blogg.no” og “paradisetommy.blogg.no”  . hahahaahh, lol.. Da må man flire litt altså. Det er jo bare et TV program, og de er muligens G kjendiser om i det heletatt så mye engang. Det blir liksom som om jeg skulle laget meg en blogg som dette : ” Ungemødrerannveig.blogg.no”  Skurrer litt derja ? Haahahh. Neei, huff. 

 

Men nå gidder jeg rett og slett ikke blogge mere, har heller ikke noe mere på hjertet egentlig ! Brunogblid konkurransen har jeg vært grusomt treig med, men det kommer, det kommeer. Bare vær tålmodig 😀 Såe, da sier jeg bare godnatt til alle mine søte lesere med det ! 🙂 

 

ÅI, herreguuuud.. kill me bitches :- * 

 

16 kommentarer
    1. heng pupper diluks!. å BTW da du redigere tryne ditt så er det virkelig lurt å gjøre så det ser natulig ut !

    2. For en jævla latterlig kommentar, har du ikke noe positivt å si så la heller vær ! Gud for nåkka jævla idiota det finnes der ute !
      Rannveig, du e nydelig uansett ka !

    3. Må du/ dere kommentere frekt på alle innleggene Rannveig legger ut ? Du/ dere har veeldig lite og gjøre om dagene.. Du/ dere vet at det faktisk såre når man kommenterer sånt ? Tenk, Rannveig har også følelser. Du/ dere må jo være fryktelig misunnelig på henne..

    4. Jeg treffer Dennis hver eneste gang jeg er ute i sentrum i helgene her i Stavanger. Det er som om han ikke har noe annet å gjør en å vise seg frem. Men ingen bryr seg om han her lenger, utrolig morsomt! Bare små fjortisser som løper etter han, ellers er ingen andre som har interesse av å snakke med han.
      2 helger siden traff jeg han utenfor en nattklubb, og han mumla om at ingen hadde respekt osv. Jeg bare stumpa sigaretten i bakken og gikk inn igjen. Huff å huff..

    5. Altså, du “rakk ikke” førstehjelpskurset? Vet du hvor mange som meldte seg på og ikke fikk plass, og som dermed kunne tatt plassen din når det tydeligvis ikke var så nøye for deg uansett?
      Synes du vriker ufattelig umoden og uansvarlig. For det første fordi du helt tydelig mangler respekt for andres tid (de som holdt førstehjelpskurset gjorde jo dette på sin egen fritid, uten lønn) og for det andre er det utrolig uansvarlig å ikke gå på et slikt kurs når man har små barn. Hva om noe skulle skje med sønnen din, hadde du visst hva du skulle ha gjort i en krisesituasjon?
      Synes dessuten det er litt artig at du, i et tidligere innlegg, ga klar beskjed om at hvis Nathaniels pappa fikk seg ny dame, var det HELT uaktuelt at hun fikk være en del av Nathaniels liv ettersom han bare har EN mamma. Men du legger ut bilde av nytypen din som holder Nathaniel mens dere er ute på shopping. Hvorfor lar du Sonny (?) være en del av Nathaniels liv? Har han ikke bare EN pappa?
      Men selvsagt, den dagen Nathaniels pappa får seg ny dame, har du heldigvis ikke en dritt du skulle ha sagt i forhold til om hun får treffe ham eller ikke. 🙂

    6. Synes det er teit at du får så mange frekke kommentarer, må være bra mange som har lite å ta seg til…du er deg selv, 100%ærlig er du, og du bryr deg ikke om hva andre mener, så er ganske bortkasta det de gjør. Glad i deg!

    7. Jeg rakk heller ikke førstehjelpskurset, da er vel jeg også en uansvarlig mor da(sikter til den ene kommentaren her) ;o
      Haha, men stå på Rannveig, haters gonna hate sier jeg bare 😛

    8. du er drit pen 🙂 fuck haters. sikkert bare kjedelige folk som sitt hjemme hele dag og ikke har bedre å gjør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg