TRENINGS-INNKJØP

Har vært en utrolig slitsom og laang dag i dag, skal ikke si så mye mere enn det. Vi kom hjem ganske så sent, så da var det rett på kveldsskiftet og rett i seng for Nathaniel sin del ! Så nå ligger han å sover så søtt i sengen sin, mens jeg inntar dagens middag. Jepp, middag kl halv 12 på kvelden. Kosedressen er på, og nå er jeg klar for en kveld med TV titting og sofaligging. Muligens skal jeg se neste ukes episode av Frustrerte Fruer, men det kommer helt an på om nettet vårt ( som er EKSTREMT tregt) vil samarbeide. Uansett… gleder meg sånn til Marita kommer hjem fra Vadsø , siden hun er min trenings-buddie :- * Treningen blir ikke helt det samme uten henne ! Og speaking of, i dag var jeg å kjøpte litt nye treningsklær. Ikke det at jeg virkelig trengte det, i og med at jeg har nok fra før av, Men er jo gøyere å trene når man har litt nytt ! Er dere ikke eenig ? 

 


Dagens middag og dessert ! Hoho 😀

 

Treningsskjorte fra Asics ( 299 kr) treningstights fra Casall (699 kr)

 

Treningsskjorte fra Peak Performance ( 500 kr) , treningstights fra NIKE (499 kr) 

 

Er det noen som vil jeg skal legge ut bilder av magen min, nå som det er over 4 mnd siden fødselen ? Er veeldig fornøyd med den, og bedre skal det bli ! Synes allerede jeg ser resultater etter treningen, og det er jo topp motivasjon ! Likerlikerlikeeer ! Skal fra nå av prøve å trene to ganger i uken istedenfor bare en gang, eneste problemet der er jo at jeg trenger noen til å passe Nathaniel mens jeg er borte , og det blir jo da mammaen min. Hun stiller selvfølgelig opp når hun har mulighet, men hun har jo også en fulltidsjobb og ikke så ofte tilstede. I tilegg er Nathaniel blitt en skikkelig puppegutt, han vil helst bare ha pupp han, og hvertfall IKKE flaske … 

Uanseeett. I helgen skal vi bare slappe av og ikke gjøre NOE som helst annet enn å kose oss og trille turer med vogna. Har vært en stressende uke, så skal bli godt å bare flate helt ut lamme gullet mitt. Vi har det helt fantastisk sammen bare oss to 🙂 <3 Mamma elsker Nathaniel ,og Nathaniel elsker mamma ! 

Ha en helt fantastisk helg alle leserne mine ! DET skal jeg hvertfall ha ! Så blogges vi :- * 


11 kommentarer
    1. Hei:) skrev en kommentar til deg i et tiligere innlegg:)
      Ja, legg gjerne ut bilde av magen:) også bilde av deg uten extention å ikke oppsatt i strikk:)
      Du er fantastisk.. Gutten din er skjønn(den lille) hehe.. Håper du tar deg tid en gang å svarer meg..
      Ønsker deg lykke til med filming, håper det ikke sliter ut deg å lille for mye..
      Klem M;)- mamma til lille jenta på snart 6mnd<3

    2. Tips… Om du vil ha slankere mage, så er den middagen du spiste idag alt annet enn sunn på noen som helst måter ! Bare fett 🙁 Bytt ut med ren fersk fisk, brokkoli og litt potet ! POWER middag!

    3. Eni me at den middagen ikke e sunn, men potet? Potet skal styres unna når man vil bli slank eller ned i vækt. Ha heller masse salat på fate i stede for allslags potetmat. (pommes frittes, noisette, potet osv) litt kan man selvfølgeli unne sæ:p brokkoli e bra d inneholde krom, nåkka som dæmpe søtbehove. Dessutn e dæm full av c-vitamin å antioksidanta:p feks; kesam å bringebær e godt i lag, 100 g bringebær e bare 55 kaloria:) husk, hvit kjøtt e sunnest:p

    4. kan du ikke bare ta med sønnen på trening. Jeg har en på 10 måneder nå som har vært med helt fra starten. før han kom var det storesøster som var med. ( Når hun var liten )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg