NATHANIEL’S OUTFIT 28.04.12

 

Dette har Nathaniel Chrisander på seg i dag: Vanlig hvit body fra H&M, t-skjorte fra H&M,  og bukse fra CUBUS. 

 

I dag skal vi bare ta det heeelt rolig! Kanskje jeg begynner å pakke ned litt ting, siden jeg har så SYYKT mye ting og tang som jeg skal ha med meg når jeg flytter.. og det er jo bare en mnd til ! Wii <3 Får see hva vi gidder ! Siden vi først har sløvedag hjemme og ikke har noen planer, foreløpig iallefall, så tenkte jeg kanskje å fikse litt på bloggen også. Mye som jeg ikke har fått gjort så mye med siden Nathaniel kom til verden pga lite tid til overs, men etterhvert som jeg har blitt vant i mammarollen får man jo bare mere og mere tid til å gjøre andre ting. I begynnelsen var det jo baare amming – soving- bleieskift, og det var alt vi gjorde iløpet av en dag liksom.

Skulle ønske været var litt bedre, men meeen. Siden jeg nå er begynt å blogge mere igjen, er det noe spesielt dere vil jeg skal blogge om eller noe dere lurer på ? Bortsett fra det så skal jeg iallefall trekke vinner i Brun og Blid konkurransen iløpet av helga ! Er jo en stund siden jeg skulle gjort det, men sånn blir det når man har en liten en 🙂

 

Ha en flott lørdag, så blogges vi :- * 

9 kommentarer

Siste innlegg