KOSELIG DAG + OSLOJENTETUR

HEIAA alle fans og stalkers <3


 

 

Skal ikke lage noe kjempelangt innlegg nå, bare fortelle litt om hva vi har gjort på i dag siden jeg har myyye annet å gjøre ! Var først på babytreff, med mange andre koselige mammaer ! Desverre var jeg veldig sein dit, så var nesten ikke mere enn å gå inn å sette se, før vi dro derfra igjen . Jeg er desverre VELDIG dårlig med tidspunkt, og det plutt at bussnettet her i Alta er helt fucka, er ikke en bra kombinasjon. Skulle ha gått busser hvert kvarter, slik som i de fleste andre byer. Hveertfall.. deretter dro jeg, Marita og Ingunn (som jeg ble kjent med i dag) å spiste på cafè. Satt lenge der og bare pratet og spiste, før Ingunn dro og jeg og Marita dro videre og så litt i butikker. 

 

 

Marita, Odin, Ingunn, og hennes lille datter Jenny som bare er to dager yngre enn Nathaniel, faktisk ! 

 

Lill Hege og bitte lille søøte Celine !

Ops, glemte å sminke meg ! :O Hehe, neida.. glemte ikke, hadde bare ikke tid. Men kan ikke klage likevel vetduu 🙂 

 

Mamma sin lille sjarmøør <3

 

Måtte bare ta bilde av gullet mitt i morrest mens han sov . Veerdens fineste <3

 

Nathaniel synes mamma er sååå morsom <3 SMELTER helt av det smilet !

 

Så kan jeg jo legge ut litt bilder av det jeg har kjøpt i dag. Er egentlig for det meste ting som skal brukes i dåpen jeg har sett på. Når man kjøper mye billig, så blir det fort dyrt ! Hehe. Men man må jo uansett regne med noen tusen når det kommer til pynting og sånt. Og så vil jeg jo gjøre det finest mulig for han, vil jo at han skal få en fantastisk fin og personlig dåp. Så bordkortene f-eks, skal jeg selv lage.

 


Kjøpte fire slike engler. Love, hope, belive & dream. Disse og bilderammene ( med bilder av Nathaniel i) skal stå på gavebordet tror jeg. 

Vært å handlet inn dåps-pynt på tille til ca 1500 kr. Røska like godt med meg hele pynt avdelingen på Nille jeg ! Noe av dette er fra andre butikker også, slik som cupcakes pynten. Skal lage cupcakes i dåpen, og de skal selvfølgelig være babyblåe .. smørkremen altså ! 

 

 

Cupcakes stativ som jeg skal ha på kake-bordet 🙂 

 

Oppbevaringsbokser er jo alltid kjekt ! Disse er brae til å f-eks fryse ned melk til senere, siden de er ganske småe.

 


Underøøy til ho mor ! Og vitaminer 🙂

 

 

 

Nå er det bestemot at jeg og Marita reiser på jentetur og husmorferie til Oslo i midten av juni ! Det blir nok kjempekoselig ! I tilegg til at vi har booket time for restylane på Colosseum klinikken ! Og en annen ting, jeg skal dra på photoshoot med fotograf Erlend Hefner Stokkedal når vi drar dit ! Så det blir nok kjempegøy, gleder meg masse masse masse !  

Imorgen får jeg bessøk av Marita litt tidlig på dagen, så drar vi senere å trener ! Skal bli veeldig godt tror jeg. Nå må jeg avslutte, har VELDIG mye annet jeg sku gjort. Men må jo også oppdatere leserne mine litt om hva som skjer ! Har virkelig mange baller i luften om dagen, men det er sånn vi liker det ! Hvertfall jeg 🙂 

Så da sier jeg bare godnatt, og sovgodt alle søte dere ! Og så blogges vi ;- * 

22 kommentarer
    1. Ser ut som dere har hatt en fin dag:) Og så mye fint du har kjøpt til dåpen:) Når er det dåp? Nydelig gutt;)

    2. De var super søte:) Fikk lyst på sånne selv;) Men vet ikke helt hvor jeg skulle hatt dem:) Ser ut som dere har hatt en fin dag:) Husker dåps planlegginga. Var så morro:) Så fint og se at du gjør det så flott og legger så mye arbeid i det:) Er så morro å kunne ha bilder og vise at man virkelig ville gi det beste av alt til barnet sitt:) Og dåp er jo bare engang:) Vi hadde sånn bok, som lå på gavebordet hvor gjestene kunne skrive en liten hilsen- bare ett tips;) Syns du er flink jeg assa:) Har ei veninne som ikke gadd å “bruke så mye penger på sånt bullshitt” som hun så pent sa det, også tok hun restilan og kjøpte seg LV veske i stedet:P Syns det var litt dumt gjort. Klem til deg og Lykke til med dåp!! 😀

    3. ikke rart finnmark har så høy prosentandel unge mennesker som får nav-penger. kult å få barn når man er yngst mulig der ser det ut som

    4. Hvorfor bruke tid på slike unødvendige kommentarer? Er kanskje ikke alle graviditeter som er planlagt, men enkelte tar annsvar for handlingene sine og bruker ikke abort som ett prevansjonsmiddel.. Og når det kommer til unge mødre som får nav penger er det ikke alt for mye penger man får, det er under en normal mnd lønn.. Så slutt å syt, da skal man heller se på folk som kommer til lande vårt kun for å få økonomisk stønad!!

    5. Anonym: Neeei, grunn til at prosentn på unge menneska som får nav-penga e ikke førrat enkelte greie å ta ansvar, men pga mangel på jobb på diverse småplassa. Dæ e langt mindre storbya her enn sør i lande, og alle kan ikke jobbe på nærbutikken heller.
      Folk sør i lande har dåvel like masse sex som folk nord, at dem ikke tar ansvar førr dæ de har gjort og heller bare abortere det bort, ska ikke sette OSS i et dårli lys.

    6. Jeg lagde også cupcakes til sønnen min sin dåp. Jag lagde noen på forhånd for å teste hvordan fargen ble. Jeg fant fort ut at blå farge blandet med gul smørkrem ble grønt – logisk nok 😉 Det finnes mange gode hvite kremer du kan lage hvis du vil ha blå glasur, bare et lite tips 😉
      Lykke til! 🙂

    7. Når jeg tok restylane var jeg hovven og ikke bare litt !! i 3,4 dager etterpå, så ut som jeg hadde fått meg en på trynet, masse blåmerker etter nålen under og på leppene, dette er helt normalt altså, ville bare informere hvis du skal ha fotoshoot rett etterpå, vær obs på at leppene blir å se litt teite ut

    8. Angående folk som får penga fra nav e d LANGT verre me alle de som ikke gidde å jobbe… Både unge å eldre folk som går hjemme fordi dæm ikke vil jobbe på rema å andre butikk jobba selv om dæm ikke har utdannelse til å være kvalifisert til jobba som dæm sjøl mene dæm har rett på ;p eller at dæm rett å slett går hjemme får at dæm kan… d e mye verre en unge mødre som e hjemme me ungan sine, syns ikke d e nåkka galt me d i d hele tatt 🙂 dæm tar hvertfall ansvar å e nåkk mye mere voksen enn enkelte andre! syns du e utrulig flink Rannveig 🙂 stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg