SYKEHUS OPPDATERING

Hei hei hallå !

  

Dagen i dag har ikke gått til så veldig mye annet enn å bare slappe av og ladde opp litt etter noen så å si søvnløse og stressende dager, både jeg og Nathaniel har sovet i hele dag omtrent. Sykehussengene er jo så knøttsmåe, så er såå koselig å våkne til at han ligger å holder rundt meg, Han har jo en egen seng her også, men han sover så mye bedre når han får sove inntil Mamman sin ! Sengen min hjemme er jo så svær, så når vi sover der bruker jeg å vokne til at Nathaniel ligger helt motsatt vei enn da han sovnet, og at han ligger å sparker meg i magen.. hahah, søtnos !

Er vel ikke så mye mere å si.. Ble tatt blodprøver kl halv 11 i formiddag, og infeksjonen/betennelsen har gått bittelitt ned. Så medisinene funker iallefall, og det er jo kjempebra ! Feberen er også så å si borte, men han blir veeldig fort varm og svett. Så om natten får han ikke sove med dyne. Nathaniel er veeldig kosete nå når han er syk, og det er såå søtt ! Og til tross for alt, så er han og har hele tiden mens vi har vært her vært like blid og pratsom som alltid !  I går sa han også Mamma til meg for første gang.. flinke flinke gutten min <3

 

Så bortsett fra å kose og sove, har vi ikke gjort så mye. Lånte vogn fra avdelingen å trillte en tur med Nathaniel i 7 tiden, vognen var ikke akkurat det mest fancye jeg har sett ! Hehe.. men det gjorde ingenting, er bedre med en gammel vogn enn ingen vogn ! 🙂

 


 

Ut på tur, alltid blid ! <3

Simo vogn fra 1800 tallet tipper jeg, hahah ! Neida !

 

 

Nå ligger Nathaniel å sover så søtt i sengen sin, tok veldig lang tid før jeg fikk han til å sove i kveld, siden han ikke har spesielt god matlyst pga behandlingen. Og da blir han jo stakkars veldig sulten ! Så jeg går egentlig rundt konstant melkesprengt nå, men det gjør jo ingenting for min del altså. Tenker heller på lille gullet som ikke får i seg mat da.. til slutt så spiste han, og da fikk jeg han til å sovne. 

Tenker å lalle snart jeg også, siden det er opp i 7 tiden i morgen tidlig for å ta nye blodprøver ! Hvis blodprøvene viser at betennelsesen/infeksjonen er blitt enda bedre, så får vi kanskje reise hjem i morgen ! Så da krysser vi alt som kan krysses for det ! Har såå mye jeg skulle ha gjort, så når vi kommer hjem blir det MEGET hektisk. Vi reiser jo til Tromsø på onsdag så, og når vi kommer hjem derfra er det bare 6 dager til dåpen, rett etter dåpen er det full flytting på G. Og deretter det det Oslotur som står for døren… Så jeg har nok å gjøre, for å si det sånn ! 

 

Må bare legge med dette bildet av lille gullet mitt !


 

Verdens aller fineste Nathaniel’n min <3

 

God helg alle sammen ! Så blogges vi :- * 

 

 

22 kommentarer
    1. Helt enig han burde ikke gå gjenom det her !
      Derfor e det veldig domt at ho driv og røyke hasj på sia av han og det at ho i det hele tatt røyke det e jo uansvarlig ! Så på tv her for ikke på lenge sia at om man drikker en øl for eks får ungen like mye av det i melka seinere !
      Så om du bryr deg så mye om guttene din da koffer holder du på sånn ?
      Har hørt flere ganga at du har røykt det på fest og det får ungen din seinere så bare tenk på det neste gang på;-)

    2. Herregud ! KJenner jeg blir virkelig provosert her ! Og det er ikke til bloggen, men til de som MÅ kommentere stygt på alle innlegg. Til og med om en uskyldig liten baby ! Jeg kjenner Rannveig og all den dritten dere skriver henger ikke sammen noen plasser. Det at hun røyker sigaretter når hun drikker gir ikke noe effekt på melken etter noen timer. Heller ikke alkoholen når hun selv er edru eller ikke har alkohol i blodet ! Det at hun røyker HASJ er bare helt bak mål ! Dett er ikke tilfelle i det hele tatt ! Ta nå heller å sjekk opp fakta enn piss når du ABSOLUTT skal finne noe dritt om Rannveig ! Alle som driver å skriver dritt her er så jævlig patetisk og trenger virkelig å skaffe seg et liv !

    3. Hehehe, for en tåpelig kommentar ovenfor. Jeg har lite tro på at Rannveig røyker hasj! Og det er heller ikke farlig og drikke alkohol – regner med at Rannveig pumper seg for 24 timer før hun drar ut og dermed får Nathaniel morsmelk på flaske helt til alkoholen er ute av kroppen hennes. Ikke tro på alt du hører!
      Håper alt blir bra med Nathaniel, så dere får reise hjem snart 🙂

    4. Jeg har fulgt bloggen din i snart ett år, og jeg synes du er en fantastisk bra mor! Da jeg leste at søte lille Nathaniel måtte på sykehus ble jeg veldig bekymret..det er bra han er bedre nå da 🙂

    5. Ønsker lillegutt masse god bedring,og håper du får reise hjem med en frisk og fin gutt snart:-) Utrolig hvor mye de tåler disse små..vi var innlagt på Ullevål i 4 uker rett etter jul..blodprøver kl 08 hver eneste morgen..han gråt jo like fælt hver gang..prøvene må jo tas,men ingenting som er så vondt som å se barnet sitt sykt og at det gråter av smerte:-( Vi også fikk låne vogn,og det er godt for både liten og stor å komme litt utenfor sykehusets vegger å trekke frisk luft:-) God bedring!!

    6. Kanskje ungen har blitt syk av at du farte rundt hele tia? Tromsø, oslo, dåp. Herregud. Du vet at en unge kan bli stressa og sliten også? 🙂

    7. Æ flire like mye hver gang æ les kommentaran på bloggen din som e negativ.. folk e så lite opplyst at d e jo rett å slett bare latterlig 🙂 Æ syns du e en fantastisk mamma, å d e nu virkelig ikke din feil at han e blitt syk… alle unga blir syk en eller anna gang.. go bedring til Nathaniel 🙂 å ikke bry dæ om alt pisse folk skriv 😉

    8. Nydelig gutt du har, Rannveig, og godt at han er på bedringens vei 🙂 Har selv hatt nyrebekkenbet. og steike bacon det var vondt! Satset på at dere er hjemme igjen iallfall til 17.mai 🙂
      Hilsen innflyttet “med-altaværing”

    9. Helt enig med Marita Christina! Kan ikke Rannveig legge ut ET innlegg uten å få noen stygge kommentarer? Tydeligvis ikke.. Jaja, haters gonna hate! Stå på Rannveig!! God bedring til veslegutten. Han er sååå herlig :o)

    10. ka faen dokker forvente? gull og grønne enger? rannveig har gjort og fortsette å gjøre sitt for å få dritt. alle bloggera får det.

    11. god bedring til lille Nathaniel!!:-) er ikke noe gøy når de små er syke, håper han blir frisk snart:-) så er det jo selvfølgelig noen som ikke kan vise respekt i det hele tatt, herlighet, spar dere!!

    12. klager du virkelig på at vognen ikke var moderne, og føler for å bortforklare det?!?! LOL.
      Du burde være jævlig takknemlig for at de i det hele tatt har noen til utlån.

    13. “Alle bloggera får det”? Hvorfor? Pga sånne som deg? Som MÅ kritisere andres liv og ALT de foretar seg? Om hu skriver og gjør ting du mener er “dritt”, så gi faen i å les bloggen da! Herregud!!

    14. som blogger må man tåle det meste, å rannveig er ofte ute etter å provosere. Så syns ikke synd i henne, man får det man gir. Man kan ikke bli likt av alle desverre,, alle syns ikke at rannveig er fin, noen syns hun er stygg, andre syns hun er vakker, noen syns hun er en flott person, andre syns hun er en idiot, la folk synse. Man vet best selv. Hun kan faktisk blokkere de som alltid slenger dritt. Bare å blokkere ip 🙂
      men, som sagt. rannveig provoserer nok en del, å da får man som regel fette sure kommentarer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg