HJEMME IGJEN !


Hei allesammen ! <3

 

I dag i 4 tiden ble Nathaniel sjekket ut fra Sykehuset i Hammerfest, så da var det rett hjem ! Tok en taxi, og både jeg og Nathaniel sov så og si hele veien. Bestemoren til Nathaniel hadde laget yndlingsmiddagen min til da vi kom hjem, kyllingfilet, potetkuler, bernaisesaus og salat ! NAM. Var godt etter noen dager med sykehusmat kan man si ! Har jo bare verdens beste mamma da ! Var også VELDIG godt å komme hjem igjen, selv om jeg skal inrømme at jeg føler meg litt tryggere angående Nathaniel når vi er på sykehuset.. for han går jo fortsatt på antibiotika, men nå er det jeg som må gi han det. Han får medisin morgen og kveld hver dag. Og han liker det overhodet IKKE..  og får kjempevondt i magen sin av det. Stakkarliten mammasin.. 

 

På tur hjem igjen 🙂 

Er også godt å være hjemme nå, pga at jeg får gjort ting som MÅ gjøres. Imorgen skal jeg blant annet dra å skrive under på husleiekontrakten, Det skal bli godt å få den saken unna verden, da har man en ting mindre å tenke på iallefall.. Til dere som spør om når jeg skal avslutte Brun og Blid konkurransen, det skal jeg også få gjort så snart som mulig ! Kommer også en ny konkurranse når jeg har trukket vinner i den jeg har gående. Hjertegullet mitt sover søtt i sengen sin, så nå skal mammaen også gjøre det samme. Blir nok nødt til å ta han over i min seng når han våkner for mat <3  Hehe, gjett om denne gutten kommer til å bli mammadalt altså !

 Dere får ha en fin helg videre, mussmuss :- *


13 kommentarer

Siste innlegg