PAKKE PAKKE PAKKE..


Nå har vi nesten nettop kommet fra 4 månederskontrollen til Nathaniel ! Var et rent helvette å stå opp i dag, var såå trøtt siden jeg dreiv å pakket til kl var godt over 5 i natt.. Så naturligvis ser jeg helt fucka ut i dag, DE posene under øynene. Hadde jeg sett meg selv uten å kjenne meg, så hadde jeg tenkt at den personen må ha gått på narko i flere uker uten å sove elns.. haha. Huff, tror det går i brillz i dag. jaa Er så mye man må ha med seg når man har en liten en, man må tenke på alt. Det kan bli varmt, det kan bli kaldt, jaa dere skjønner tegninga. Han følger vekstkurven sin perfekt, og helsesøster sa at han var en lang og stor gutt i forhold til alderen sin. Det liker mamma Rannveig å høre ! Blir så glad for det. Han veier nå 7878 gram, og er blitt hele 69 cm ! Lille babyen min har blitt stoor gutt <3 Og som jeg har sagt mange mange ganger før, tiden går så altfor fort.. Om tre dager er Nathaniel Chrisander hele 5 måneder gammel. Skjønner ikke hvor disse månedene har blitt av engang..  

Nå ligger han her på gulvet å koser seg i babygymmen sin, mens jeg pakker siste rest ! Har heelt noia for å glemme noe. Men nå tror jeg at det meste skal være med ! Gleder meg masse til å komme til Tromsø nå,sist gang vi var der var Nathaniel bare 6-7 uker. Skal bli kjempekoselig å treffe slekten igjen 🙂

 

Han har likte virkelig den nye biteleken sin ! Giraffen Sophie, haha 🙂 

 

<3 

 

Hipp hurra for dårlig kvalitet på iPhone <3 

 

Ser dere forresten hva jeg har i kofferten min ? Skal være flink jente å lese på veien til førerkortet mens jeg er borte. Nå har jeg bare bestemt meg for at lappen skal jeg ha ! Og det fortest mulig :p  Men nå skal jeg avslutte her, og gå å kle på Nathaniel og meg selv slik at vi er helt klar.  Og så må jeg bare spørre dere andre mødre der ute – Hva veide og målte deres barn ved 5 måneders alderen ? 🙂 

Blogges senere ! Ha en fin dag videre alle mine søte lesere !

– Rannveig <3

12 kommentarer
    1. Haha.. Er sikker på at det kun er du som ser at du ser sliten ut. Ser nok flott ut! 🙂 .
      Flink du er som skal lese til teorien på turen. Hvor skal dere egentlig? God tur! 🙂

    2. Synes du ser flott ut jeg. 🙂
      Den giraffen Sophie er fantastisk! Datteren min elsket den leken, og jeg skal kjøpe en ny slik, nå som jeg får jente nr. 2. 🙂
      Husker ikke hva datteren min veiet ved den kontrollen, men det var etter kurven sin og etter “normalen”. 🙂 *
      Kos deg i Tromsø, og vær flink å les til lappen. 🙂 Det er sååå mye bedre med eget sertifikat enn å være avhengig av andre og bussen, som ikke går når man vil, her i Alta. 😉

    3. Shiit! Stor! Min datter var bare 5589 gram. Liten rund, søt kar han der! God tur til Tromsø. Kos deg

    4. på 4 mnd kontroll var nathaniel 6,2 kilo hvis jeg husker riktig, og 5 mnd kontrollen var han 7,1 kilo. 62 cm på 4 mnd kontroll, 64 cm på 5 mnd kontroll

    5. Jenta mi veide 8340 g og var67,5 cm. haha herregud hu va så tykk og god når hu va liten <3 hehe!
      Gutten din er bare superherlig 🙂 God tur til tromsø 🙂
      Men hvis du skal lese på teorien så vil jeg anbefale deg og kjøpe dagspass for 40 kr eller ukespass for 129 kr, på denne siden : https://teoritentamen.no/teoriprove
      Jeg tok netopp teorien selv, og bestod første gang etter å ha lest og bestått inne der med 2-3 feil 🙂 Lykke til 🙂

    6. Min gutt var hele 9,4 kg og 72 cm på femånderskontrollen. Jenten min var 6,9 kg. og 66 cm:)
      Søt gutt du har:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg