HVILKEN DÅPSKJOLE ?!?!

Nå trenger jeg VELDIG kjapt svar, siden jeg må ha dåpskjolen innen neste lørdag ! Så da håper jeg at dere kan hjelpe meg litt med hvilken av disse dåpskjolene jeg skal bestille til Nathaniel.

 

Dåpskjole Aurora
i 100% silke

 

AURORA DÅPSKJOLE, 2599 ;-

En fantastisk dåpskjole i 100% silke (litt offwhite) pyntet med perleblomster og nydelige blondedetaljer. Inkluderer også en meget pen og matchende lue. Dette er en unisex kjole som passer like godt til gutter og jenter.Kjolen fremstår som svært eksklusiv og er håndlaget i USA.

 Kjolen er 84 cm lang.

 Kommer med en elegant myk henger og vinylbag med glidelås.

Dry clean.

Denne varen har 1-2 ukers leveringstid (hvis vi ikke har den på lager)

 

 

 

 

Dåpskjole Belle

DÅPSKJOLE BELLE, kr 1799;-

Nydelig dåpskjole fra Sarah Louise med matchende lue.

Kjolen har fantastiske detaljer. Lekkert vaffelmønster på brystet og på luen.

 Myk underkjole er sydd sammen med kjolen slik at barnet skal ha det behagelig hele dagen.

 Lengde: 80 cm

Kjole og lue i 100% polyester.

Underkjole i 54% polyester, 36% nylon og 10% bomull

 

 

 

Dåpskjole Caroline

DÅPSKJOLE CAROLINE, KR 699;-

 

Nydelig 61cm dåpskjole fra Little Things Mean A Lot i sateng og et bånd med roser gir denne kjolen eleganse. Dette er en unisex kjole som passer like godt til gutter og jenter.Håndlaget i USA av polyester.  Dåpslue er inkludert i prisen.

 

 

Dåpskjole Marlena i 100% silke

DÅPSKJOLE MARLENA 100% SILKE, KR 1999;-

Fantastisk 84 cm dåpskjole i lys off white med håndbroderte detaljer.  Inkluderer underskjørt og matchende dåpslue. Kjolen er håndlaget i Amerika. 100% silke. Dry clean. Dette er en unisex kjole som passer like godt til gutter og jenter.

 Leveres med en elegant myk kleshenger i en vinylbag med glidelås.

 

 

Dåpskjole Mia

 DÅPSKJOLE MIA, 1299;-

En spennnende 78 cm lang dåpskjole pyntet med rosetter. Kjolelivet er i silkebasert organza. Kjolen kommer med en matchende dåpslue, og er laget av polyester. Den eksklusive kjolen er håndlaget i USA.

Dette er en unisex kjole som passer like godt til gutter og jenter.

 Leveres med en myk henger og en passende bag for oppbevaring og frakt.

 

 

– Hva synes dere ? Holder nok en knapp på den øverste, så håper virkelig de har den på lager !


34 kommentarer
    1. syns de alle var fine jeg 🙂 Bestilte dåpsdress til Kevin på nett.. den kostet 890 for dressen(Tok den kremhvite med lyseblå vest å lue som matchet(lue kr 300) Ho var kjempe kjapp i levering å jeg ble super fornøyd ! Ikke noe som alle andre dåpsbarn har 🙂
      Her er nettsiden om du vil titte.. Ho er super flink!
      http://daapskjole.net/

    2. Syns alle var veldig JENTETE med puff armer.. Å hvorfor kjøpe så dyr når du kan leie? Evt bruke den du hadde?

    3. Jeg syntes det var et veldi jentete preg over alle.. Men det er da min mening.. Men sjangser du virkeli på å bestille dåpskjole nå? Alt kan skje som gjør at den ikke rekker frem i tide..

    4. hvorfor bruker du ikke den du brukte selv eller som pappaen hans brukte? mye koseligere når slike ting går i arv da, ikke så morsomt å kjøpe nytt 🙂

    5. De ser ut som jentekjoler alle sammen, med de glorete puffermene. Passer ikke for en liten gutt i allefall. Foreslår at du leter litt mer…

    6. For guds skyld! Det står at det er unisex-kjoler, noe som betyr at det passer til jenter OG gutter. De fleste dåpskjoler er hvite og har puffermer, så slutt å snakk om at hun tvinger gutten i en jentekjole. Dere blir vel fornøyde hvis hun tar på ungen en søppelsekk eller hva? Skjerp dere! Sønnen min skal døpes nå til helga, og han skal bruke samme dåpskjole som både jeg, lillesøster, mamma og begge tantene mine har brukt. Men det vil ikke dermed si at det er en jentekjole fordi den er hvit og fordi det bare en jenter som har brukt den. Det går forresten helt fint ann å “pynte” en hvit dåpskjole med blått silkebånd, så ser dere at han er GUTT!

    7. Må le litt av de teite kommentarene over her, de har tydeligvis ikke vært i noen dåp!
      Veldig vanlig at gutter også har dåpskjole, med f.eks blått silkebånd, eller andre farger om man ønsker, å jenter har som regel ROSA!
      Jeg syns Belle var finest, eller det øverste, sånt er såå vanskelig å velge, finnes hundre stk som er fine 😀 Masse lykke til 😀

    8. E du idiot du Mamii Cmilla? Såklart døpes de fleste i KJOLE, med enten blått eller rosa bånd. Men ho har jo valgt de mest jentate kjolan ever med pufferma og alt.

    9. Herreverden jeg dør på meg her jeg sitter.. En jentete dåpskjole? Dere kødder med meg nå?
      Når min ble døpt hadde han puffermer laget i blonder på kjolen sin. Det var da ingen som kunne si det var en jentekjole så snart det var et blått bånd på den?
      Drit dere ikke mer ut enn nødvendig, det er jo tydelig at Rannveig ikke har dåpskjolen fra hu selv var lita når hun må kjøpe det til guttungen. Hjelp henne heller med å velge, enn å klag på hva HUN lar ungen SIN gå kledd i.

    10. Hva med å se på Nelly.com – de har noen rimelige og vel så pene dåpskjoler til rundt 500 kr. De er også litt mer “guttete” med lange ermer. Disse over her ble veldig jentete, synes jeg. Puffermer og det hele. Lykke til med dåp.

    11. Og du sier enda at du sliter med penger, skjerp deg, hvor mange unyttige ting kjøper du? Går annt å kjøpe en heøt fin kjole for 500-1000.

    12. Har dere ikke en dåpskjole som har gått i arv? Det er jo så koselig med slike arvegreier! Ellers var nr 3 fin!

    13. Belle var finest. Men alle var liksom litt jentete. Synes sånne småtasser er steintøffe i enten dress eller skjorte, vest og sixpence. Om du ikke har noe arvegods slik noen over foreslår så invester i noe som blir arvegods fra nå av – kvalitet som varer til dine oldebarn.

    14. Jeg er egentlig veldig enig med kommentarene over. Disse dåpskjolene var veldig jentete, men legger man et blått bånd rundt blir den sikkert fin! Sønnen min (5 mnd) brukte min gamle dåpskjole – denne hadde lange ermer. Unødvendig og bruke over 2000 kr på en kjole som blir brukt EN gang, spesielt når man ikke har så mye penger. Men for all del, det er ditt valg Rannveig – det er din penger og DIN sønn 🙂
      Lykke til med dåp 🙂

    15. også puffarmer enda! Har vært i endel dåper, og det er kun jentedåpskjolene som er så puffete og kakete.
      merkes at du ønsket deg en datter for å si det sånn ja

    16. Syns det va mange fine kjoler der 🙂 E faktisk også koselig å starte en ny tradisjon , der Rannveig sine barn, deres barn osv bruker kjolen:) Den nye kjolen kan like godt bli en arvekjole, selvom ho ikke har brukt den sjøl 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg