DÅPEN I BOKS

Hei bloggen ! <3

 

Blir nok også kveld/natt blogging denne gangen også. Mye av det for tiden, hmm.. :p Men har rett og slett ikke tid til det på dagtid, så da får det bare bli sånn. I dag har vi vært til dåpssamtale, og fått unnagjort MASSE til dåpen ! Føler at jeg kan slappe litt mere av nå. Dåpskjolen er bestilt, dåpskaken er bestilt, all pynten er handlet inn ( mangler bare servietter og bok som gjester kan skrive hilsner til Nathaniel i ) maten er organisert. ALT på plass med andre ord, helt herlig ! Og dåpskjolen, den er helt nydelig. Damen jeg bestilte i fra begynte å sy den i dag, og på torsdag er hun ferdig. Da skal den sendes med expresspost slik at jeg har dåpskjolen på fredag ! Det blir knall. Gleder meg sånn. Haha, føles nesten som jeg skal gifte meg nå. Kommer til å være såå stolt går gutten min skal døpes, skal ikke se bort ifra at jeg bli å gråte nei. 

 

Dåpskjolen til Nathaniel Chrisander. Den er helt nydelig ! HER er link til den.

 

Ellers.. imorgen skal jeg stå veeldig tidlig opp, og ringe fastlegen min angående Nathaniel. Imorgen blir nok også en skikkelig bake-dag, skal bake både blåe cupcakes og blåe franske makroner .. og MANGE av hver.. haha.  Så det blir nok bra ! Blir nok også å lage bordkortene ferdig imorgen. Vil at dagen hans skal være perfekt for han. Mange andre som skal bake kaker også, så blir nok nok kaker hvertfall. 

 

I kveld fikk jeg forresten spontanbessøk av veninnen min Trude ! Var jo koselig, siden det er en stund siden sist. Og hun fortalte meg noe helt syykt ! Ble litt misunnelig da,haha. Det skal jeg ærlig inrømme. Har aldri hatt lyst til det tidligere, men nå fikk jeg plutselig veeldig lyst. Blir vel min tur en gang også.. stresser ikke 😉  

Nyyydelig vær ute ! Så vi måtte gå en liten tur 🙂 Blir i såå utrolig godt humør når været er slik ! En veldig bra ting med å bo her i Nord-Norge da , vil jeg si ! Men da er det senga på ho mor! Vi blogges ;- *

 

16 kommentarer
    1. Bestilte også dåpskjolen vår derifra. 🙂
      Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det håper jeg du også blir. 🙂
      Synes det er så koselig med dåpsforberedelser. Og gleder meg til jeg skal forberede neste dåp. Den blir i høst en gang. 🙂
      Har allerede tanker om hvor jeg vil ha det. 🙂
      Og vi er heldige som bor i Nord-Norge, som har sol også på kveldene! 🙂

    2. Hahaha! Du valgte jo den styggeste kjolen! Stakkars gutten din! Kommer til å se ut som en jente! det er jo en mini brudekjole du har bestilt da! Drit stygg

    3. Herregud, syns du redigerer bilder av deg selv vel mye.. Man ser det så godt.. Hvorfor ikke være naturlig.. BURN.. Åja!! Kjolen ser ut som en mini brudekjole, alt for jentene å silke.. Bah

    4. hva skjedde med puffarmene ? Brydde du deg om hva leserne dine mente alikevell plutselig ? ;))) hahahahahhaAHAHA

    5. Hei:) har lest bloggen din siden i vinter og det er på tide å skrive en hilsen. Vil bare si at jeg liker deg såå godt. Digger å lese bloggen din:) du er deg selv 110% og gir så f i hva andre syns. Er alltid noen som må skrive dritt.. Utrolig tragisk, men det er kun tegn på at folk er grise misunnerlig! Du er ei utrolig pen jente, verdens skjønneste lille gutt og virker som ei fantastisk flink mamma. Håper du fortsetter å blogge videre:) you go girl!!
      <3

    6. Jeg følger med på bloggen din fra tid til annen og vil bare si at du er en super jente og en super mamma! Nathaniel er heldig som har deg 🙂 Du er kjempepen, bare så det er sagt (men synes du er penest naturlig! Ikke bynn med sånn derr restylaneshit :P)
      Stå på, fortsett å være så sta og kul som du er!

    7. Kan du legge ut bilde av håret ditt uten extensions? Synes du har så fin sveis og vurderer å klippe meg sånn! Men finner ikke noe bilde som er så lett og se frisyren fin på;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg