WHEN PEOPLE YOU DON’T EVEN KNOW HATES YOU, THAT’S WHEN YOU KNOW YOURE THE BEST !

 

Hei og hopp alle sammen ! Våkinga natt til i går gikk ikke så altfor bra, til slutt ble det for mye og da slokna ho mor ! Våkna igjen kl 10 på morgenen, og fikk heeeelt panikk. Skulle jo egentlig ta bussen som gikk kl 7. Ringte da litt rundt, å i 11 tiden fikk jeg vite at det gikk en buss kl 12. Tenkte at jeg egentlig ikke skulle ta den å heller bare ta taxi til Hammerfest. Men så bestemte jeg meg for buss bare en halvtime før den gikk, så da ble det jææævlig stress ! Hadde ikke pakket ut fra Oslo-kofferten min, så da bare slang jeg den med og fikk hevet på oss noe klær. Glemte jo selvfølgelig bankkortet mitt ( trodde jeg.. ) Men heldigvis var bussjåføren en utrolig snill mann og jeg fikk gratis bussbilett ! Bra man har godt med gullhår i ræva altså..  

 

Kom da til Hammerfest etter en to timers lang busstur, og jeg kjenner ikke en eneste sjel her bortsett fra tanten til Nathaniel på farssiden. Så ringte henne en del ganger før jeg endelig fikk tak i henne da, og hun er heldigvis så utrolig snill at hun kom å hentet oss ! Hun er jo høygravid,med termin om bare et par uker, så fikk veeldig dårlig samvittighet. Husker jo bare selv hvor handicappa jeg følte meg de siste ukene i svangerskapet, og hvor vondt det å barre gå var. Så var evig takknemlig for det ! Hun var en reddende engel rett og slett ! 

 

Nå har vi endelig kommet hjem igjen., utredninga av Nathaniel skulle jo egentlig vært i går men det ble i dag kl 10:00 i og med at vi kom aaltfor sent til Hammerfest i går. Men det var egentlig like greeit ! Er så sykt sliten av alt kjøret i det siste, og føler at jeg trenger en skikkelig roe-ned periode nå. Fra i midten av mai til nå har ting bare gått ett i ett. Utrolig slitsomt, men når det er sagt så har jeg også opplevd utrolig mye gøy ! Elsker det at ting skjer altså, det gjør jeg virkelig. Klarer ikke når det ikke skjer noe som helst. Kunne for eksempel aldri bindet meg til en person for resten av livet sånn helt uten videre. Skal mye til for at jeg skal gifte meg med noen, noengang … haha. Da skal han være bra perfekt asså  😉 

 

Uansett. Det jeg også tenkte å få med i dette innlegget er at mange av dere haters har misforstått så syyykt! Hahahah.. Nathaniel er IKKE syk, han hadde nyrebekkenbetennelse i begynnelsen av MAI (!) pga en medfødt bitteliten feil med urinrøret, og IKKE pga at jeg tar dårlig vare på han ! Og han hadde noe vanlig feber inntil for noen dager før vi reiste ned til Oslo. Bortsett fra det er han FRISK SOM EN FISK. Men må også tilføye at jeg hadde måttet dra til Oslo uansett om han hadde vært syk eller ikke  ! Det var ikke akkurat noen slappe av ferie med masse shopping, det var jo pga TV programmet Unge Mødre, pressebilder som de skulle ta til programmet og photoshooten jeg var på at jeg måtte dra dit. Men jeg trenger egentlig ikke forklare meg, føler jeg. For jeg driter egentlig jævlig mye i hva andre måtte mene om den saken. Jeg er absolutt ikke noen dårlig mor, vil heller si det tvert om ! Jeg har 100% ansvar ALENE for sønnen min, og han kommer alltid i første rekke for meg. Jeg bare gjør så mye annet ut av livet mitt enn å sitte hjemme i stuen min  å være bitter over livet mitt, en bitter mamma som ikke gjør noe som helst annet enn å spre kvalme, slik som enkelte mødre som kommenterer på mine innlegg. Det kalles sjalusi jenter, sjalusi 😉 

 

Forresteen ! Nå er vi ferdig med innspillingen av Unge Mødre ! Gleder meg så syyykt til det kommer på tv, det blir så kult ! Har sett gjennom en del ferdigklippede episoder. Dere burde glede dere ! Kommer på FEM til høsten, men det vet dere helt sikkert fra før av ! 

Uansett ! Håper dere får en fantastisk kveld videre,mulig jeg tar å svarer på den spørsmålsrunden imorgen ! Får se 🙂 Legger med litt bilder fra dagene i Oslo jeg.

 

 Patrick og meg 🙂

 

 Sunniva fotograf 🙂

 

 

Makeupartist Christine ! 🙂 Flinke folk altså !

 

 

Noen av outfitene fra photshooten

 

Et bilde som ble tatt med iphone underveis 🙂 

 

 

 

Filming med Unge Mødre  ! 😀

 

Produsent for Unge Mødre Tone Beate, Lars kameramann og Louise som har utdanning innen regi eller noe sånt..eer ikke helt sikker, men hun er hvertfall med hele tiden under filming. Kjempekoselige folk altså 🙂 

 

Lars, meg og Louise 🙂

 

Hotellet , Frogner bed&brekfast:) 

 

 

Slik ser leppene mine ut nå , har tre blåmerker men det går jo bort etter en stund:) 

Bare så det er sagt, er DRITFORNØYD med leppene mine ! EElsker dem, og kan absolutt anbefale Silje på colousseumklinkikken i Oslo videre til mine lesere ! Hun er kjempeflink, søt og utrolig hyggelig ! Har 1 ml, og for det meste i overleppa. Silje har også en blogg , hvor hun blogger om skjønnhet og diverse. Bare så jeg slipper spørsmål om det,pris for 1 ml er 3500 kr.  Behandlingen må gjentaes hver 6 mnd, og dette er definitift noe jeg kommer til å gjøre jevnlig ! Mulig jeg gjør det før 6 mnd har gått, alt ut ifra hvor mye resultatet fortsatt synes.

Har begynt å lese bloggen hennes nå, og dette må faktisk være den eneste bloggen jeg leser ! Det er litt kult da ? 

http://www.siljeaustnes.com

 

 

62 kommentarer
    1. Overskriften din stemmer så veldig bra i mange situasjoner. Du har en kjempefin blogg, virker som ei kjempe koselig jente og en god mor for din herlige sønn 🙂 stå på !
      Gleder meg til Unge mødre !

    2. Gleder meg til å se deg på tv 😀 utrolig pen jente..vet hvordan er..sjalu jenter:S blitt kalt dum & blond selv..osv..ikke bry deg..

    3. Jess, vi e sjalu på deg fordi vi misstenke at ungen din ikke har godt av alt styret du drasse han med på :p HAHAHA. Det at du skriv ett innlegg om det her vise bare at du bryr deg om kommentaran du får, også de med kritikk 😉
      Bare det at du faen ikke kom deg på sykehuset i tide for å undersøke ungen din sir vel litt. Ok, så e han kanskje ikke alvorlig syk akkurat nu men halloen… Han blir nok utsatt for det her stresset ditt mye mer enn du ane.
      3500 krona for å se ut som en and? Det va ikke penga du kunne klart å bruke på nåt mer fornuftig? Hehehe, du som syns du sjøl e så perfekt fra naturens side. Ja, vi ser jo det når du syre håret ditt, drukne huden din i selvbruning, bruke fargelinsa, tar restylane og planlegg silikon :p Du fins ikke et forbilde, dønn seriøst. “Alenemor” til tross.
      “Jeg er absolutt ikke noen dårlig mor, vil heller si det tvert om ! Jeg har 100% ansvar ALENE for sønnen min.” Sååå, det du mene e at uansett når man e alenemor så e man en god mor? Jajamensann. Og atter en gang, det e du sjøl som har valgt å være det. Så slutt å klag.

    4. Du ÅJESS: Hva er det du har så imot rannveig ? skjønner meg ikke på sånne som deg :/ kan du ikke bare skrive noe hyggelig? du vet at du er sjalu sant? ellers hadde du faktisk ikke skrevet som du gjør. Syns den kommentaren var unødvendig av deg.

    5. stiller meg hundre prosent bak “åjess”. Hun skreiv akkurat det jeg tenkte, riktig nok mer kvast enn måten jeg ville sagt det på men..
      Du står så hardt på at du er en god mor PGA du er en alenemor, ser du ikke hvor motsiende det er?
      I tillegg til at du prioriterer restylane, fotoshoots og reising framfor ditt barns velvære.
      Selvom han er liten og ikke skjønner så mye, så merker han godt at han aldri skal få ligge i sin egen seng og føle tryggheten der hver natt. Han merker at lufta og miljøet forander seg, og ikke minst at mamma stresser rundt og ikke tar seg tid til å lage et trygt og stabilt miljø for lillegutt.
      Jeg sier dette med tanke på nathaniel, jeg bryr meg egentlig ikke om hva rannveig driver med, verken positivt eller negativt, men jeg syntes at hun skal stoppe opp å se hvilken effekt det hun driver med har på sønnen sin. Alle barn fortjener et trygt, stabilt miljø 🙂 Lykke til.

    6. Du som kommenterer kl: 01:04.
      Har du aldri unnet deg noe selv? 🙂
      Nathaniel har nok hatt det kjempefint han, trygt og godt med mammaen sin. Sovet i vogna si, og vært hos bestemora si. Han har ikke lidd av å sitte på fanget til moren sin på flyet og i et sete i bussen. Han må jo få lov til å røre på seg, selvom han ikke var 100 % i form. Dere er bare ute etter å finne noe å ta hun på, det er så trist at dere orker å holde på sånn. Som om dere selv er perfekte? :S
      Dessuten så sover vel nathaniel hjemme hver eneste dag, hva er så galt i at han er ute å reiser litt nå og da? Vet du, det er bare veldig sunt det. Han har det nok så trygt og godt hjemme hos den gode mammaen sin som gjør alt for han. Rannveig er en flink mamma og hun tar godt vare på lille søte nathaniel. Det blir for dumt å skrive at han merker at lufta og miljøet forandrer seg. Hallo han er et menneske, som skal oppleve mye i livet. Han døde ikke akkurat av å være med mamma på tur! 🙂
      Blir så frustrert over å lese mange av kommentarene på denne bloggen.
      Ikke kom her å si at du aldri gjør noe for å unne deg selv. Om man aldri unner seg selv kan man ikke ha det bra.
      klem til deg rannveig!

    7. Også må jeg få med dette også: Hun prioriterer sin egen sønn hver eneste dag! DAG OG NATT, døgnet rundt er hun der for han. Og dere kjefter å sier at han ikke har det stabilt rundt seg fordi dere ser bilder, å setter igang med en eneste gang.
      At rannveig prioriterer å ta restylane, og photoshoots og reising fremfor han er bullshit.
      Prioriterer hun seg selv for å ta seg en dusj, å sminke seg hjemme også mener du? Prioriterer hun seg selv fremfor nathaniel når hun sitter på dass og driter og?
      Dette blir så alvorlig dumt at jeg rister på hodet mitt.

    8. Nå skal jeg verken uttale meg for hva rannveig er, enten det er god eller dårli mor for den saken taler for seg selv… Men når det gjelder små barn (barn under 1 år) så syntes jeg mange av dere som kommenterer hvor godt barn har det som får dra på turer osv.. Dere burde ta en prat med folk som jobber med dette før dere skriver noe som helst om hva som er bra for en liten baby.. For mye av det dere skriver er ting dere veldi tydeli ikke har helt greia på..

    9. Han er for det første ikke et lite spedbarn lenger. Ja han er en baby men ikke en nyfødt.
      Prate med folk som jobber med hva?
      Å reise til syden i 30+ er ikke lurt nei, men å reise til oslo er no problem! what a fuck? tar du ikke med deg ungen din på butikken kanskje? ring barnevernet dere bedre vitere, så fortell dem at det er en blogger som har reit med sønnen sin til oslo, å latt han sove hos bestemora si mens hun koste seg litt for seg selv. Så komme de til å le dere i øret.

    10. Ka i…? Ka man skal med kommentarfelt hvis det bare e fjols som kommentere? Her sitt dokker å krangle med dokker skjøl. Wow. Da ville æ heller tatt en tur til Oslo å funne på nåkka sprell, om livet hadde vært SÅÅ DØNN KJEDELIG! 🙂 Brb livet

    11. Først må jeg få si at det er mange latterlige kommentarer ute å går her. Folk er forskjellige og noen er mer på farten enn andre. Betyr ikke at man er en dårlig mor fordet.
      Når det kommer til urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse, så skal det sies at det er stor sjanse for at barn som bruker bleier får dette da det blir klamt og tett nedi der. Hvis man skulle inngått dette hos et barn, måtte man passe på å skifte med en gang barnet har tisset på seg + litt til. Dessuten, det er ikke alltid barnet har vondt når den får UVI og dermed utvikler det seg til nyrebekkbetennelse fordi det er ingen symptomer på det, rett og slett. Så det har ingenting med dårlig mor å gjøre.

    12. Vist dere som slegner så jævlig drit … Hvorfor gidder dere å lese bloggen hennes da ? Kan dere ikke bare passe på dere selv istedenfor å måtte hakke på Rannveig Hele tiden. Få Dere et Liv ! Gaaaaaad….. Hva ambisjoner hun har og hva hun vil drive med på fritiden er nå opp til hun. Om det er noe dere ikke godtar så treng dere no ikke dømme hun som dårlig mor ?
      Maange som gjør småfeil av og til når de blir mor for første gang !
      Bare stå på Rannveig 🙂 Hun er Flott.

    13. ang. å dra med sæ ungen til nye steda, så påvirke det faktisk barn mer enn man trur!:P sir ikke det for å være krass mot rannveig, men oppdaga det sjøl nu som æ har hatt ungen min borte.. ho va helt umulig HVER ENESTE NATT.. ville ikke sove, våkna om natta, våkna tidlig.. med en gang ho va hjemme i vante trygge omgivelsa, i egen seng, sovna ho til normal tid, sov hele natta, og våkna sent 🙂 det har mer å si enn man trur for mange barn.
      Og ang. sjalusi.. det e så oppbrukt! Virkelig? Fordi man kritisere nåt åpenbart, så e man sjalu? No offence, men æ kan ikke se nåt å være sjalu på, verken i oppførsel, opplevelsa eller utseende. Alle e forskjellig, og æ for eksempel trives uten oransjefarge, negar khan-leppe, bombshell-bh hver dag, være alenemor osv. Ok,nu ble æ ganske frekk, men når du gjør det så åpenbart så..
      Nei æ e pen nok som æ e, fra naturens side, æ har puppa, men treng ikke vise det, har en lykkelig familie osv 🙂 så ville ikke bytta det ut, men likevel kan æ jo få ut litt frustrasjon hvis nån oppføre sæ dumt.. om man kan si det sånn. (generelt, ikke absolutt rannveig)

    14. Folk som ikke har barn vet ikke hvor tungt det er og det at du er alene mor å orker å farte så mye rundt står det respekt av.
      Du tar fly, buss osv med sønnen din og det er ikke bare bare. Du er flink som orker å gjøre så mye med en baby. Og han har ikke vondt av å komme litt rundt.
      Alene mødre skulle hatt en diplom. Har en liten gutt på 12 uker og er samboer med faren men syns det er tungt til tider og jeg har virkelig stor respekt for alenemødre altså .
      Og om du tar restylan eller ikke er jo opp til deg , selv har jeg lyst å ta i overleppa mi da jeg har veldig liten overleppe , hva er galt med det ? Skal man ikke få lov å unne seg ting lengre bare pga man er blitt mamma ???
      Og ang silikon, det skal jeg også ta til neste år, det har noe med det å føle seg vel og gjøre !! Kroppen forandrer seg etter en graviditet og når man er så ung så vil man gjerne se bra ut. Har det noe skade på barnet om man tar silikon ? Nei ….. Så lenge man har råd til det og barnet ikke lider av det , hva er da så galt ???

    15. Unnskyld meg kjære Rannveig støttera, men det merkes godt at dokker kommer fra et helt anna sted enn ka vi som bor i samme by som ho gjør :p Vi har lest bloggen fra den ble oppretta, vi har lest all hetsinga og alle innleggan som har blitt sletta i senere tid. Vi har sett kordan ho oppføre seg offentlig, og ting ho har gjort både før og nu.
      Dokker som sitt på andre sida av landet, kjenne overhodet ikke til Rannveig som person. Og selvom mange av oss “haters” som ho kalle det, ikke kjenne ho personlig så vet vi da svarten så mye om livet hennes uansett. Dokker derimot… Kommer å sir at ho e en god mor utifra den her bloggen, og det e skamfullt på dokkers vegne. Bla bak i arkivan å les litt mer.
      Når ho e hjemme i bygda klare ho jo ikke å holde seg i ro da heller. Ungen blir drassa med til sentrum så og si hver dag (og ja, det vet vi faktisk fordi folk ser ho der HELE tida). Der e det høyt støynivå, basseluska i hvert hjørne og det e faen slitsomt for en voksen person å være der én gang i uka. Beklager, men vær så snill, når dokker ikke ANE ka dokker støtte så kom ikke her å skriv dritt til dem som faktisk har peiling.
      Rannveig har kanskje potensiale til å være en god mor, men i praksis funke det ikke helt. Og med det tenke æ gjerne på kordan ho blottlegge seg sjøl OG ungen på nett. Kordan ho vaske guttongen i ræva ane æ ikke nåt om, og det drit æ i. Men når ho utsette ungen for pedofili på internett, da e man ikke særlig til mor altså…..

    16. At vi ikke kjenner hun spiller ingen rolle. Når man blir mør forandrer mye seg. Hva man har gjort galt før skal man ikke bli dømt for. Alle fortjener en ny sjangse. Utenom drapsmenn og onde mennesker. At hun drar på city hverdag er bare bra. Mye bedre enn å sitte hjemme. Går dere ikke tur med ungene deres kanskje? Så er det faktisk dere det er synd i. Å ikke rannveig. Men dere kan bare sitte på ræva å ete foran dataen å lete etter blogger som dere kan kritisere på. 🙂 utrolig kjedelig?
      Kom dere ut å gå tur, finn på ting. La barna deres få oppleve livet. Gå ut! Slutt å klag. Dere er 100% sikkert dødssjalu. Og dere er utroliig lite voksene 🙁

    17. Du vet jo tydligvis at sentrum her i bygda kalles “city” :p Så du e nok litt mer kjent med ho enn ka du gir utrykk for 😉

    18. Siden jeg er kristen, og ikke bryr meg nok om deg, sier jeg ikke alle de fæle tingene jeg tenker på når jeg ser og leser denne bloggen…så jeg tror jeg bare går nå.

    19. Hun skriver jo at hun går på city, så jeg tror hele norge vet det. Kjenner hun ikke personlig, men har snakka med henne. Uansett så dømmer jeg ikke andre mennesker fordi de er pene ; ) er ganske fornøyd med meg selv, og kan med god selvtillit fortelle andre damer at de er pene 🙂 noe mange av dere ikke klarer. Dere har mye og lære. Både som mennesker, mødre, og kvinner.

    20. Til dere som absolutt må kritisere!? Er ikke deres egne liv nok interessante? Slik at dere bare må blande dere inn i andres liv, med det mål for øye å kritisere?
      Rannveig er en skrue for seg selv, men er det en ting jeg vet og aldri kommer til å tvile på så er det at hun er en god mor. Hun bryr seg enormt mye om lille Nathaniel, passer på han og gir han enormt mye omsorg.
      Hilsen meg som vokst opp med og kjenner Rannveig bedre enn de aller fleste.

    21. Prate med en helsesøster feks.. Jeg tror ikke noen av de som skriver tips til rannveig mener hun er en dårlig mor pga hun tar seg en tur til oslo med barnet sitt.. Å jeg sier ikke at noen er en dårlig mor, før det kan man ikke vite utifra det man leser over nett.. Men dere som tror at et barn ikke tar skade av å sitte på kafe dag inn å dag ut å farte hele tiden kan ikke ha skjønnt mye om det å ha et spedbarn som i løpet av et år skal lære seg om trygghet, kjærlighet, ro å knyttelse til både familie å hus å hjem.. Det er bevist gang på gang at barn som er blitt dratt med på kafe dag på dag har tatt skade av det.. Jeg sier ikke ranmveig gjør det, men jeg har selv et barn i familien som er 5 år som er blitt dratt med på kafe hver eneste dag siden han ble født.. Sammenligne han med en annen gutt i familien som har fått ro hjemme osv å en normal oppvekst såer der en stor forrskjel! En STOR! Jeg har selv et barn under ett år, jeg har hatt henne med på tur på fly en gang, å masse fjellturer osv.. Men hun sover stortsett i sin egen seng hver natt å får sove i ro å stillhet i vogna osv.. Men dette kommentarfeltet er håpløst.. Gir man et tips er man 100% sjalu, eller bedrevitere..

    22. Det er ikke bevist noen ting. Før barnet er 1 år, spiller det egentlig ikke noe rolle hvor den er eller hvem som er med barnet. For barnet knytter seg ikke til noen før det nærmere seg 1 år, og begynner å skjønne hva forskjellige ting er. Les litt psykologi, der står alt om når og hvordan barnet utvikler seg, og hva det tenker og føler.

    23. HAHAHHAHAHA! det er rett og slett noe av det duuuummaste jeg noen gang har hørt Ida! lov meg en ting! aldri skaff deg unge! for barnet skyld så klart!
      før de er ett år? du er latterlig les gjennom det selv en gang til! tror du skal lese den boka litt nøyere for du kan tydeligvis ikke en dritt om spebarn!

    24. Kanskje du skal ta deg et pyskologikurs da, Karoline 🙂 Det er vel ikke du som har master i det nei?
      Barnet går igjennom forskjellige faser. Tok kanskje litt i når jeg sa det ikke knytter seg på et år, men hva er vitsen med å være så frekk? Syns alle mødre som kommer inn her bare virker jævlig forbanna på det livet de sitter med nå som mor, og må inn å få ut aggresjonen sin her. Dette gjelder da spesielt deg karoline 🙂 Du mener liksom at min master i pyskologi vil skade ungen mer iforhold til din jobb på rema1000? Ja, nei. Spar meg for frekkhetene dine.

    25. Ja… Nei vet ikke hvor jeg skal starte her!
      For det første så har jeg en sønn på 13 mnd som jeg har vært 110% alene med både gjennom hele svangerskapet, da han kom til verden og frem til nå! Har hatt b.vakt kanskje 2-3 ganger å da er det en natt han har sovet borte!
      Og jeg vil ikke si da rannveig at du er 100% alene… Du har en familie og en far som til tider stiller opp!
      En annen ting er det som blir påpeket ang at hun er på city osv med ungen… Å så???? Jeg har en unge som stortsett har vært med på cafe hver dag… Og jeg tok han med meg over alt! Vi reiste mye ned til Oslo før vi flyttet hit, og jeg vil si at ungen min er en meget sosial og trygg gutt! Så dette synes jeg er bra at du gjør rannveig men du skal vite at han merker stresset ditt! Og han har vært syk og ikke blitt noe bedre så kanskje du skal roe deg litt!!!!
      Så ang dette med god mor el ikke… Væll rannveig som noen har poengtert så sier det mye når andre mennesker kommenterer til deg om bilder der kjønnet til sønnen din vises… Du velger å beholde de og utsetter da din sønn for pedofili og barneporno på nette…. Så er det måten du fremstiller deg selv med festing og med at puppene dine nesten detter ut av genseren din… Lite flatterende! Sier ikke at du ikke har lov å pynte deg og sminke deg og føle deg væll men du velger å fremstille deg selv som en bimbo med ungen på pynt! Nå er du bare 19 år og har nok ikke masse erfaringer, men når man velger å være mor så burde man være det å!!! Men sett vet ikke jeg hvordan det er å være 19 og mamma! Jeg er 26 år, har festet, har tatt bachelor, jobbet og har stabil økonomi så ved de tingene i livet er vi veldig forskjellig!
      Vill avslutte med å si til slutt at: JA det er tungt å være alene mor og vi må sjonglere litt! Vi må kunne få tatt turen ut å treffe folk uten at det skal bli hysteri blandet dere andre!!! Å til deg rannveig vil jeg si at fjern naken bildene av sønnen din, ro deg ned og nyt tiden med sønnen din!
      Du er bare 19 år men det er ikke en unskylding for måten du oppfører deg for nå er du mamma å det valge har du tatt!!!!!!!

    26. Du rett over her: Endelig en mor som klarer å kommentere både noe positivt, og ikke bare negativt. Bra, det er for få av dem her inne. 🙂

    27. Æ synes at folk har rett tel å si si meining. Vess nåen synes det va dumt av ho å drasse han ne til Oslo, har de rett til å si det. Ytringsfriheit og alt det der, veit dåkker. Men æ trur ikke det e dem som sir si meining en gang i blant som ho Rannveig sikta tel i innlegge, heller dem som konstant e etter ho førr å bryte ho ne osv. Mykkje ska man ikke henge sæ opp i, sånn som den der jævla hua som blei diskutert her førr ei stund sida, sånn blir førr dumt. Eller når ho Rannveig velge å gjøre nåt me utseende sitt, hennes penga og hennes liv det går utover, han Nathaniel daue då ikke av at ho tar silikon eller farge håre sitt. Når ho i kvært innlegg får kommentara ifra samme folkan som har funne nå nytt å hakke på ho førr, da blir det førr dumt igjen.
      Æ synes ho e ei kjempeflott mamma. Æ gjør masse feil me min unge, men på grunn av at æ ikke e platinablond me puppa så blir æ ikke hakka på. Det e der dåkke feile, dåkke veit ikke konkret ka dåkke har imot ho, og derfør e det ikke muli å ta dåkker seriøst.

    28. Jeg er veldig enig med deg nathalie, jeg selv sa at ho var ei dårlig mor for ho prioriterte ikke barnet da han var syk( detta var før ho sendte ut det nye innlegget) jeg beklagde meg da for det var jo så klart dårlig å Si det. Men står får at ho kan prioritere guttungen hennas mer, ho har en nydelig sønn og er en veldig pen dame/jente. Alle ska få si sin mening uten å bli hakka ned på for ho deler jo trossalt Lt med oss og er nok klar øver de posetive og negative kommentarene j
      Ho er kan få..

    29. Ja de er nok bare sjalu, du virker kjempeflink med sønnen din:) Gleder meg til unge mødre kommer på TV 🙂

    30. Er faktisk få som kommer med saklige tips her inne.
      og hvorfor skal alle si sin mening og sånn bare fordi hun bloggr?e
      Rannveig virker som en god mor, men som mor er det lov å feile i blant. Man er bare ett menneske fortsatt ! Til dere frekke folk her inne: ga en tur i speilen neste gang dere har tenkt å si noe frekkt. Blir bare tåpelig.
      Stå på Rannveig, du er virkelig modig som gidder alt dette pisset fra folk!

    31. Kanskje livet til nathaniel og rannveig, blir akkurat som hennes eget har vært.. Men Man kan si å tru ka man vil, den generasjon unga som har selvopptatte, tenårings mamma blogger foreldra har enda ikke blitt voksen, så ka utfallet blir må vente i spenning. Men det må nu egentlig være 100 % sikkert, at i forhold til før, å vokse opp med det stresse som e idag, en mor som må dokumentere “alt” som skjer i hjemmet, legg nakenbilda av både seg sjøl å barnet, være SÅ opptatt av ka man sir, gjør, ser ut, og brette ut om barnesykdoma, fyllefesta, sexpartnera, barnefars problema, osvosv kan ikke være helt sunt. Å det her gjell ikke bare den her bloggen. Æ har ingenting imot Rannveig, men æ ska innrømme at æ les kun den her bloggen pga underholdning.. Æ trur ærlig talt ikke at nån e sjalu, men blir provosert. Å det e jo det rannveig ønske.. e vel en grunn til koffor folk sir dæm ikke vet om ho faktisk e serriøs eller ikke.. Rannveig e ei søt jente, som kanskje burde ha “herja” seg ferdig før ho fikk barn, men ho fikk det, å da kommer et ansvar. At det kommer med tida det kan godt hende.. trur bloggen mest bare ødelegg for ho, men å blogge e faktisk et valg..

    32. Æ e voksen, over førti, og har lang erfaring m barn. Skal ikke blande meg inn i diskusjon om kem som e dårlig mor osv. Men æ trur at barn av unge mødre blir mer selvstendig, tøffere og takle utfordringer bedre enn de som har “gamle” foreldre. De “gamle” er mye mer overbeskyttende og “diller” mer m sine barn.

    33. Gi faen i å kommenter, ho kommer til å BÆSE når ho ikke får de sjalue kommentaran sine ! Da har ho ikke mer CRAP å skrive på bloggen sin om andre folk. Den beste lærdommen e at ho LÆRE av det sjøl.

    34. haha. Kan du førklare mæ? ka i satan jør du med munn din? Sorry, men prøv å slutt å se ut som en and du e mye finere når du smile onkli. du latterligjør dæ skjøl bare 😛

    35. Flinke mammaen 🙂 ♥ Jeg gleder meg utrolig til å se dere på FEM, må bare få den kanalen når jeg flytter til ny leiligheta mi ;D Uansett hvor stygge kommentarer du får fra andre, så skal du alltid vite at jeg er fast leser og kommer alltid til å være det 😀 Stå på 🙂

    36. Øia har et godt poeng der, det har veldig mye å si med foreldrene tidligere og hvorden de hvar mot ho og kossn ho er mot guttungen sin no, og seff hva sags folk de hengere med senere tid.,,
      men jeg og leser kunn denne bloggen for det er uuuuutrolig underholdene for alt ho gjør 😛 har sett gjennom mangen mødre blogger men de er meir, ka ska jeg si? ”voksne” så blir fort kjedelig 😛 men Rannveig legger ut alt og så har jeg ikke sett en så med godsjøltillit så det blir bare morsomt:D har jo ikke noe imot ho men det er som å lese en bimbokomedieblogg eller ka jeg skal kalle det xP 🙂 sku ønske ho la ut enda oftere!:P hahaha
      men litt kjedelig for sønnen, men tror kanskje han ikke kommer til å bry seg så veldig men verre om det var ei jenta:P håper for han sin skyld at han ikke blir mobba når han blir eldre pg mora er sånn som ho er no….
      men er jo ikke noe vondt ment, kjenner deg ikke og vet egentlig ikke kossn du er kjenner deg bare via bloggen, men tror kanskje du sku bytta ut fargen du bruker på kroppen får du ser ganske orange ut, blitt finere med litt lysere!;) tror jeg:P men ikke bruk den du har no hehe
      Hadde vært konge om du hadde blitt med på paradise! haha! hgaaad då hadde jeg faktisk sett på! kan bare ikke å forstååå at du tørr å legge ut deg selv på nettet! du må faen meg være utrolig selvopptatt, eller du er ikke det fordi du har fått deg blogg, men at du er mor og er med på unge mødre og modell osv…. haha du underholde iværtfall mangen av oss¨^^og verden hadde ikke blitt den samme uten ”dumme blondiner” eller ikke stygt meint:P men ja du er jo sånn typisk sånn jente xP
      gleder meg til unge mødre : p

    37. Så tragisk du er, Rannveig 🙂 (som har kommentert lenger oppe)
      du har tydeligvis ikke et liv selv…..

    38. Vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive, men… Syntes du selv at du er et godt forbilde? Ønsker du at sønnen din skal ta ifra deg? Og hva har skjedd med naturlig skjønnhet?
      Har ikke planer om å slenge drit, for det syntes jeg er unødvendig, men syntes kanskje du skal tenke litt igjennom hva du utsetter seg selv for, og ikke minst din sønn.

    39. Skjerp dere, forbanna drittunger…………….. hun er pen, og dere føler dere truet. derfor slenger dere dritt dritt dritt………. spis drit for faen! Hahahaha

    40. Haha, føler oss truet av hva?? valget om å se sånn ut eller å være deg selv så vet vi godt ka vi hadde valgt:) oss selv! det er jo så klart dere rannveig elskere som sku ønske dere såg ut som ho:Pjeg må si jeg er ganske fornøyd med meg selv om jeg sku valgt å se utsom ho:p
      men har jo ikke noe imot ho 😛 men dere tror alt handler om sjalusi, men ser jo her at flere bryr seg om sønnen hennas for ho må virkelig stoppe å springe jorden rundt med han….
      men det er veldig underholdene å se på bloggen hennas det har de rett i, ho minner meg veldig mye om paradis jento 😛 husker ikke ke ho heiter xP

    41. Og du er upassende som mor, Lisa. dere to over her: det lyser bitterhet over deres eget liv lang vei 🙂

    42. Kjenner jeg blir litt frustrert her. Ikke på grunn av det Rannveig skriver, men av alle kommentarene. Synes det er flott å se at noen kommer med konstruktiv kritikk, men å skjelle henne ut og kalle Rannveig for både det ene og det andre. Særlig det at hun er en dårlig mor! Rannveig er ikke en dårlig mor! Og skriver at barnevernet kommer til å ta fra henne sønnen?! Kan ikke se at Linni har blitt fratatt sin sønn selv om hun er glamormodell og er ekstremt bimbo. Bare fordi man er blitt mamma betyr det IKKE at man skal nedprioritere seg selv, det er sunt for både mor og barn med litt avstand i ny og ne. Det er godt for mammaen å komme seg ut å være seg selv, for ellers er man mamma – på heltid! Spiller det noen rolle hvordan hun kler seg? Om hun gjør leppene sine større? Om hun tar silikon? Å når det kommer til den reisingen, jeg har reist mye med datteren min fra hun var noen få mnd gammel. Idag er hun 2 år, tilpassningsdyktig, matglad, trygg og blid. Om man bare skal sitte inne eller gå ut èn dag i uka (city f.eks) blir man tullete!
      24 år og mamma til ei lykkelig jente!

    43. Rannveig, ett tips til deg! annskaff vannmerke ( sånn man har over bilde) og skaff kopisperre på bloggen. Du har selv sagt at andre har stjålet bilder av deg. Har du noen gang tenkt på at det sitter eldre kvinner/menn og sikler over nærmest nakenbilder av din sønn?
      Så vil jeg også si en annen ting, det å være så provoserende for å få flere lesere (det jeg antar du prøver på) ødelegger bare for deg. Folk får et inntrykk av deg som ikke er noen verdig. Du burde ta til deg noe av det som blir sagt. Mye av det de over sier er sant, men jeg vil påstå at det kan formiddles på en noe mildere og finere måte.
      Personlig hadde jeg ALDRI dratt så langt om min datter nettopp hadde vært syk. Hun er 6 mnd og 2 uker gammel, og har aldri reist særlig langt. Jeg er av den tro at ett barn har det best i kjente og stabile omgivelser. En ting er å reise av og til men den fartingen du driver med er ganske litt i meste laget (virker hvert fall som om du er på farten ofte, ut ifra bloggen).
      Jeg vet alt om at det er en stor omstilling å bli mor i ung alder, jeg vet alt om utfordringer. Men i det man velger å bli mor har man faktisk ikke den samme friheten og uansett hvor vondt det er må man prioritere vekk. Jeg synes ikke det er riktig å gjøre det du har gjort de siste dagene. Personlig bruker jeg ikke penger på meg selv lenger fordi jeg vil heller de skal gå til min datter. Jeg har ikke samvittighet til det.
      Så burde du også tenke på at det er mange som ser opp til deg, at du er ett forbilde. Ikke for å være stygg, men jeg ønsker ikke at min datter skal se opp til en som forteller ALT, fra bf sine personlige problemer, til høyst personlige og private ting som hvilke stillinger man foretrekker under samleie. En som ønsker seg silikon og tar restilan. Når du har så mange lesere, når du når ut til så mange må du faktisk tenke deg litt om.
      -Thea -theaskrok.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg