JO MINDRE KLÆR, JO BEDRE !

Hei hei hallåå alle søte fans, haters & stalkers ! <3


 

Først av alt må jeg bare beklage for iPhonebilder i alle mine innlegg. Men det har seg nemlig slik at jeg har klart å drukne begge mine digitalkameraer med vannflaska mi. Ja, trist er det, men sant.. RIP ! Så derfor blir det ikke tatt så aaatfor mye bilder om dagen. Men sånn får det bare være ! I dag har vi hatt en kjempekoselig dag, trillet tur til bestemoren til Nathaniel og var der en stund ! Var utrolig fint vær i dag, sola skinte DELVIS… hehe. Var mest overskyet da, men varmt ute ! Og her i Nord kan man ikke regne med så mye mere. Så da føyk bikinien på , for litt solings ! Eelsker når det er varmt og man slipper å ha på så mye klær !

Jo mindre, jo bedre !!! Hahahh, neida.. men joda ! Men neida.. 

 

Elsker leopardbikinien min ! Den er snaasen ! Bare synd det er aalt for kaldt til å bade noen plasser her i Alta..  Synes det er skikkelig bittert at jeg ikke har råd til å reise til Syden i sommer, er virkelig keen på litt ferie altså ! Ah, syden ! <3 Men neeei, det blir nok ikke i sommer iaff. Får se til vinteren, kanskje det blir husmorferie til Gran Canaria i vinter eller noe  ! Fårsee. Hahahh, må bare fortelle om navlepiercingen jeg har på bildet ! Kjøpte den i Oslo nå når jeg var der, på sånn jalla-sjappe greier. Han fyren trodde selvfølgelig jeg var stokkedum, og fortalte meg gladelig at jeg var meget heldig som fikk to piercinger for baaaaare 400 kr ! Jeg bare , øøøøøh… hvis du skal ha 400 kr for to shittpiercinger som ikke er verdt 5 kr engang, så går jeg. Han prøvde jo såklart å overbevise meg om at det var ekte sølv og greier. Hufff , tror den stakkars mannen fikk seg et lite sjokk når jeg ikke var et så lett bytte som han hadde trodd ! Er faen meg drittlei av sånne søppelfolk om skal rane deg for alle penga du har for søppelprodukter. Ble engang SKIKKELIG lurt når vi var i Tyrkia, kjøpte et par sko til flere tusen , det var en skikelig fancy butikk med vakter og greier og greier. De sa det var ekte swarowski-krystaller på skoene. Skoene ble brukt 2-3 ganger hjemme før de faen meg så helt ubrukelig ut. Takk liksom. Neei, ingen kan lure meg ! 😉  Det endte med at jeg kjøpte piercingene for 200 kr tilsammen. Hadde dårlig tid og skulle rekke flytoget, og så orket jeg rett og slett ikke å stå å høre på denne idiotiske fyren lengere.  Men som sagt, slike ting er ikke verdt mere enn noen få kroner egentlig.  Så vet dere det !

 

 

Vi kooosa oss i sola ! Hjemme hos bestemoren til Nathaniel er det ganske vindstille, og sola skinte ! Var utrolig herlig, og jeg må bare få sagt at jeg har verdens beste mamma som alltid er der for meg !  Ble ikke noe særlig mere brun da, haha. Men det gjør jo ingenting , for jeg jukser uansett ! Solarium er tingen ! Hadde man bare hatt et eget solarium hjemme.. det er ikke det at jeg ikke har penger til å ta sol, men det å skaffe barnevakt er litt tricky da..

Oooog.. så må jeg bare legge ut bilde av leppene mine, slik de ser ut i dag : 

Det er nå en uke siden jeg tok restylane, 1 ml. Er så utrolig fornøyd med resultatet, og anbefaler virkelig andre til å gjøre dette ! Vurderer også å ta kanskje 0,5 ml til, som etterbehandlig, siden det anbefales og ta en etterbehandling etter første behanling for best mulig resultat. Så får se ! Er hvertfall utroolig fornøyd 😀 Leppene mine <3 

 

Dette ble et innlegg om litt forskjellig, men det får bare være ! For å være helt ærlig ,så aaaner jeg rett og slett ikke hva jeg skal blogge om for tiden( ja jeg vet jeg har spørsmålsrunde, konkurranse osv… )  Det er også litt derfor jeg faktisk ikke blogger så mye. Men om dere har tips til meg eller har dere noe vil jeg skal ta opp/skrive om, så rop for all del ut ! Men nå skal jeg gå å lalla senga før ho mor slokner på tastaturet. Dere får ha en strålende natt, sweet dreams everybody !

 

Hva har dere gjort i dag ? 

Skal / vil du ta restylane ?


16 kommentarer
    1. God natt til deg og Nathaniel ♥ Jeg får ikke sove, passer dårlig når man går på skole :p Nei, jeg skal ikke ta restylane, men vil tatovere ulv, du kan spørre meg personlig hvis du vil se hvordan den ser ut 😀 utrolig fin, men vet ikke om jeg tør 😮

    2. Kommer aldri til og ta restylane. har fyldige lepper. Og du har strengtatt ødelagt dine. Du hadde mye penere lepper før.

    3. Dere er så søte 😀 Åå, jeg ble selv skikkelig lurt med noen sko en gang jeg var i Tyrkia. Betalte aaaltfor mye for noen skinnsandaler som ble ødelagte med en gang jeg kom hjem. Heh.. Jaja, man lærer hvert fall av slikt!
      Restylane har jeg hatt lyst til å ta i maange år nå. Det er fordi jeg elsker fyldige lepper, og har selv ganske tynn overleppe. Jeg hadde gjort det på flekken om jeg hadde hatt penger til det! Får begynne å spare 🙂 Synes leppene dine ble kjempefine, jeg! Noen folk er så sykt firkanta: “Du har strengtatt ødelagt leppene dine.” Altså, restylane går ut etter noen få måneder, og da blir jo leppene helt som de var før.
      Klem 🙂

    4. Heeei, synst bloggen din er veldig underholdene^^ så må ikke tenke på å slutte!(:
      men du kan vell ikke legge ut bilder fra dåpen?:)
      og kanskje litt mer om nathaniel?:) feks måned for måned?:D og kor mye han veid og kor lang osv 😀

    5. Kan du skrive innlegg om photoshooten og legge ut bildene? 🙂
      Eller har du allerde gjort det, bare jeg som ikke har fulgt med?

    6. blogg om middagen din, Nathaniel,også kan du bake noe å legge ut oppskrifta??
      vil gjerne ha oppskrift til sjokoladebollene dine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg