NETTINTERVJU

Hei allesammen !

 I dag har vi ikke gjort noe som helst, bare slappet av hjemme og både jeg og Nathaniel har tatt på OnePiece i dag ! Herlig herlig, i dag skal vi ikke gå ut døra engang ! Men det gjør egentlig ingenting., for her i Nord-Norge er det pissvær uansett ! Man får ikke akkurat dårlig samvittighet for å sitte inne da nei ! De siste dagene har vi egentlig ikke gjort noe spesielt heller, bare chilla ! Søsteren min er også kommer hjem, så i går dro vi på bessøk til mamma/bestemor for å spise Enchiladas(?) Vet ikke helt hvordan det skrives , men det var utrolig godt i allefall !

 Men til overskriften, For et par dager siden fikk jeg forespørsel om å være med i et  nett “radioprogram” , så da var jeg med på et nettintervju for Salangen Nyheter sitt radioprogram “status” , hehe.. var jo gøy ! Hvis dere vil se det kan dere bare trykke på linken under ! 

 

>Trykk her for å komme til intervjuet< ( det er litt langt, så er bare å spole til litt over midten, så er jeg med derfra) 

 

17 kommentarer
    1. Hei!
      Ville bare si at du virker som en kjempe flink mor. Du er sterk som klarer å være alene med Nathaniel. Jeg er alene med sønnen min nå, fra mandagen som var og fram til onsdag, og merker at det er ganske tungt og vanskelig å måtte gjøre alt selv. Det krever mye planlegging!
      Ikke bry deg om de stygge og usaklige kommentarene du får. Hev deg over dem, og vær deg selv! 😉 Nathaniel virker som en kjempe fornøyd og lykkelig unge, ingenting er bedre enn det. Stå på Rannveig.
      Klem fra 17 år gammel mamma 🙂

    2. Veldig bra svar på intervjuet:)
      Men OMG så sykt dårlig hun dama var til å intervjue!!
      hun burde ikke få drive et slikt program, fysøren!
      Hun er jo sykt lite entusiastisk, og svarer jo bare “ok” når du har svart på spørsmålene.. -.-
      Da er det iallefall ikke lett å bli intervjua, og svare bra, men jeg synes du klarte deg bra, til tross for en elendig intervjuer! 🙂

    3. Så enig med ho der lene ovenfår. Ho dama va syk dårlig å intervjue dæ. Æ ble rett å slett fløu på hennes veia:o Men du va kjempe flink 🙂 stå på 🙂

    4. at du ikke er rosa blogger d tviler jeg litt på ;P men uansett, va ikke d jeg ville si sånn helt egenteli haha 😛 lurte egentelig bare på om navne til sønnen din utales på samme måte den skrives på? :))

    5. Hei Rannveig:) vær så snill og svar meg. Jeg har LENGE lurt på hva som skjedde mellom deg og Kathrine(eller hva hun heta,hun hadde også en blogg?)..Jeg klarer ikke lure på det mere.. Om du kunne svart på det hadde det vært TOPP! vet det er MANGE som lurer på det samme som meg. Ha en fin dag vidre Rannveig, Gleder meg til å se deg på TV til høsten! Kommer til å bli den beste unge mødre episoden EVER! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg