PAKKE FRA SEMPER/SMÅFOLK

I går fikk jeg en pakke i posten fra Semper/småfolk ( litt usikker på hva de bruker) med noe barnemat til Nathaniel som de har vært så søte å sende meg ! Det var jo kjempegøy, alltid så gøy å få pakker i posten synes jeg ! Og så bruker jeg ikke dette barnematmerket til vanlig heller, går for det meste i Nestle og Hipp her i hjemmet. Så blir gøy å prøve noe nytt nå ! Er sikkert ikke noe dårligere dette, er sikker på at de fleste småbarnsforeldre bruker Nestle kun fordi det er et anerkjent merke og “trygt” ( masse estoffer… ) 

Såå.. ja kjempegøy ! Har en til sponsorpakke jeg skal skrive om, fikk nemlig extensions fra Hair to Hair for en god stund tilbake jeg enda ikke har fått den treige ræva mi til å skrive om ! MEN, det kommer, det kommer. Kommer til å oppdatere bloggen om jeg blir fornøyd med produktene til Semper/Småfolk eller ikke. 

 

Noen andre som bruker dette merket barnemat ? Hva synes dere ? 

10 kommentarer
    1. Liker hipp å småfolk bedre enn nestle.. Det er mer smak for barna å mye mer variert:)
      Lykke til med prøving av ny baby mat, bruker grøten også, kjempe bra:)

    2. masse estoffa, og likevel proppe du det i ungen?;) Ungen min e heldig, får hjemmelaga mat. tar 10 min, og så har man for hele uka! så får ungen næring, ikke masse estoffa, olje og unæringsrik mat 🙂

    3. Min lille likte ikke hverken grøten eller barnematen på glass fra småfolk, bare spytta det ut. Så eneste som funka på ho va nestle sitt. Så e nok ikke bare derfor folk bruker nestle tror jeg. Sjøl syns æ nesle sin barnemat smake bedre og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg