ELVA OG GRILLINGS

Heihei hallå alle sammen ! <3

I dag har vi ikke gjort noe stort, bortsett fra at vi har vært i Alta elva i stort sett hele kveld. Har vært kjempekoselig, og vi har fått møtt mye slekt og slikt. Vi kom vel dit i 5-6 tiden, og kom hjem nå nettop. Nathaniel var stuuuptrøtt, så det bar rett i seng ( etter litt grøt)  for hans del iallefall. Han har jo egentlig leggetid kl 19 om kvelden, så ser absolutt den ! Men noen ganger går ikke alt som planlagt, og rutiner kan ikke holdes hver dag om man skal noe spesielt, for eksempel.

 


Var som sagt kjempe koselig, og Nathaniel synes det var kjempemorsomt å være med Marit Hillevi, som kun er et par mnd eldre enn han. De var jo bare så søte sammen ! Og så ble Nathaniel såå forfær, det var mye nye inntrykk for han ! For å ikke glemme MYE mygg ! ( UGH) Han har aldri vært i skogen før, når jeg tenker meg om. Det var nok sikkert gøy for han 😀

Imorgen kommer søsteren min og tantegudmor til Nathaniel , som bor i Bø, hjem til Alta ! Gleder meg maaasse , Nathaniel maser jo fælt hver dag om at han savner henne… Hø hø ! Jeg savner henne iallefall masse ! Nathaniel er vel kanskje litt for liten til å skjønne så mye. Så da kommer pappaen til Nathaniel til meg å passer han imorgen mens han sover, slik at jeg kan dra hjem til mamma hvor vi skal spise slektsmiddag ellernosånt. Kunne jo selvfølgelig tatt med Nathaniel, men i og med at jeg prøver å opprettholde rutinene hans, og leggetiden er kl 19, så er det best at han blir hjemme. Gleder meg til helgen, for da blir det muligens et par drinker eller tre ! Får se, er hvertfall utrooolig lenge siden sist ( type 3-4 mnd… ) Meen, får som sagt se 🙂

 

– Hva har dere gjort i dag ? 


Nå skal jeg shine litt kjapt over her i leiligheten min, og så bærer det rett i seng så mamma Rannveig også er opplagt til morgendagen ! God natt mine kjære lesere <3 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg