SPØRSMÅLSRUNDE !

Lurer du på noe om meg eller mitt liv ? Nå er det en stund siden sist, så da kan vi jo like godt ha en spørsmålsrunde på bloggen i tilegg til at jeg hele tiden får nye lesere, og det er jo greit for dere å vite litt mere om meg  ! Da svarer jeg på det aller, aller meste.. mulig jeg svarer på videoblogg også, får se hvor samarbeidsvillig pc’n min er , heh ! Det er nemlig en skolepc, uten webcam-program. Forrige gang jeg lagde video, så kom bare hallparten med.. såe. Men uansett ! Spør om alt du lurer på, men tullespørsmål vil ikke bli besvart da jeg desverre ikke gidder å bruke tiden min på sånt 🙂 

 

SPØR I VEI ! :- D

 

 

22 kommentarer
    1. Har livet ditt forandret seg mye etter at du fikk Nathaniel?
      Går du til frisør, eller bleker du håret ditt hjemme? 🙂

    2. du e bare digg, rannveig!! jeg er en mamma selv, og mener folk behandler deg feil og dømmer dine avgjørelser som mor på grunn av det flotte utseende ditt. og blir ikke du lei av å ALLTID få høre hva som er rett å galt å gjøre som mor? stå på rannveig!!

    3. – koss e utviklinga til Nathaniel no?
      – E han my te pappan sin ?
      – kor gammel e Nathaniel no?
      – Kor mang barn ønske du dæ?
      – trives du der du bor? 🙂
      – Bli du lei av å få stygge kommentara på bloggen dinj ?
      Digge bloggen dinj, stå på ! <3 du e ein flink mamma!

    4. Har fulgt bloggen din siden du gikk gravid med lille N, kjempe gøy å se hvor stor han har blitt. Ikke at det er min sak i det heletatt, men syns du får en del pepper som er ganske lav målt. Haters gonna hate.. Men stå på, du e ei flink pia!
      Hvor er det du skal flytte sørover?
      Har du fått deg kjæreste?
      Har N begynt å krabbe?
      Trives du med å være med på unge mødre?
      Sist, men ikke minst, hvordan går det med deg? Er du lykkelig? 🙂
      God natt 🙂

    5. kan du lage en sminke video?
      å vise alle di brae hår produktene dine?
      kan du lage en innlegg hvor du skriver hva du elsker å hater?

    6. – Syntes du at nathaniel C begynner å ligne mer på faren sin nå? ( ser litt sånn ut ! )
      – hvordan er det å bo alene ?
      – hva slags symptomer kjente du før du testet positiv, hva var dt som var annerledes?
      – Kan du legge ut flere filmer av nathaniel? han er så søt atte 🙂

    7. har du kjæreste?
      føler du at folk dømmer deg pga hvordan du ser ut?
      har du og barnefaren god kontakt?
      sier familien din noe om bildene du legger ut på bloggen?
      Leser Familien din bloggen?
      møter barnet ditt ofte familien til barnefaren ?

    8. Gikk du på p-piller (eller annen prevensjon) da du ble gravid? Evt. var du dårlig på å ta pillene hver dag slik at det “skjærte seg”?
      Hvordan er forholdet ditt til barnefaren nå?
      Er det vondt å ha sex etter fødsel? Skjønner godt hvis du ikke vil svare på dette altså, men jeg skriver det likevel sånn i tilfelle 🙂

    9. hva syntes du om innlegget tiil shopie elise om dyremisshandlig?
      hva synes du om rosabloggerne?(tcmn,shopieelise,tuvaw,osv)
      ser du på deg selv som en rosablogger?
      når du legger ut bilder på bloggen, tenker du da at N kan finne de på nett da han blir eldre?
      tror du han skjemmes da?
      -digger bloggen din!

    10. Lurer på:
      Har du noen gang blitt anmeldt?
      Har du vært plaget med folk som stalker deg?
      Har du noen gang pratet med han der stalkern din Aron, eller hva han nå heter? Ser han kommenterer på veldig mange av dine innlegg 😛 Hehe 😉
      Får du noen penger for å ha denne bloggen?
      Ca hvor mange leser har du daglig nå for tiden?
      Vil bare avslutte me å si at jeg syns virker som en utrolig flott jente! Håper på svar!
      Mvh fast leser? 😀

    11. Hei 🙂 Vil bare si at du er sinnssykt hot! Er like gammel som deg, og mamma selv. Så kan jeg stille noen spørsmål:
      1. Hvor mye restylane har du tatt? Var det KJEMPEvondt? Skal ta det neste uke 🙂
      2. Hvor mye veide du når du var høygravid?
      3. Hvordan kom du på navnet til Nathaniel Chrisander?
      4. Hvem har du som inspirasjon m. tanke på klær, hår, osv?
      Forresten syns jeg du er en flott mamma, og jeg kan si at en mamma skjønner hva barnet sitt vil. Tipper du lukker ørene for de tragikomiske kommentarene du får hele tiden, ang. dette temaet! Ypu go sexy mama!

    12. Hvorfor tar du hele tiden lettkledde bilder?
      F.eks når du skulle vise de nye clipsene, så sto du i bare truse å holdt litt over puppene. En topp skader ikke, også er det mye bedre for Nathaniel når han vokser opp at ikke det er så mange nakenbilder av moren hannes som det er nå. Er lov å tenke litt inn i mellom.
      Ser at mange sier det samme som meg, men du blir tydeligvis ikke mer vittig av det. Å dere som forsvarer Rannveig, “nakenhet > blogg > barn >oppvekst > naken/lettkledde-bilder” er ikke noe som burde henge sammen spørr dere meg 🙂 Nathaniel stakkar får slengt alt dette på seg når han blir eldre, tro hvor mye folk kommer til å vise han nakenbilder av mammaen, lite artig.

    13. – Har du silikon i leppene dine? De er så fyldig å fin!
      – Hvorfor tok du playboy tatoveringen din? angrer du på det? Har du flere? hvor gammel var du?
      – Hvordan fant du ut at du var gravid? hvordan var reaksjonen din,foreldrene,venner,barnefar?
      Var det planlagt?
      – Hvilke mammablogger leser du?
      – Hvordan forhold har du til Nathaniels pappa?
      Ble litt mange spørsmål, men regner med det går fint, siden det er spørsmålsrunde 😀
      ps.. hvorti svarer du på spørsmålsrunden?? =)
      Du er pen!
      Klemzz <3

    14. d hårkuret du bruker om natta er det natt hårkur eller?
      i så fall hvilken kur bruker du?
      kan du lage en sminke video?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg