Nathaniel Chrisander blir døpt ! (bildene)

Den 27 mai 2012 ble verdens fineste gutt, lille Nathaniel Chrisander’n min døpt ! Det var mye arbeid og stress som lå bak, men følte at dagen ble så bra som jeg ville den skulle bli ! Jeg holdt jo på med maling og innflytting midt oppi det hele, så kan si jeg var ganske glad når alt var ferdig ! I og med at ting var veldig stressende, så fikk jeg aldri lagt ut bildene fra dåpen som jeg egentlig skulle gjort for leeeenge siden. Grunnen til at jeg har mikrofon på meg er at dette var under innspillingen av Unge Mødre, og de var selvfølgelig også å filmet dåpen. Det var skikkelig tricky, forfdi man skal jo ha en sånn stor greie på seg i tilegg som vanligvis skal festes i buksen. Jeg hadde jo ingen bukse på meg siden jeg hadde kjole på, så da måtte vi være kreative ! Vi festet den der mikrofonboksen bak i bh’en min, hahah. Hvertfall, her er bildene jeg har lovet dere ! Har ikke giddet å redigere noen selv om jeg har veldig lyst… så det får bare være ! Og så skal det også sies at jeg ikke hadde sovet et minutt natt til dåpsdagen pga alt jeg hadde over skuldrene, alt som skulle gjøres klart. Synes selv jeg så ut som en junkie, uheldigvis.. siden jeg var på TV ! :p  

STOLT ! 

Nathaniel Chrisander blir døpt ! Dette må være et av mine stolteste øyeblikk… <3


Stolt mamma Rannveig <3 

Denne presten digget jeg ! Han var bare superhyggelig, han er også med på Unge Mødre, på dåps samtalen vi har i forkant av dåpen, og selvfølgelig også selve dåpen. Husk å følg med … 😀 

Stolt mamma og verdens nydeligste dåpsbarn 🙂 

Ferdig i kirka

Finingen når vi var ferdig i kirka

Min kjære vakre sønn ! Og den nyyydelige dåpskjolen <3 

Dåpsmiddagen

Mine kjære søstre og mine søte tantebarn!  Stolte tanter, og gudmødre til Nathaniel 🙂 

Jeg åpner dåpskaka ! 

Kakebordet ! Det var noen kaker til som ikke er bilde av, men her er nesten alle ! 

Fineste dåpskaka !! Heerregud, den var nydelig ! Og ikke minst utroooliig god.. jeg liker ikke kake spesielt godt, men denne spiste jeg faktisk. Var utrolig fornøyd, bestilt fra Østlyngen bakeri her i Alta 

Suksessterte ! Må si jeg er flink til å pynte , ikkesant ? 

Macronene jeg laget til dåpen

Mine fine cupcakes 

Putekaka som ble laga på natten til dåpen… jeg så den på en blogg kvelden før, og akkurat da bestemte jeg meg for at den SKULLE jeg ha på dåpen. Så da ble det sånn 😉 Er veldig bestemt av meg, og klarer som oftest det jeg vil klare

Bordkortene ! Har laget alle selv, helt fra grunnen av. Dette tok naturligvis utrolig lang tid. Er ganske så perfejsonistisk av meg også ! 🙂 

Mitt og barnefars bordkort helt forran ! Jeg laget tre forskjellige typer med bordkort ; et til alle de vanlige gjestene, et til gudforeldrene, og et til meg og pappaen

Bord dekorasjon. Det var i all hovedsak blomster og hjerter som var temaet


Mitt bordkort


Hjertedekorasjon

Blomsterdekorasjon 🙂 


Hope & Dream


Bordene ! Var utrolig fornøyd med pyntinga, men det er kanskje fordi det er jeg selv som har stått for det også ! Hehe

Matbordet og gavebordet


Ferdiiig ! Dette er tatt dagen før dåpen, så slik så det ut da vi dro. 

Sliten Nathaniel og sliten Mamma etter en laaang dåpsdag

Meg og mitt kjære dåpsbarn

Stolt mamma og verdens fineste dåpsbarn!

Meg og min lille skatt <3 

Family

Min familie 

Alle gudforeldrene + barn. Begge mine søstre og min tante!

Var en slitsom , fantastisk dag ! Takk til alle som hjalp til !! Var såå stolt når jeg gikk opp kirkegulvet med Nathaniel,var nok mitt nest stolteste øyeblikk… mitt stolteste er såklart den dagen jeg ble Mamma <3 Jeg og pappaen til Nathaniel var ikke helt enig om hvem som skulle gjøre det, men jeg sto på mitt..  er jo bare naturlig at det var jeg som gjorde det, i og med at det er jeg som har hatt alt ansvaret for Nathaniel siden dag1 🙂 

Så da ble det til det ! Hvis dere vil se dåpen på film, må dere følge med på Unge Mødre som har oppstart i November ! Og så må jeg bare si at grunnen til at dette innlegget ikke kommer før nå, flere mnd etter dåpen, er at jeg flere ganger har prøvd å lage dette innlegget. Bare i dag er dette 3 gangen jeg prøver å lage det. Dere skjønner at pcn min ikke er særlig samarbeidsvillig for tiden, og slår seg av når den selv vil. Såe, ja.. håper dere er fornøyd ! For dette innlegget har jeg brukt LAANG tid på. Alt for dere ! Ush.. nå skal jeg sove!

God natt ! 

21 kommentarer

Siste innlegg