SØVNMANGEL OG DØDSANGST

Hei og hopp alle sammen ! Det er nå midt på natten, jeg har ikke sovet et sekund og det ser ikke ut som jeg skal få sovet noe heller.. Det er nemlig to timer til Nathaniel våkner for dagen .. 😮

Det har seg nemlig slik at pappaen til Nathaniel fortalte meg noe jævlig skummelt i går kveld ( altså i forgårs kveld egentllig, siden kl er over 12 ) som skremte meg noe så voldsomt mye ! Jeg har rett og slett skikkelig dødsangst, haha. HUFF. Og sov derfor heller ikke et sekund natt til i dag . Takk liksom !! :))) Jeg har svære ringer under øynene, så stor søvnmangel har jeg. Shit, må prøve å sove nå igjen ! Få to timers søvn, woohoo ! Nattinatt alle mine søte lesere 🙂

 

* Nathaniel våknet og startet dagen rett etter dette innlegget ble skrevet… * 

5 kommentarer
    1. Du vet det er enda farligere å være våken for lenge? Du kan innbille deg døden da. Skjedde faktisk med en venn av meg som begynte å hallisunere om døden og ble helt ødelagt etter det, og da mener jeg psykisk ødelagt. ;o Sykt hva kroppen kan gjøre mot oss selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg