SOLARIUMSBLOGGING

Hei allesammen ! Nå ligger jeg i sola å steiker, eller tænner som man pleier å si ! Vel å merke solariumet.. For her i Alta ser vi ikke mye til den ordentlige sola altså . Så da får man gjøre som meg, jukse liiitt 😀

Etterpå skal vi til snille mamman min å spise lammekoteletter med bernaise ! Vi har sovet hos henne natt til i dag pga at jeg ikke turte å sove hjemme i leiligheten, av litt forskjellige grunner :p

Nå skal jeg avslutte her ! Ha en strålende fin dag videre alle sammen , vi blogges :*

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg