SVAR PÅ SPØRSMÅL

Brukte du noe krem under graviditeten for og hindre strekkmerker? Brukte faktisk ikke noe som helst krem for å forhindre strekkmerer, mens jeg gikk gravid ! Moren min fikk heller ingen strekkmerker med meg, så tror egentlig sånt er veldig genetisk. 

 Har livet ditt forandret seg mye etter at du fikk Nathaniel? Før jeg ble gravid var jeg veldig vill av meg, kunne finne på å feste midt i uka for eksempel, noe som er heeeelt absurd for meg den dag i dag. Har rett og slett vokst opp 
Går du til frisør, eller bleker du håret ditt hjemme? Jeg bruker venninnene mine til å bleike etterveksten min jeg, myye billigere og NESTEN like bra 😉 Og så bruker jeg Depend sin bleiking, beste som finnes !
 Blir du ikke lei av å hele tiden høre hva du gjør galt å gjøre som mor? Jeg blir egentlig veldig snurt av folk som skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke, når det gjelder alt egentlig ! Og spesielt mammarollen, for det er ingen andre enn meg som vet hvordan jeg best kan være mamma for Nathaniel ! Hater bedrevitere, for å si det på en annen måte !
Hvordan er utviklingen til Nathaniel nå? Nathaniel ruller rundt overalt om dagen, og han har begynt å snakke så msmått nå. Er såå utrolig gøy og søtt å høre på ! Er nok også rett før han kommer opp på alle fire nå 
Er han mye hos pappan sin ? Nathaniel er ikke så mye hos pappan sin nei
Hvor gammel er Nathaniel nå? Den 19 denne måneden blir han hele 8 mnd ! Tiden går så aaaltfor fort, synees jeg nettop fikk han jeg… 
Hvor mange barn ønsker du deg? Det spørs jo egentlig veldig på hvem jeg ender opp med her i livet, men slik det ser ut nå vil jeg ha kanskje 2 eller 3 barn til 🙂 
Trives du der du bor? Trives kjempegodt i leiligheten min ! Den er akkurat passe stor for meg og Nathaniel
Blir du lei av å få stygge kommentarer på bloggen din ? Egentlig ikke, drittommentarer er daglig kost for meg og jeg er på en måte blitt “avhengig” av det. Altså, når jeg poster et innlegg så forventer jeg å få drittkommentarer, å om jeg ikke får det blir jeg på en måte litt skuffet.. er litt gøy med drama i kommentarfeltet ! Men så skal det sies at det er en hel del koselige å få søte og oppmuntrende kommentarer !
Hvor er det du skal flytte sørover? Har ikke helt bestemt meg for hvor vi blir å bo neste år, men som du sier, det blir sørpå en eller annen plass. Tenker mest på Oslo eller Kristiansand 🙂 
Har du fått deg kjæreste? Har ikke kjæreste, nei
Har N begynt å krabbe? Han har ikke begynt å krabbe enda, men tror det kommer ganske snart !

Trives du med å være med på Unge Mødre? 
Synes det har vært utrolig gøy å være med på innspillingen til Unge Mødre, og gleder meg kjempmasse til det kommer på TV i november !

Lars ( som har filmet alle episodene i sesong 10 og 11  av Unge Mødre ) Meg og Louise som også har vært med hele veien ! Knallsnille folk 🙂 
Hvordan går det med deg? Er du lykkelig? Tror faktisk aldri livet mitt har vært så bra før ! Jeg har verdens fineste sønn, og livet smiler ellers bare til meg.. herlig
 
Kan du lage en sminke video å vise alle de brae hår produktene dine? Ja, kan gjøre det en gang jeg får tid
Kan du lage en innlegg hvor du skriver hva du elsker å hater? Det kan jeg
 
Syntes du at nathaniel C begynner å ligne mer på faren sin nå? Nathaniel ligner jo sålart litt på pappaen sin, det er jo sønnen hans så kanskje ikke så rart. Men han ligner nok mye mere på meg
Hvordan er det å bo alene ? Bor jo strengt tatt ikke alene da, men synes det er veldig deilig å ha min egen leilighet da om det var det du tenkte på ! Ha et privatliv, liksom
Hva slags symptomer kjente du før du testet positiv, hva var dt som var annerledes? Før jeg tok en test hadde jeg ingen symptomer, trodde jeg hvertfall. Niplene mine var ekstreeemt ømme da, rundt den tiden jeg skulle hatt mensen, men det skjønte jeg jo ikke var et symptom før etter jeg hadde tatt en graviditetstest. Grunnen til at jeg testet meg var rett og slett at mensen min var uteblitt i en hel uke, noe som var veldig unormalt til å være meg, hadde alltid presis mensen på dagen jeg ventet den. Og ja, så hadde jeg tidenes værste mensensmerter fra før jeg egentlig ventet mensen og til ca uke 6 tror jeg. Det var så ille at det nesten lignet litt på rier. 
Kan du legge ut flere filmer av nathaniel? Det kan jeg prøve på
 
Har du og pappaen til Nathaniel tenkt og flytte sammen igjen? Jeg har ingen planer om å flytte sammmen med pappaen til Nathaniel nei.
Har du kjæreste? Det har jeg ikke
Føler du at folk dømmer deg pga hvordan du ser ut? Folk dømmer jo alltid, og det kan jeg desverre ikke gjøre noe med ! Så lenge jeg er fornøyd med å ha platinablondt hår og være brun selv , så har ingen noe de skulle ha sagt ! Over og uuut 🙂 
Har du og barnefaren god kontakt? Det har vi
Sier familien din noe om bildene du legger ut på bloggen? Familien min sier vel egentlig ikke så mye nei, det er egentlig sjeldent det temaet taes opp i det hele tatt
Leser Familien din bloggen? Tror de aller fleste familiemedlemmene mine leser bloggen min ja, og det synes jeg er utrolig morsomt ! 
Møter barnet ditt ofte familien til barnefaren ? Nei. egentlig ikke
 
Gikk du på p-piller (eller annen prevensjon) da du ble gravid? Evt. var du dårlig på å ta pillene hver dag slik at det “skjærte seg”? Jeg gikk på Yasmine 28 når jeg ble gravid, hadde egentlig ikke glemt noen piller, jeg var bare veldig sløv med å ta de til samme tidspunkt hver dag. Men det resulterte jo i verdens fineste gutt, og jeg er overhodet ikke bitter ! 
Hvordan er forholdet ditt til barnefaren nå? Vi har ikke noe forhold
Er det vondt å ha sex etter fødsel? Det er ovethodet ikke vondt, neei. De første ukene etter fødselen er alt veldig sårt og sånt, men når sårene gror så er det akkurat som om man aldri har født
 
hvordan var ditt første inntrykk av nataniel når du så han første gang? Mitt første intrykk var at han var verdens mest perfekte skapning, og jeg var helt forundret over at jeg virkelig hadde laget noe så vakkert og fint <3 Verdens fineste gutt ! 

Hva syntes du om innlegget tiil shopie elise om dyremisshandlig? Leser ikke bloggen hennes
Hva synes du om rosabloggerne?(tcmn,shopieelise,tuvaw,osv) Leser ikke noen av de bloggene
Ser du på deg selv som en rosablogger? Jeg er IKKE en rosablogger, haha
Når du legger ut bilder på bloggen, tenker du da at N kan finne de på nett da han blir eldre? Det kan jeg jo ikke vite nå
Tror du han skjemmes da? Tviler veldig sterkt på at han skjemmes, hvorfor skal man skjemmes over at man har en fin mamma ? 
 
Er du sammen med N sin pappa ? Nei
 
Kan du være så snill å legge ut en video om kordan du sminke deg? Bruker egentlig ikke så mye sminke, men ja det kan jeg
 
Har du noen gang blitt anmeldt? Det har jeg
Har du vært plaget med folk som stalker deg? Har en hel del som stalker meg ja, haha. Men det har aldri blitt så ille at noen faktisk har oppsøkt meg… ENDA. Grøss.. 
Har du noen gang pratet med han der stalkern din Aron, eller hva han nå heter? Synes da ikke han er en stalker,har da kun fått koselige kommentarer i fra han ! Kjenner han ikke, vet overhodet ikke hvem det er nei. Men synes det er kjempekoselig jeg ! Når noen stalker deg, betyr det jo at de hele tiden prøver å kontakte deg. Har nok av sånne, men han er ikke en av de.
Får du noen penger for å ha denne bloggen? Det gjør jeg, kommer litt an på, men alt fra 500 -2500 i mnd 
Ca hvor mange leser har du daglig nå for tiden? Har ca 2-3 000 lesere daglig for tiden, er så forsjellig fra de dagene jeg blogger og de dagene jeg ikke gjør det.
 
Hvor ofte er N hos barnefaren? Kommerr litt an på, avogtil går det flere uker mellom hver gang, og avogtil et par ganger i uka. 
Har dere delt foreldrerett,om nei, Hvorfor ikke? Nei, jeg har full foreldrerett og slik skal det fortsette å være. Fordi vi aldri har vært sammen( etter Nathaniel kom til verden)  og det er naturlig siden jeg har Nathaniel hele tiden.

HAHAHAH.. 

Er du singel eller har du kjæreste? Kan ikke akkurat si jeg er singel, det er jeg ikke. Men har ikke kjæreste enda iallefall
 Har du silikon i leppene dine? De er så fyldig å fin! Har ikke silikon, men har restylane i de , ja 
Hvor mye restylane har du tatt? Var det KJEMPEvondt? Har 1 ml, og det var ikke så veldig vondt nei ! 

Hvor mye veide du når du var høygravid? På det meste i hele svangerskapet veide jeg 67 kilo , men på slutten veide jeg bare 64 
Hvordan kom du på navnet til Nathaniel Chrisander? Det tok meg veldig lang tid å bestemme navnet hans, og jeg husker jeg flere ganger sto i dusjen å tenkte ; KAN jeg alle sønnen min for det ? Hvordan blir det å si det navnet flere ganger daglig for resten av mitt liv ? ( Altså, for dere som lurer så tenker jeg alltid veldig mye når jeg står i dusjen, haha ) Hvordan jeg om på navnet… hm, Jeg kjenner en som heter Nathaniel, og synes rett og slett navnet er helt nydelig. Chrisander fant jeg på nett, og jeg likte begge navnene så godt at jeg bare måtte ha begge. Angrer ikke et sekund ! 
Hvem har du som inspirasjon m. tanke på klær, hår, osv? Har egentlig en veldig kjedelig typisk mamma-klesstil, har ikke tid til å tenke så mye over sånt. Så kunne nok absolutt trengt litt inspirasjon.. 
 
Tenker du fortsatt på å ta silikon? Det gjør jeg, silion blir jeg mest sannsynlig å ta neste år når jeg får tilbake på skatten. Can’t wait !
Har du brukt/bruker du barbiedop? Bruker det ikke, og det har jeg heller aldri gjort. Men har ekstremt lyst da, er så utrolig avhengig av å være brun hele tiden.
Hvorfor tar du hele tiden lettkledde bilder? Jeg liker kroppen min og er ikke redd for å vise det ! Kunne rett og slett ikke brydd meg mindre om andres synspunkter angående dette. Det eneste jeg kan si til deg, kjære hater, er … det kommer mere !!! 😀 

Hvorfor tok du playboy tatoveringen din? angrer du på det? Har du flere? hvor gammel var du? Playboytattoveringen min er en skikkelig impulshandling , haha. Min venninne kom på skolen å hadde tatt en playboy på trusekanten, og da fikk jeg sååå lyst til å gjøre det samme ! Men på trusekanten hadde jeg et hjerte fra før av, så da ble det istedenfor en over rumpa, samme dagen.. haha  😀 Angrer ikke, og det har jeg heller aldri gjort… synes den er rå tøff ! I og med min kjære venninne Mia, som døde natt til 17 mai i fjor, var med å tok en tattovering sammen med meg ( vi holdt hverandre i hendene ) så betyr den ekstra mye for meg ! Jeg var 17 år, og har som sagt et hjerte på trusekanten også. 
Hvordan fant du ut at du var gravid? hvordan var reaksjonen din,foreldrene,venner,barnefar? Har tidligere skrevet innlegg om hvordan de forskjellige familiemedlemmene fra min og hans side reagerte, så bare leit litt i arkivet så finner du. Fant ut at jeg var gravid siden mensen min var en hel uke på overtid, og den pleide aldri å være en dag på overtid engang. Så skjønte at det var noe alvorlig med ugler i mosen, så ba barnefaren kjøpe en test til meg.. dette var på selve 18 årsdagen min, faktisk.  Mine mistanker viste seg å stemme veldig bra, for gravid var jeg. Barnefaren ble kjempeglad og ville at jeg skulle beholde, så da ble det til det. 

Var det planlagt? Det var ikke planlagt, graviditeten kom som et stort sjokk på meg og alle jeg kjenner. Jeg var den villeste jenta før, og INGEN kunne se for seg meg som mamma. Ikke meg selv engang ! 

Hvilke mammablogger leser du? Leser oftest de mammaene sine blogger som jeg gikk gravid sammens med, for de har jeg på en måte fulgt siden vi var gravide.. så det er ekstra gøy å følge de ! 
Hvordan forhold har du til Nathaniels pappa? Har ikke et forhold til han
 Hårkuren du bruker om natta er det natt hårkur eller? Det er ikke noen natthårkur nei, det er vanlig hårkur
i så fall hvilken kur bruker du? Redken Extreme, for kjemisk skadet hår
13 kommentarer

Siste innlegg