FIN DAG

Hei og hopp alle sammen ! Nå er jeg, mamma og gullei på tur til å besøke Nathaniel’s oldefar som bor på sørtromsøya sykehjem. Han har nemlig bursdag i dag, så vi skal feire han litt senere i dag. Hittil i dag har vi ikke gjort stort, bare slappet av hjemme, lekt og sett på barnetv 😉

Etter vi har besøkt min bestefar skal vi dra på barnas hus å kjøpe ny bilstol til Nathsniel, han er nemlig blitt litt for liten for den gamle. Store gutten min! Men nå skal jeg avslutte her, for nå er vi fremme med sykehjemmet ! Blogges ! :*

9 kommentarer
    1. Hadde du kommet sånn i mitt bryllup hadde jeg blity sur, for det første så skal alle kjoler gå til over knærne i bryllup, for det andre så bruker man ikke svary eller hvitt..

    2. Dritt kommentarer er så stygt, skam dere folkens! Har sett igjennom kommentarene hennes og selvom hun går i et bryllup med ungen så er hun ikke en dårlig mor!!
      Du er utrolig pen og kjempe flink mor Rannveig, sønnen din blir nok stolt av deg når han blir eldre skal du se 🙂 ser ut som han koser seg masse.
      Når kommer unge mødre serien som du er med i?

    3. Lurer på hvor dere ser noe kjole til bryllup i det her innlegget? dere er så teite alle sammen at det halve kunne vært nok. Har lest denne bloggen ganske lenge uten og kommentere og lest alle kommentarene dere skriver. Holly shit blir skremt av og lese alle kommentarene folk kommer med 🙂 Og enda dømme henne ut i fra bloggen er jo helt på tryne. Bloggen er jo ikke hele livet! 😛
      Syns det er så gøy og lese bloggen til din for det provoserer mange. Også ut i fra det jeg har hørt og lest så har ungen din det bra. som jeg bruker og si:
      I would like to say thank you
      to all the BITCHES who talk behinde my back
      and made me the center of their lives

    4. mange har med ungene sine i bryllup.. var i et bryllup for ett år siden, det var vel 4 unger under året der.. fleste av de var våken til 22/23… 🙂

    5. nu mangle bare lappen da :p det e et slit å ha barn og ikke lappen, hvis du en gang forlate mora de da…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg