NY BILSTOL OG NYTT DESIGN… OG KNUST IPHONE :(

Hei igien alle sammen ! I dag har vi som sagt feiret bursdagen til min bestefar, noe som var utrolig koselig ! Masse familie og masse kake, hade 50 kilo… HEIAA fatcamp ! Bortett fra det har vi ikke gjort noe stort, vi fikk også kjøpt ny bilstol til Nathaniel i dag. Han var nemlig blitt aaltfor liten til den gamle. Den gamle er utrolig fin, jeg kjøpte jo den mens jeg gikk gravid ( på slutten om jeg husker rett) og var såå fornøyd med bilstol-valget. Den er nemlig sånn knæsj.turkis og svart, altså typisk guttete ! Har ikke bilde av den atm, og den står i garasjen.. så slenger bare med et bilde fra google ! Slik ser den ut :

 

Fin, ikkesant? Kommer ikke til å selge den, skal ta vare på den til nestemann.. slik tenker jeg egentlig om alt babyutstyret mitt, for da slipper jeg jo å bruke så syyykt mye penger på babyting slik jeg gjorde når jeg ventet Nathaniel.  Og nå kommer sikkert noen til å si, men HVA hvis du får en jente neste gang ? Og da sier jeg, hva faen gjør det ? Jenter kan da og bruke blått 🙂 

 




Den nye bilstolen til Nathaniel er jeg også utrolig fornøyd med ! Det er merket BeSafe, i svart og lilla ! Altså noe som begge kjønn fint kan bruke egentlig, og jeg og Nathaniel synes lilla er en tøff farge !  Nathaniel valgte egentlig selv, for jeg sa til Nathaniel at han skulle rekke opp handen om han ville ha lilla bilstol, å da gjorde han det… hahahah !  Søtnos ! Bilstolen koster 4099;-  og er fra 9 til 18 kg om jeg ikke husker heelt feil. Altså er den fra ca 6-8 mnd til 3-4 år. Jeg spurte om de stolene fra 9 mnd – 12 år, men de anbefalte han ikke pga at det var såå store aldersforskjeller som skulle passe inn i en og samme stol. Det var ikke anbefalt for babyer sa han. Mannen var også kjempe grei, og hjalp oss å montere bilstolen i bilen til mamma.. siden både jeg og mamma er helt grønnsak når det gjelder praktiske ting ( som montering, maling osv. ) Og nå kom jeg på ( haha) GLED dere til Unge Mødre kommer på tv, for der maler jeg nok i hvertfall en episode… og dere kommer til å dø. Maling er ikke min ting, not at all. Men uansett,  tilbake til temaet. er kjempefornøyd med stolen vi kjøpte i dag. Nå er neste på ønskelista en trille til Nathaniel, er så sykt lei av vogna mi at det skulle ikke vært lov. Synes ikke den ser noe fin ut med sportsdelen jeg..  var mye finere når bagdelen svar på. Men det går jo ikke å ha den nå, for han reiser jo seg selv og da kunne jeg jo riskiert at han detter ut. Og DET vil jeg ikke 😛 

Men nok om bilstol ! De fleste har sikkert merket at jeg har fått nytt design, og det er takket være min kjære venninne MARITA . Jeg er nemlig helt blank på bloggdesign, og det kunne like godt vært kinesisk for min del – skjønner ikke en dritt jeg ! Da er det godt at andre kan hjelpe, og også tar seg tiden til det. All creds til henne, siden hun også er alenemamma og har en liten sprellunge på over året. Vet selv hvor hellig den fritiden man har mens de sover, er. Det er så utrolig godt å slappe av da… og ingenting slår følelsen av å bare slenge seg nedpå soffaen når man har lagt junior, og bare slappe av. ah. Og så gleder man seg hver dag like mye til å stå opp med gullet. Og sånn går nå dagen, hihi ! Man blir aldri lei av å være mamma foir å si det sånn. 

Vil oppfordre alle mine søte lesere til å ta seg en titt på hennes blogg, hun blogger omtrent hver dagog legger ut masse bilder ! Leser selv bloggen, og det er en av de ytterst få jeg leser hver dag. Synes det er mest gøy å lese bloggene til folk jeg kjenner jeg, hehe. Men siden jeg har fått meg nytt design, så må jeg jo bare spørre dere spørsmålet ?

HVA synes dere om det nye designet ? Hva likte dere ? Hva likte dere ikke ?

Vil jo ha en mest mulig bra blogg, så tar imot alt av konstruktiv kritikk 🙂 Og så må jeg bare nevne, at skjermen til min kjære iphone gjennom over 1,5 år nå er knust i 1000 biter. Følger uflaksen meg eller ? Huff å huff. Tipper derimot at snart kommer det til å skje noe fantastisk , har det på følelsen bare! Siden det har skjedd så mye dritt i det siste 😉 Men jeg lever også veldig etter;What’ns meant to be, will be ” er dere ikke enige der ? Slik tenkerjeg egentlig om alt soenten går i vasken, eller faktisk ender bra. Da var det ment til å skje og hadde en eller annen gang skjedd uansett ! 

17 kommentarer
    1. Jeg liker designet ditt veldig godt! Hvor det står T kan du skrive inn din bloglovin eller din weheartit. Siden du kanskje ikke vet hvordan du gjør du, så trykker du på design, rediger, maler (forsiden, innlegg, kategori og arkiv. Så trykker du Ctrl + F og søker etter blogglovin eller weheartit, Og da skriver du inn link hvis det står “skriv inn link” eller hvis det står “#”, og det byttes ut med linken. Men du må ikke fjerne disse ” ” . Forhåndvis før du lagrer og sjekk 🙂 Dette var bare et lite tips 🙂

    2. Fint design,men ser ikke hele skjermen… Så,ser bare at du har skrevet at bilstolen koster 99 kr,blant annet.. Hehe.. Tipper den bar dyrere! 🙂

    3. Har samme bilstol til jenta mi, men lure på en ting. Halle den veldi mye framover i dåkkers bil? For jenta mi (9,5 mnd) blir liksom sittanes heeelt opp, uansett om den e bikka helt bakover, så vi har satt ei isoporputa under mot seteryggen. Setan i bilen våres halle egentli ikke nåkka særli oppover mot fotan heller, så skjønne ikke helt, skal d liksom virkeli være sånn? :/

    4. OBS: husk at det aldri må være krøll på bilbelte når du monterer en bilstol!
      Å til dere som mener den heller framover, stram forankningsselene FØR dere setter ned støttefoten. og man skal aldri sette noe under bilstolen, det er livsfarlig.

    5. Likte det gamle designe bedre for den kunne man lese på mobilen den nye kan man bare se slutten av nu så litt domt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg