FOTOSHOOT MED NATHANIEL CHRISANDER

Vi har ikke gjort så veldig mye i dag, men kan jo legge med noen bilder jeg tok av Nathaniel. Han er så utrolig søt, og når jeg ser på bilder, så ser jeg også hvor utrolig stoor han har blitt på den korte tiden han har levd ! Gullet mitt <3 

Skal du ta 100 bilda av mæ i dag også mamma ? :O

“Mamma, du e så teit av og til ! Okeida, LITT morsom også.. Men æ e nu kjempe glad i dæ fordeom mammaen min ! “

Hmmm.. skal æ flire eller skrike nu tru ? 

” Hahahh, å flire e jo mye morsommere ! Velge det ! “

“Men så morsomt va det nu ikke.. “

“Mamma, nu e det nok bilda her..  gi mæ kameraet nu e du snill….  “

“Dumme mamma som ikke ga mæ kameraet ! “

 

Hahahh, søøtingen min ! Han er så nydelig, blid som misfornøyd ! <3 Tar jo egentlig masse biilder av han heele tiden, men har sluttet med å legge ut så mye på nett hele tiden. Men dette innlegget blir ikke noe langt med tekst osv, for nå må jeg virkelig gå å sove. Jeg og Nathaniel skal til byen imorgen og møte min kjære venninne Liss-Ane for første gang på år og dag. Gleder meg masse til å se henne !! Skal bli såå koselig ! Hun flytter til Tromsø for året nemlig ( HELDIG) Skulle gjerne flyttet hit selv, men har desverre en husleiekontrakt til 1 juni neste år, som binder meg til Alta til den tid. Desverre…  Jaaja, tiden kommer nok til å gå fort .. håper jeg ! God natt og sov godt alle dere lesere der ute som enda er våken 

SMASK :* 

15 kommentarer

Siste innlegg