Produkttesting – Clips fra Nettsalongen

 

For en liten stund siden var NETTSALONGEN, som jeg er blitt samarbeidspartner med,  så søte å sende meg en pakke ! Synes alltid det er så spennende med pakker, selv om jeg jo i grunn vet hva som er i pakken. Inni pakken var det nemlig extensions , clip-ons.  Som de fleste sikkert vet så har jeg bare skulderlangt hår naturlig, og bruker veldig ofte clips – men langt i fra alltid. Som mamma har man jo ganske dårlig tid til sånt, så her gjelder det å være rask. Nå har jeg jo brukt clipsene fra Nettsalongen et par ganger, og må si jeg er kjempefornøyd ! De har skjønt at småe festespenner er tingen… noe slettes ikke alle extensions produsenter har forstått ! Med småe spenner blir det enkelt å skjule, og de sitter for eksempel myye bedre i håret. Jeg trenger ikke å tupere det før engang.  Lengden på clipsene er vel 60 cm om jeg husker heelt rett nå. Er hvertfall kjempefonøyd med de, og kvaliteten er det ikke noe som helst å si på !  Og en bonus er jo at de ansatte i Nettsalongen er utrolig snille og koselige folk ! Tipper nok de har veldig god service der om det skulle oppstå problemer. 

Slik ser da håret ut ! Jeg bare eelsker langt hår, helt siden jeg var fjorten har jeg vært helt hekta på extensions. Jeg bruker derimot ALDRI keratinextensions i håret mitt, dette vil jeg fraråde de aller aller fleste, hvertfall de som er interesert i å ikke ødelegge håret sitt. For hvis du har veldig lyst på slitt og tynt hår, ja da kan man jo godt gå til anskaffelse av keratin.  Jeg har brukt det mye før, og jeg fikk utrolig slitt, tynt og kort hår. Nå som jeg begynner å få en god lengde på håret mitt, er jeg veldig forsiktig med hva jeg gjør med det.  MEN, heldigvis har vi clips ! Så vi kan ha langt OG sunt hår ! 😀 

G

I tilegg var det noen andre smågreier medi  pakken ! Så gøy ! Fikk to par solbriller ( tror det ene paret var til Nathaniel? ) og en sminkemappe, i tilegg til en osis dust-it flaske, til å tupere håret mitt før påsetting av clips. men det trenger jeg ikke så den har egentlig stått uåpnet. Har VELDIG tykkt hår naturlig, med mye volum fra naturens side 🙂 

 

Har du prøvd håret fra Nettsalongen før ? Clips eller keratin?, eller kanskje en annen type ? Hva synes du ?

Jeg er hvertfall kjempe fornøyd, tusen takk til dem !  

6 kommentarer
    1. Herregud.. Jeg er så enig med deg Rannveig angående keratin extension. Brukte det i en tid før, og da jeg skulle ta det ut måtte jeg klippe de av pga middelet ville ikke fungere på det for å få det av. Så det beste av extension er faktisk Clips on/off som du sier selv, det sliter nesten ikke på håret og det ser veldig naturlig ut 🙂

    2. Behandler du keratin extension riktig, sliter det ikke på håret. Bruker du clips for ofte, sliter det mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg