Morgenstund har gull i munn !

Før jeg fikk Nathaniel så skjønte jeg aldri det utrykket, jeg bare rett og slett haaatet morgenen over alt.. Var jo skikkelig storskulker før, haha. Jeg er et skikkelig b-menneske så det et jo muligens ikke så rart. Men etter jeg ble mamma, så er morgenen blitt min favoritttid på dagen ! Så å si alltid er jeg stuuptrøøtt, men jeg har jo noe å stå opp til ! En liten skatt som er helt avhengig av meg. Når man da går bort til senga hans, å ser en smørblid baby, så klarerman ikke la være å smile. Det er en helt fantastisk følelse ! Slik er det hver eneste mårran.. Jeg føler meg som verdens heldigste jente <3

Verdens fineste ! Han måtte få en riskake siden han blir så utrolig utålmodig når han skjønner at jeg lager frokost til han. Klager masse, haha.
Men han blir som dere ser, VELDIG fornøyd når han får noe å spise/tulle med mens han venter 😉 nå ligger han å sover sin første lur for dagen, og jeg tror muligens jeg skal gjøre det samme. Er knaaall fint vær ute, så vi skal jo såklart ut så fort gulle våkner. Og så skalvi til bestemoren til Nathaniel å spise pannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy. Det gleder jeg meg viiirkelig til ! Nam!! Så har jeg egentlig ingen andre planer foreløpig, får se hva dagen bringer ! Skal forresten få ringt rundt til forskjellige barnehager å høre om de har ledige plasser. Kommunen her i Alta klarer jo ikke å få fingern ut av ræva , så… Litt irriterende at jeg har prøvd å få svar i to uker nå, er fortsatt ikke noe klokere på saken. Men krysser fingrene for ledig plass . Ha en fin mandag og en herlig uke alle sammen , og til dere som skal gå skole, lykke til !! 🙂

8 kommentarer
    1. Ja, det är smart att ringa direkt till barnehagerna, kommunen får man inte så mycket hjälp hos. 🙂

    2. Alle kommunene i landet er like ubrukelig når det kommer til sånt. Lærte meg å satse på privatbarnehager til barna mine, offentlige via kommunen er umulig. Så ikke tro at det blir noe bedre når du flytter 😉

    3. det e ikke domt og begynne tidlig sånn at ungen tidlig får lært og være sosial 🙂
      nytt tia så godt du kan for en dag kommer det at du må stå å masse for og få han opp av senga og det kan ikke være så koselig 😉
      kjempe søt unge du har 🙂

    4. Nå var det lenge siden jeg har vært inne på bloggen din. Har ikke vært inne siden du akkurat hadde blitt mamma. Jeg må si at du har fått en nydelig sønn, og for noen herlige bilder av deg og din lille. Kjempe søt! Skal VIRKELIG følge med på unge mødre 🙂 Stå på! Det må ikke være lett å være så ung mamma, men du klarer deg på best mulig måte ser det ut som 🙂 xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg