STALKERE OG SÆRE FOLK

Det er vel ikke ukjent at som blogger, så må man regne med å kunne få seg et par stalkere og mange rare spørsmål og forespørsler i og med at man stikker seg ut fra mengden. I det siste, eller.. ikke bare i det siste, så å si gjennom hele min tid som relativt kjent blogger, har jeg opplevd at folk blir så å si helt besatt av meg, og bombaderer meg ned med meldinger på for eksempel facebook. Avogtil er det egentlig veldig skremmende, for jeg tenker.. hva hvis noen plutselig står utfor vinduet mitt ? Derfor har jeg i det siste begynt å låse døren til enhver tid.. Ja, fakttisk. Jeg er livredd for at noen sykinger plutselig finner ut at de skal oppsøke meg ! Følelsen av at noen kanskje står å stirrer inn vinduet ditt, og du ser det ikke pga det er mørkt ute… ååh, frysninger !

For som skrevet lengere opp her, man får en del syke forespørsler. Skal ikke nevne noen spesielle her, i frykt for at noen faktisk kan være så syk å finne på at de vil ta hevn.  Men jeg har flere enn et par ganger ristet på hodet, eller hevet på et bryn. Man tenker jo ikke at det finnes slike folk, man tenker jo at alle er “normal” ( liker ikke betegnelsen normal…) men hvertfall, tilnærmet normal  ! Og når det kommer til stalkere, så skjønner jeg ikke greia ? Hvis du ikke får svar etter å ha skrevet ca 100 meldinger til meg på facebook, så burde man vel kanskje ta hintet ? Muuuuligens ? Jeg har for eksempel en fyr som jevnlig skriver lange kjærlighetsdikt til meg.. hahah, litt søtt.. men veeeeeeldig sært !

Tror muligens jeg må skaffe meg bodyguard nå ,hahaha ! Eller eventuelt en kjæreste som kan være her å passe på meg hele tiden ! Freaker heelt ut  altså :p Det gjorde jo heller ikke situasjonen noe bedre, at jeg etter en liten powernap på min kjære sofa, våknet av at jeg hadde 5 ubesvarte anrop… fra skjult nr. SHIT. Noia noia noia ! Greia med det liksom ? Hvis noen vil ha tak i meg, så ringer du faen ikke med skjult nr ! Da tar jeg rett og slett ikke tlf, så vet du det. 

 

9 kommentarer
    1. Uschdå, det är väl baksidan av att vara offentlig i guess. 🙁 Men det ger ju absolut inte nån rätt till folk att kränka andras privatliv! :/ Hoppas du slipper att få folk hem till dig iallafall, för om inte så måste du ju nästan ha bodyguard . :p

    2. Kanche fordi du la ut ganske så drøye bilda av dæ skjøll. Å kanche nån ser på dæ som ganske “villig” til å jør alt.. Det finnes maaange syke folk hær i verden like mange hær i alta som andre plassa i verden, man ska passe på ka mann legg ut på nette, folk kan få et helt feil inntrykk av dæ.. Kanche du e en kjempe søt å snill jente som du ikke vis hær på bloggen av å til 😛

    3. folk er gale. ha en hårspray med deg til du får kjøpt forsvarsspray, gå på selvforsvarskurs eller generelt gjør grep for at du skal føle deg trygg!

    4. Kanskje du skal iallefall skrive at du har type. så hjelper det det prevansivt med noen typer mennesker. =) Flere jeg kjenner som blogger som gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg