Lære meg poker ?

//bilde henta fra google

Nå skal jeg skrive litt om poker ! Har egentlig veldig lyst til å lære meg det, men har ikke giddet å prøve å satt meg inn i reglene – før nå ! Har nemlig aldri prøvd det før, så aner egentlig ikke hva det går ut på. Synes det høres så sykt komplisert ut, men det er jo litt spennende da.. hvertfall når det er snakk om å vinne penger ! Jeg ELSKER å vinne, og hater å tape..  er nok derfor jeg er så sta som jeg er, hehe. 

Har flere enn et par ganger fått spørsmål om jeg vil være med å spille, men da må man jo pent takke nei.. for jeg kan det jo ikke? En ting er jo å lære seg reglene, men man må jo kunne ha pokerface ? Pokerface er nok det siste jeg har, jeg haater virkelig å bløffe/lyge , det er ikke min sterke side for å si det sånn.  Nettpoker, der i mot, trenger man ikke ha noe pokerface. I noe som heter Video-Poker spiller man kun med seg selv, og det er om å gjøre å ha den beste handen.  >>LÆR MERE OM VIDEOPOKER << 

Dette må jo være perfekt for slike som meg, som ler så fort noen ser på deg om du ikke forteller sannheten ? Uansett.. vanlig poker eller video poker ! Det ser ut som et veldig gøy spill og noe jeg vil lære meg bedre 🙂 

– Har DU prøvd video-poker før ? Anbefaler du det ? 

6 kommentarer

Siste innlegg