Husmor Rannveig !

For tiden skjer det absolutt ikke noe spennende i livet mitt ! Dagene går for det meste til det samme, nemlig å være hjemmeværende mamma ! Ikke det, jeg synes det er kjempe koselig, og å være husmor er jo litt gøy.. hvertfall når man bare er 19 år ! Skal tidlig krøkes ! Nå mangler jeg bare bil, hus og ikke minst mann for å bli en fullverdig husmor… hahaha ! Elleer ikke 😀

KAN jo hende husmorstilværelsen tar en brå slutt hvis jeg får skoleplass, får se hva som heender i de kommende dagene ! Er jo også avhengig av Barnehageplass til Nathaniel om jeg selv skal gå skole. Uansett ! I dag har egentlig vært som alle andre dager, men Nathaniel har smakt noe nytt i dag ! Til middag spiste vi nemlig kyllingfilet, potetmos og grønnsaker ! Det synes han var kjempegodt ! Han har jo smakt kylling på middagsglass før, men herregud.. det er jo ikke det samme ! Han synes hvertfall det var kjempegodt , så da skal vi begynne å ha kylling litt oftere ! 

Ellers, så har vi hatt besøk av Marita og lille søte Odin i helga, det var kjempe koselig ! Nathaniel er jo blitt så stor nå, så de klarer å leke litt sammen. Utrolig morsomt å se på ! 

 

 

Her er de to snuskebassene ! Hadde egentlig tenkt å legge ut maaange bilder, men pc’n min har visst tatt kveld..  så det får bli en annen gang ! Nå skal jeg gå å sove, er stuuuptrøtt ! Tidlig opp med gullet mitt imorgen som vanlig. Så tror jeg at jeg skal bake kanelsnurrer ! Kjekt å ha når man får besøk, ikkesant ! Selv har jeg sluttet å spise søtsaker, for nå er det virkelig heia sprettrumpe som gjelder ! Savner rumpa mi jeg..  og magen ! Ikke det , jeg skal ikke klage på den kroppen jeg har nå for det blir bare feil. Men  det må være lov å skulle ønske at alt var litt “strammere” etter 9 mnd som ei bolle og en stressende småbarnsmamma hverdag  i snart 9 mnd nå ! Wææ, tenk det dere ! Nathaniel har snart levd like lenge utenfor magen som han har gjort inni magen min. Hahah !  <3

Uansett God natt ! ;- * 

5 kommentarer
    1. hva med å prøve seg på i denne gruppen : Kjøpe – selge – bytte – gis bort – Alta ! på om noen vet om dagmamma i alta ? bare et tips til deg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg