Mmmmm..

Vil bare viderformidle til alle mine lesere at dette godteriet er såå mye bedre enn all slags usunt snop… 

 

…OG MYE SUNNERE ! Kan det bli bedre ? Naam <3 

Nå har jeg nettop sett på Unge Mødre DK og Unge Mødre ( gamle episoder). Har vært en utrolig lang dag i dag, da Nathaniel bestemte seg for å starte dagen kl halv 6. Så ting har gått helt i ett siden da ! Har blant annet shina hele leiligheta, noe som ikke er så veldig enkelt når man må være 100% tilstede for Nathaniel samtidig. Men er han ikke så redd for støvsugeren lenger, noe som gjør hverdagen min VELDIG mye enklere. Før måtte jeg ta han ut i vogna når jeg skulle støvsuge..  andre som har unger som er/har vært redd for støvsugeren ? 

Nååå skal jeg bare slappe av forran TV’n og mest sannsynlig sovner jeg nok her ! Er alltid helt utkjørt etter jeg har lagt Nathaniel, men det er vel naturlig. Går jo mye energi nå som han ikke bare ligger der lengere.. han er jo overalt, og siden jeg har så liten leilighet er det lett for at han kan få tak i ting han ikke burde ha.. som f.eks i dag, så holdt en av spisestolene på å dette oppå han fordi han spente i den. Heldigvis er jeg rask i refleksene ( det ligger vel i hormonene elns når man er mamma.. haha) så jeg SPRANG dit for å redde han fra stolen.. huff .  Gleder meg til å flytte til en større leilighet så jeg slipper å være så redd for slikt. Å være mamma er ikke bare veldig koselig, men som dere ser, myye bekymring for lille gullet. Nå ligger han å sover søtt i sengen sin, han er blitt kjempe flink de siste ukene og sover hele natten gjennom ( 19:00-07:00) noe som er kjempe deilig for meg ! 

Men nååå, er det max avslapping ! Ha en fin mandags kveld videre kjære lesere, blogges ! :- * 

15 kommentarer
    1. Flink du har vært idag! Isabella brukte å sove i vognbagen i stua når d ble støvsugd, ho sov mye bedre da (ho hadde åsså kolikk) :p

    2. for en pinglestol da? skal ikke være mulig..
      hehe, har også rydda, vaska og shina leiligheta, i tillegg til vasking av klær osv, og har også vært aleina med ungen. ingen problem det. Har vel bare vært heldig med en tålmodig snill unge 😛

    3. Bare lurer på en ting, hvis du er så sliten, og han er lagt 19.00. hvorfor er du enda våken da? Du får det mye bedre om du legger deg tidigere når du faktisk kan, så slipper du å bli så sliten osv.

    4. Ida; Aleinetid?? Hørt om det? :p Da får man heller bli litt sliten 😀 Man e jo ung, å bør bruke energien mens man har den :p mammaliv skal ikke bare bestå av baby å søvn

    5. HAHA ! Nei så klart ikke .. Men når man er sååå sliten, så burde man prioritere søvnen mener nå jeg da = )) Da får man jo så mye mer overskudd og energi : ))

    6. Hva er det med enkelte unge mødre som høres ut som de fortjener en medalje bare for de er unge, mamma og gjør husting??? Og som syter over at de er sliterne??? Helt ærlig jenta mi!!!! Jeg er å mamma og alene noe jeg har vært hele veien! Jeg rydder, vasker, legger sammen klær, vasker klær, er med lille hjerte, baker brød og lager hjemmelaget middag hver dag! Det er ikke tøffere for deg enn for meg, men vet du jeg syter ikke fordi dette er et valg jeg har tatt på lik linje som du!!! Men så klart jeg er eldre, mer erfaring og gjort meg ferdig med høyskolen og tar master nå i tilegg til jobb… Fortjener du fortsatt den medaljen???

    7. Silje: du er tydeligvis eldre enn 14 år og at du ser deg nødt til å slenge dritt på en blogg i en alder av 20 +(?) er bare flaut.
      håper ikke du oppdrar ditt barn til å oppføre deg sånn som du gjør.

    8. Kan du skifte design? Jeg leser bloggen fast men nå som jeg bare har iPhone som jeg kan bruke på nett så får jeg dessverre ikke lest bloggen din:( kan du bytte til ett som man kan åpne i safari på iPhone 4s?:)

    9. Så flink du er då. Er ikke bare bare og få gjort ting når man har en liten en som trenger oppmerksomhet heile tio. Stå på Rannveig, du e flink! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg