Kjendis ?

Hei igjen alle mine fantastisk søte lesere, og ikke minst  alle haters de ute ! De siste to dagene har jeg vært intervjuet av hele 3 forskjellige aviser (og ett  tv-selskap.. ) Synes bare det er utrolig gøy og tipper at når Unge Mødre begynner på TV så vil det ta heelt av.. Det har gjort det alllerede, og det er enda over 3 mnd til programmet kommer på TV ! Var for eksempel i Altaposten i dag ( for andre gang.. ) og  imorgen kommer jeg i Finnmark Dagblad og på TV nord ! 

Må flire når folk spør meg om jeg ser på meg selv som en kjendis, for det gJør jeg jo slett ikke ! Men jeg har derimot ingenting imot å få mye oppmerksomhet som jeg får for tiden ! 😀

Hvis dere vil lese intervjuet om meg i Altaposten kan dere trykke HER ! 

 

 

Som sagt, imorgen er jeg i Finnmark Dagblad og på TV ! Så følh med :- D

13 kommentarer
    1. Hei Rannveig.
      Har fulgt bloggen din nå,over lengere tid. Jeg pleide å syntes at bloggen din var en plass med gode ord,skrevet av ei jente med litt innsikt og som var “voksen”,til en viss grad. Jeg synes du har forandret deg så mye etter du ble mamma. Du må klatre ned fra den høye hesten din,og skjønne at du er ikke bedre enn noen andre. Det virker som om denne “media-omtalen” har gått rett i hodet på deg. Og ja,du skal være med på Unge Mødre,noe som kan enten make you,eller break you. Enten eller. Når Unge Mødre er over derimot,så vil ingen huske deg,kun eventuelle arbeidsgivere som søker opp navnet ditt på nett,og finner klipp,nakenbilder,osv idet de søker på “Rannveig Heitmann”.. Ingen av oss “mindreverdige” (i følge deg) vi, en gang huske at du har vært med i programmet. Som sagt,stig ned fra din store hest. Du er ikke noe annet enn en allminnelig jente,med litt for god selvtillitt.

    2. Og nei.. Ikke alle er “HATERS” eller missunnelige på deg,bare fordi man kommer med
      konstruktiv kritikk. Om du tar det til deg eller ikke er opp til deg,men 1 tips.. Stomp hasjrøykinga FØR barnevernet får deg under lupa.. Just sayin’..

    3. haha ! Tror nok Rannveig er den siste personen som røyker hasj her ! Skjønner ikke hvor folk henter sånt tull ! :p Mange av dere er så latterlige som driver å skriver så mye piss på bloggen hennes. Siden dere virkelig tar dere god tid til å klekke ut en stygg kommentar eller finne noe galt med henne må dere ha sykt lite å gjøre i hverdagen. At dere orker ! Å i tillegg snakke masse dritt som dere ikke vet om. Hvis dere måååå finne noe tull om henne, hvorfor ikke ta dere god tid i å finne fakta enn å dikte opp ?
      Hadde nok også sagt at noen er misunnelige hvis noen hadde lett etter mine feil :p hehe

    4. Rannveig elsker å provosere 😛
      Tar ikke så lang tid å gå inn her å skrive en kommentar.. Så folk har nok nok å gjøre på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg