Barnehagegutt !

Nå har jeg nettop vært å levert Nathaniel i barnehagen ! Den er jo bare 3 min å trille til fra leiligheten min, så det er veeeldig chill.. det er ikke noe stress på morgenen for å si det sånn. Men blir vel kanskje litt annerledes når jeg begynner på skole, og/eller begynner å jobbe. Flinke gutten min har ikke protestert litt en gang, jeg er så utrolig stolt over han ! Han ser virkelig ut til å trives kjempegodt i barnehagen, og det er veldig betryggende for meg. For jeg er enda ikke blitt van til tanken på at jeg faktisk levner ungen min en annen plass i flere timer, det er fortsatt litt “ekkelt” for meg.. men også veldig deilig ! I går hadde han vært barnehagegutt i en uke.. tiden går virkelig fort altså !

 


Nathaniel syntes heis-stellebordet var veldig spennende ! De 3 siste bildene er fra i dag når jeg leverte han. Søtingen min <3

Nå skal  ho mor ta en liten powernap, og så er det hus-shiningsog middagslaging før jeg henter han igjen.  Har enda ikke fått svar på om når jeg begynner på skole, er ganske irriterende at det er mulig å være så treig ! Synes alle offentlige etater aldri kan svare på noe som helst ! Man må jo prøve i flere uker før man oppnår noe..   en stk oppgitt mamma Rannveig ! Jeg viiil jo gå skole, jeg skal jo bli jordmor 🙂 Var forresten i Finnmark dagblad i går, og tror jeg er i Finnmarken i dag.. har hørt rykter om det :p  Så løp å kjøp, er så gøy at jeg er i avisen omtrent hver dag.. hææhæ ! Og på mandag har jeg enda et intervju. Blir gøy ! Og jeg har aldri sagt at jeg er kjendis, hvor får dere det fra ? Forrige innlegg var jo bare tull, og det tror jeg de fleste skjønner ! Mye på bloggen min er bare tull( slik som mange av bildene fra da jeg var ute.. ) , så vær så snill folkens, ta det med en klype salt. Pinlig hvor bokstavelig enkelte tar ting ! 

Bloggees ! :- * 

 

 

 

23 kommentarer
    1. Om planen din er å bli jordmor eller i d hele tatt inn i noe som helst yrke som omhandler barn og unge eller mennesker gjenerelt burde du legge en del om på stilen!!! Du blir aldri ansatt noen plass sånn som du fremstiller deg selv her på bloggen! Husk på at folk søker deg opp… Å en annen ting er at du burde passe deg i forhold til “ryktene” noen skriver her inne… Om noen skulle kontakte f.eks barnevernet vil de bruke ting du legg ut på bloggen mot deg og barnevernet vil også sjekke ut denne…

    2. hun idawinter jenta er ikke helt god i toppen. hun har klær på, men virker ikke noe bedre enn de hun hakker ned på.

    3. Karen: Haha, nei det er jeg klar over. La igjen en kommentar der hvor jeg skreiv :

      “Hahahah, daaaueer.. jaja, haters make me famous ! Det er meg som er på det fjerde bildet, Barbie :)”

      Hun sletta kommentaren… høhø

    4. Huff , æ håpe at æ aldri møte dæ på ei fødestua , æ hadde nækta på at du sku tatt i mot min onge.

    5. Anonym: Hahah, unger altså. Skal LOVE deg at når du er midt i en fødsel, så driter du totalt i hvem som tar i mot ungen din. Du vil bare ha ungen ut. Det der var bare barnslig og umodent uttalt , og du vil skjønne hva jeg mener den gangen du skal føde selv 😉

    6. Jeg har født og hadde fortsatt nektet!!!! Å tror nok desverre du har ødelagt visse yrkesområder for deg selv… Men du har sikkert en strålende karriere for deg i kassen på rema:)

    7. Jeg har også født for 6 uker siden, og hadde glatt nektet å høre på gneldrestemmen din. Beklager 😛 Men det er smak og behag. Det er faktisk mange som bytter jordmor under fødsel pga dårlig kjemi.

    8. Rannveig,seriøst. Jeg har selv født,for 6 måneder siden. Fødselen var et helvete,med presseier fra 4 cm. Jordmora var ei ordentlig bitch,som ba megm ikke å presse (skjønner jo hvorfor) men,som du kanskje vet selv ettersom du har født,så er det ikke lett å ikke presse når man har pressirer. Jordmora fortsatte og fortsatte,hun var håpløs og motbydelig. Jeg hadde så sterke smerter at jeg var overbesvist om at min siste time var kommet. MEN,jeg ba om en annen jordmor,for ikke faen om hun var den første som skulle få møte min sønn. Det samme hadde jeg fjort om du var den jordmora, ikke faen om min lille skatt skulle ha fått sett det forfærdelige,stygge trynet ditt.

    9. Va æ som skreiv den kommentarn over her at æ ikke ville hatt dæ til å ta i mot ongen min , æ har allerede født 2 onga , å har bedt den ene jordmora om å dra sæ ut at fødestua får at ho va så ekkel , så æ hadde glatt gjort d m dæ å

    10. Har født selv for 9 måneder siden, å kunne heller ikke tenkt meg en som deg til å¨ta imot mitt barn.. Du ødelegger så mye for deg selv og din karriere med å legge ut slike ting som du gjør.. Du er nok bare ut etter oppmerksomhet, men hvem trur du vil ansette en som deg når de ser innom bloggen din eller ser bilder av deg hvor du nesten ikke har klær på?
      Du tenker vel, haha haters gonna make me famous, men sånn er det dessverre ikke.. Lykke til.. Det trenger du.. Skulle ønske noen av disse kommentarene gikk inn i hodet på deg så det faktisk kunne gå ett lys opp for deg også, men enkelte er det vel bare ikke håp for..

    11. Er nå enig med Rannveig her. Har født 2 barn, og det var ikke snakk om å vurdere under fødselen om jeg likte jordmora eller ikke, hehe….var MEST opptatt av å få ungen ut:)

    12. Herregud å mye tullete mennesker det er her! Er det noen av dere som ikke likte jordmora deres som valgte å bytte på grunn av hvordan hu var på fritiden kanskje?? Kan vel hende Rannveig gjør en strålende jobb som jordmor! Tror vel kanskje det heller er dere som har ett problem!

    13. Har også fått barn, og hadde uten problemer sendt en jordmor jeg ikke hadde takla trynet på ut.. Må også huske på at man er ekstra sårbar og ikke minst hissig når man føder, så hadde definitivt ikke villet at en type som rannveig er per idag skulle vært med på min fødsel.. Haters make you famous ja, personlig ville jeg heller vært ei grå mus enn å bli omtalt som et brøhue.. Men, litt år på baken så får de fleste opp øya 🙂

    14. Tror aldri et sykehus vil ansette deg.
      De fleste gjør en bakgrunnssjekk på nett og vandel nå.
      Jeg hadde aldri ansatt en sykepleier som hadde vært deltaker i et TV-program som Unge Mødre
      eller med modellbakgrunn.

    15. koffer står det ikke kæm som e farn på plakaten i bhg? Alle barnehaga på alle unga har navne til både mor å far

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg