Kjære fine Linn !

I dag fikk jeg vite en helt grusom nyhet, noe som har skjedd med min kjære venninne Linn, som jeg har kjent helt siden jeg bodde i Mo i Rana for flere år tilbake. Med respekt for henne og familien hennes vil jeg ikke gå noe nærmere inn på hva som har skjedd, det er ikke noe mine lesere trenger å vite. Ble så utrolig ufattelig lei meg da jeg så det, tårene ville ikke stoppe.. Dette var så ufattelig ufortjent. Jeg vet at dette skjer med mange flere enn vi tror, men jeg hadde ALDRI taklet det om det hadde skjedd med meg. Linn, du er en fantastisk sterk jente, det vet jeg. Det er kjempe tøft nå.. og det kommer det alltid til å være… Har ikke ord.. rett og slett. Vær så snill og respekter henne ved å la være å spørre hva som har skjedd. Linn, dette innlegget er dedikert til deg og dine i denne ufattelige bunnløse sorgen ! Jeg vil du skal vite at jeg tenker masse på deg !  Kjempe glad i deg <3 

 

13 kommentarer
    1. Herregud kor æ flirte av den linken. Hahahah < 3 Og latterlig innlegg. Hvis du ikke kan si ka det er så kan du vell bare si det til henne??

    2. Folkens læste dåkker ikke ka som sto? dt sto at ho ikke ville gå mere innpå dt. dåkker træng jo ikke sitte å skrive at jenta e blitt voldtatt, det e jo ikke sikkert.. ALT kan ha skjedd!! å kommentere om brunkræmmen hennes e blitt borte, så kan dåkker jo bare la være å kommentere dt.. dåkker e sikkert ikke bedre skjøl…
      Håper dt går bra me Linn å de andre pårørende!

    3. Jeg skjønner ikke hvorfor folk/dere gidder å slenge dritt til andre på Internet. Greit at dere irriterer dere, men dere er ikke noe bedre når dere holder på å skrive shit mot personer på nettet.. Bruk heller energien på noe annet sier nå jeg! Mennesker er forskjellige og kan dere ikke leve med det så har dere et problem i fremtiden.. Bry mer om dere selv enn å bry dere om noe som irritere dere, det er ikke vits!

    4. Har du bodd på Mo i rana? når da? Eg kommer også dærifra å bor dær enda 🙂
      ha føllt me bloggen din ei stund, men det va eg ikke klar over 🙂
      hilsen ct 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg