Vannkopper i hus ..

I dag er Nathaniel hjemme fra barnehagen, for han har nemlig fått vannkopper ! Det begynte med noen røde små prikker i går, men i dag var det blitt myye verre. Etter å ha raidet internett etter informasjon om vannkopper, fant jeg ut at det må være det. Så da ble det hjemmedag i dag, og det skal mamma Rannveig utnytte til det fulle , med masse Nathanielkoos ! Han har jo aldri tid til å ligge i armkroken min lengere, slik som han gjør nå.. Bortsett fra når han er syk. Er godt med mammakos og mammatrøst når man ikke er helt pigg . Gutten min <3 Kan si jeg savner nyfødttiden, da han lå i armkroken og fanget mitt hele dagen.. Tiden går så altfor fort, og de vokser jo så utrolig raskt ! Om noen dager er han faktisk hele 9 mnd..

Nå ligger vi på sofaen og ser på fantasiens flyttefolk pø Disney. Nathaniel sin favorittkanal :- D i dag blir vi nok mest sannsynlig å dra på hytta med mamma/bestemor og være der hele helga, skal bli godt å komme litt på landet 😉 ha en fin helg alle sammen, det skal vi ha ! Blogges :*

7 kommentarer
    1. Bedre at de får d som små, når man blir eldre klør d enda mer. Å d e farlig for gravide jente å få vannkoppa, e usikker på om d har nåt å si for gutta 🙂

    2. Sikkert smitta av mitt tantebarn for ho har fått vannkopper og går på Aronnes barnehage, i blå avd. ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg