Barnehagebilder av Nathaniel Chrisander

For en liten stund siden så var det jo fotograf i barnehagen til Nathaniel, så da fikk vi noen flotte bilder ! Fikk beskjed av barnehagen om at han var litt gretten akkurat når de skulle til å ta bilder, så han smilte ikke på noen… men like nydelig er han uuuansett ! Verdens vakreste bolla mi<3 

 

 

I kveld har jeg forresten vært på foreldremøte i barnehagen, følte meg jo som den lille drittungen i forhold til alle de andre mødrene, som er en god del år eldre enn meg alle sammen. Hehe, neida ! Men det er en merkelig følelse å dra på foreldremøte altså..  jeg er jo bare 19 år og skulle egentlig( hvis jegi kke hadde hat Nathaniel)  vært ute med vennene mine å gjort sprøe ting.. slik som 19 åringer flest gjør. !  Følte meg veldig voksen i allefal l Voksenpoeng 😀 Verdens snilleste mammaen min passet lillegullet imens, og han ble såååå glad når jeg kom tilbake ! DET varmer i mammahjeret det <3 Lagde cupcakes i ste også, så legger ut litt bilder i et eget innlegg etter dette. De ble ikke helt som planlagt på noen måter, men men..  

 

Har ditt barn blitt fotografert av Fovea ? 🙂 

20 kommentarer

Siste innlegg