Første dag i barnehagen på en stund..

God “morgen” alle mine søte lesere ! I dag er jeg SKIKKELIG trøtt i trynet, har ikke giddet å fikse meg engang. Men, skal ikke sove for i dag er det mye som skal gjøres ! For rundt en times tid siden leverte jeg skatten min i barnehagen, første dagen på ganske mange dager, siden han har slitt med vannkopper og høy feber. Nå er han heldigvis frisk, og vannkoppene har fått skorpe.. altså ikke smittbart lengere ! Stakk veldig i mammahjertet mitt av å gå fra han der..  har vært så utrolig koselig å ha han hjemme disse dagene ! Kjenner jeg savner å ha han hjemme for meg selv heele tiden. Men så vet jeg jo også at han har det fantastisk i barnehagen, så det prøver jeg å trøste meg med. I dag hadde de sånn gruppeinndeling i barnehagen, alle de minste barna fra alle avdelingene er med hverandre, de største er med  hverandre osv osv. Så det var nok kjempe gøy for han å være sammen med de. Han går jo på avdeling med ganske store barn,for det meste. Ikke det, tror han har det som plommen i egget sammens med de også! 

Jeeeg er så sliten.. denne perioden Nathaniel har vært syk har virkelig tatt på.. nattevåking, minimalt med søvn og en stk slapp sliten og syk baby. Det tar på ! Skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarte det i begynnelsen, da Nathaniel våknet så å si hver halvtime- hver time. Husker jeg synes 3 timer med søvn var masse !! Vanligvis fikk jeg rundt 1-2 timer søvn om natten da han var liten.. og det er helt absurd for meg nå. Får jeg bare 1-2 timer søvn nå, så kan jeg rett og slett ikke fungere dagen etterpå. Er vel hormoner man har i begynnelsen ellernoe, som gjør at man klarer det.

 

I dag er kaaffe min beste venn ! Må shine leiligheta, siden det har blitt minimalt med tid til det mens NC har vært syk.. i tilegg til at jeg skal på skolen og hente mattebøker og kalkulator. Heia skolebenken… hjemme hos meg selv ! Og litt senere får jeg besøk av min søte venninne Lill Hege og hennes søte småtroll ! Har invitert dem på cupcakes.date, det skal bli veldig koslig ! Så da henter jeg nok Nathaniel i barnehagen i 2-3 tiden. Gleder meg allerede, savner han noe fælt ! Skatten <3 Legger forresten ut oppskriften og bilder av cupcakes’ene jeg laget i går + icingen ! Det ble ikke helt som forventet, men de smaker jo godt, da ! !  Og så skal jeg faktisk få lagt ut noen av dåpsbildene enten i kveld eller i morgen ! 😀 

Hva skal dere gjøre i dag ? Ha en fin onsdag alle sammen ! Så blogges vi :- * 

5 kommentarer
    1. Tenkte ikke over at du ikke hadde fikset deg så mye før jeg leste det.. Snakk om å være naturlig pen!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg