Nathaniel har fått seg en veskehund !

 Nå er Nathaniel i barnehagen og der har han vært siden i 9-10 tiden.  Merkes at han trives kjempe godt der, blir heeelt vill når vi kommer dit ! Og de andre barna er veldig glad i han ser jeg ! Men det er nok ikke så rart, han er jo verdens fineste !! Mammasiin <3 

Måtte ta noen bilder av han før vi dro i barnehagen i dag, lille ungen miin ! Han er jo så vakker og fin, noe jeg forteller han flere ganger daglig ! Hehe <3

 

Som dere ser på bildene over, så har Nathaniel allerede fått seg en liten veskevalp ! Hahaha, neida..   men joda ! Det er en leke-veskevalp ! Pappa og stemoren min kom innom her på lørdag med masse selvplukkede bringebær og hjemmelaget jordbærsyltetøy, + en gave til Nathaniel ! Gaven var lekehunden, den bjeffer, og lager mange andre lyder, i tilegg til at den kan hoppe rundt ! Nathaniel synes den er utrooolig festelig, men også litt skummel. Hehe, søtnos !! En ting til, fikk et spørsmål om hvorfor han er i barnehagen når jeg “bare er hjemme”. Har matematikk eksamen i Desember, så å studere med Nathaniel hadde blitt en umulig oppgave med hans daglige 15 tonn med  energi. Så da er det bedre for han å være en plass hvor han kan ha det like bra som hjemme, og at jeg samtidig får sørge for at vi får en sikker framtid med at jeg klarer å fullføre skolegangen. Derfor. Det kommer både meg og han tilgode ! 

Nåå skal jeg avslutte ! Ha en fin dag alle sammen, så blogges vi en eller annen gang :- * 

12 kommentarer
    1. shit det va overfult på plassen hans 😮 kanskje om du lar han ha et par leka, og legg dæm litt unna, så utvikle han sæ fortere også 🙂 i stedet for tusen ting i et hjørne som ikke stimulere, verken fysisk eller psykisk. Høres rart ut, men det e jo sant :p leka e viktig for utviklinga, men da må det være nån få viktige, så han “ser dæm”, og får tid å utforske

    2. Anonym: Nathaniel utvilke seg aldeles utmerket sånn som det e , akkurat i sitt eget tempo ! Trenger ikke sånne bedrevitera som deg her,til å fortelle meg kordan æ skal være mamma for Nathaniel. Men ellers takk .

    3. Herregud Anonym… Hun gjør en super jobb med han ! 😀 spiller vell ingen rolle om han har 1 leke eller 500,… Han leker med de han vil leke med 🙂 FOR en hjerteknuser du har <3

    4. Æ har brukt å pakke vekk halvparten, så når ho e lei de lekan ho har oppe bytte æ – å ho blir så gla for nye leka 😉 Men Rannveig vet ka som e best for hennes unge 😉

    5. Kommentaren til “anonym” var nok bare ment som hjelp, jeg ser hverfall ikke noen negative ord i den kommentaren, så det er ingen grunn til å hisse seg opp 🙂

    6. Herlighet for noen kommentarer..mine to små har hatt massevis av leker rundt seg..og de har utviklet seg helt normalt..fatter ikke hva dere mener med at sønnen hennes “ligger etter”,for det gjør han da absolutt ikke!!Sjelden jeg kommenterer,men sånt provoserer meg!Det er snakk om en liten gutt på 9 mnd..jeg har en på samme alder selv og kjenner mange med barn på samme alder. +- 1 mnd..alle utvikler seg i forskjellig tempo..hold dere for gode til å rakke ned på en liten baby/gutt..det er et barn det er snakk om her..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg