Streeess dag !

I dag leverte jeg ikke Nathaniel i barnehagen før i 12 tiden, pga at jeg sovnet av sammen med han da han tok en lur rett før vi egentlig skulle til å gå i barnehagen .. men jaja ! Er vel litt deilig for han å ha en skikkelig kort dag i blandt, han var jo der i under 3 timer.. hehe 🙂 Vanligvis så leverer jeg han i 9-halv 10 tiden, og henter han i 2 tiden. 

 

I aallefall..  dro da rett på “city” ( byen her i Alta.. ) etter jeg hadde levert Nathaniel, for å møte Marita. Hun har barnefri helg, og må ærlig inrømme at det var ganske deilig å være litt i butikker uten ungen med seg. Brukt en del penger i dag, huuuuff :p Ikke bra ! Var der i et par timer før tanten til Nathaniel kom å hentet meg for å hente gulle i barnehagen. Marita skulle dra å hjelpe en felles venn av oss å vaske på taxisentralen eller noe.. såe, ja..  da dro vi å hentet han, han var som vanlig såå glad for å se meg ! Skatten <3 

 

 

Dro da hjem med alle mine steeeintunge poser og gullungen min, og spiste middag og ryddet litt rundt i leiligheten mens han lekte på gulvet ALEINE( herregud for en dårlig mamma jeg er .. ) før det var stelle og sengetid på han ! Ikke lenge etterpå kom Marita hit, hun skal overnatte her, siden hun som sagt har barnefri. Såå da blir det jentekveld i kveld ! Hun sitter forresten i skrivende tidspunkt å svarer på spørsmålsrunden hun har hatt på bloggen sin ! Såe, alle mine kjære lesere, HER er bloggen hennes — hun legger ut videoen om noen strakser:)  Jeg kommer forresten til å svare på min også, mest sannsynlig imorgen eller på søndag 🙂 På viiideoo, siden dere var så flinke å spørre ! 🙂 

Nå står lasagnen i ovnen, har vært en SKIKKELIG stressende dag i dag,og vi skal bare slappe helt av og prate shit!  Ha en herlig kveld videre alle sammen, og goood helg 🙂 


Litt av tingene jeg kjøpte i dag ! Orker ikke ta bilde av alle smågreiene, hehe 🙂 Bokstaver fra Kremmerhuset, dynetrekk og “Vår lille Prins” skilt fra fra Princess,  ny, større dyne(100×140) til Nathaniel fra Princess, Snacks skål fra Kremmerhuset, kaffekopper fra Clas Ohlson, og vannkoker, luktelys, cupcakesformer, cupcakebrett og brødform også fra Clas Ohlson 

 

Marita svarer på spørsmål ! 🙂 

21 kommentarer
    1. Du har så fin hårfarge, det er akkurat sånn farge jeg er ute etter, men nå er jeg jo helt mørk igjen da, men det kan fikses på. Hvilken farge bruker du? Er du egentlig så mørk eller er det bare bildene som får det til å se ut sånn? Tenker på etterveksten.. Hvertfall du ser bra ut det skal du ha.

    2. Fine deg og gutten som vanlig 🙂 Et lite tips, hvis du lar han være alene litt, har du vurdert lekegrind? Det er nok veldig lurt, så du slipper å beskymre deg, også veldig praktisk, tror jeg 🙂

    3. IDA: Tusen takk for det ! Det er min naturlige hårfarge ja, uheldigvis.. skulle ønske den ikke var så mørk siden jeg får ettervekst omtrent med eengang jeg har farget den blond :p

    4. Ser ikke ut som du har så dårlig råd, alenemor til tross. Æ leve med barnefar men har ikke samvittighet/råd til å shoppe så ofte :p blir vel bedre når man har to inntekte igjen..
      Enig med Nathalie, lekegrind er gull verdt. Så slipp han legevakta igjen, hehe

    5. Anonym: Tror ikke vi skal bedømme så mye ut i fra bloggen om jeg har dårlig råd eller ikke, hehe 🙂 Er jo såklart ikke fattig, men så har jeg heller ikke noen spesielt god økonomi.

      Ja, lekegrind står på ønskelista her ! Unger kan jo dette å slå seg inni en lekegrind også ? Er nok ingen garanti mot framtidige legevaktbesøk selv om man har en lekegrind.

    6. Et spørsmål; du bruker jo clips, sant? så jeg lurer på hvordan du får de til å holde seg så “naturlig” og “myk”. For jeg bruker det selv, og mine blir bare grove etter en times tid jeg har satt de på, og det er utrolig slitsomt å børste de hele tiden.. Hvordan behandler du de, og hvor er de forresten ifra?

    7. Hvor er sokkene til Nathaniel fra? Så kule, og praktisk at de var såpass lange og tettsittende 😀

    8. Håper foreldrene til barna i bakrunnen av resturantbildet saksøker deg for å legge ut et bilde på en offentlig blogg uten samtykke!

    9. Herreguuud, for en skjønnas du har!! 😀 digge det fantefjeset han gjør på noen av bildene, en skikkelig sjarmør! Kommer til å knuse ørten pikehjerter om få år han ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg