Litt nytt til Nathaniel + intervju med NRK

Snille fine mammaen min har vært  å kjøpt litt greier til Nathaniel nå mens hun har vært i Tromsø ! Blir alltid så glad for gaver til Nathaniel ,alltid like spennende! Her i Gleder meg virkelig til sommeren, da vi flytter til Kristiansand. Her i Alta er det liiite utvalg i babyklær. Eller, snart bruker han nok ikke babyklær lengere… for han bruker allerede størrelse 86-92. Kommer litt an på hvor klærne er fra. Alle klærne nedenfor er i størrelse 92, men så er jo ikke Reflex kjent for å ha de største størrelsene ,heller da ! Her er det bestemoren har kjøpt til skatten min: 

Dundyne og dunpute fra Barnas Hus.. Så nå har jeg dyner i både fiber og dun i størrelse 100×140.. kjempekjekt ! Fiberdynen kjøpte jeg jo selv for noen dager siden. 

Bodyer fra Reflex 🙂 

Ullbody og ullgenser fra Reflex. Ble kjempeglad for ullklær, for det er noe jeg må kjøpe litt mere av siden Nathaniel vokser så innmari fort ! Får jo mye klæ’r og sånt i gave, men det er som oftest bomull det går i da. Ull er gull !

 

I tilegg hadde hun kjøpt to sett med dynetrekk, som ligger borte hos henne nå. Jeg og Nathaniel har jo vært der i stort sett hele dag, siden jeg holder på med pallesofaen min der borte. Til nå, så er det èn palle som er heelt ferdig. Resten er vasket og klar for å bli pusset og malt, så det kommer til å bli gjort imorgen den dag. Da skal Marita være med også. Hun hadde ikke mulighet i dag siden hun ikke hadde barnevakt likevel. For både barnehagen til Nathaniel og til hennes sønn var jo som sagt stengt i dag. Var litt godt at mamma passet Nathaniel litt i dag, jeg fikk tilogmed en liten powernap på sofaen ! Digg ! Og imorgen skal Marita også farge etterveksten min, enda diggere. I skrivende stund har jeg ettervekst ca til knærne. Men jaja ! Selv om ettervekst er gruusomt, så bryr jeg meg faktisk ikke såå mye.

Ble forresten oppringt av NRK i dag, på nytt, og jeg har et intervju med de på torsdags morgen. Gleder meg ! Så da kan dere glede dere også! 😀 

13 kommentarer

Siste innlegg