Trrrrøøøtt i trynet !

God “morgen” alle mine fantastiske lesere ! I dag er jeg suupertrøtt.. som dere sikkert har sett at jeg har vært hver dag i det siste. Vet ikke helt hva det er, men uansett hvor mye eller lite jeg sover så er det såvidt jeg klarer å holde meg våken når jeg har vært å levert Nathaniel i barnehagen. Veldig irriterende ..  satser på at det går over snarest ! Tror faktisk at det blir en aldri så liten powernap når jeg har skrevet dette innlegget. Kaffe har faktisk vært min beste venn i det siste ! Hjelper jo i alle fall litt , hehe :- p 

Ellers så skulle jeg vel egentlig vært å malt i skrivende øyeblikk. Men i og med at Odin, sønnen til Marita har blitt syk, så kunne ikke hun male… og da gidda ikke jeg heller, veldig trasig å stå ute å male alene spør du meg ! Så får eventuelt ta det etter intervjuet mitt imorgen. Intervjuet handler forresten om gravide som blogger. Sa til hun at, men jeg er jo ikke gravid lengere.. hehe .Men hun ville likevel, såe dette blir sikkert spennende 🙂 

Da jeg forlot Nathaniel i barnehagen i dag, satt han i sandkassa og lekte i sanden, og selvfølgelig må han jo smake litt også ! Sand er jo så godt ! Yummy yummy !! Hehe, han er så søt ! Men , nå skal jeg avslutte så jeg får tatt min lille powernap og i tilegg gjort litt husarbeid  og får lest litt matematikk før jeg henter skatten min i barnehagen igjen

Hva skal dere i dag ? Blogges :- *

21 kommentarer
    1. Kanskje du har jernmangel?
      Du har forresten en helt nyyydelig sønn! Smelter hver gang jeg ser han! Du får meg til å glede meg (enda mer) til min tass kommer ut 🙂

    2. i dag sto vi opp halv 8, da kledde jeg på Tobias, go vi gikk til barnehagen. så gikk jeg hjemspiste litt la meg ned på sofaen sovnet såklrt. å nå sal jeg snart på jobb 😀
      Ha en fin dag søta 😀

    3. Det er drittvær her idag! Øser ned med regn og det blåser 🙁 Vi som hadde tenkt oss ut å leke idag, jaja! Blir kosedag inne her ja 🙂

    4. Leve på nav og sove? Anonyme troll…
      Hun trenger da å få sove litt, hun er jo alenemamma, og tar opp fag i tillegg til husarbeig og det i det hele tatt å være mamma. Er du klar over at når man er mamma så går all tiden man har på ungen fra den står opp til den legger seg? Om hun trenger å ha han i barnehage er det bare FLOTT for henne. Alle de nettene hun sikkert ikke har fått sovet ut, hun må da få sove som alle andre mennesker. Vi fungrerer nemlig ikke uten søvn, hvis du lurte.
      Kan ikke dere anonyme snart forstå at rannveig gir full F i hva dere måtte mene om henne? Slutt å vær så sjalu og finn på noe positivt å gjøre i livene deres.

    5. Ja! Er å alene mamma, 100% jobb, pluss at jeg tar videreutdanning fra bachelorgraden min, husarbeid, mammarollen til en gutt på 17 mnd!

    6. Anonyme troll; så fint for deg da, du bør være stolt! og er det ikke flott at vi alle er forskjellige? 🙂

    7. Var ikke ment for å være ekkel, men for å sette ting litt i perspektiv! Gutten hennes er ikke et år en gang likevæll skal hun ha han i barnehage! Hun skal gjøre seg ferdig med skolen men bruker dagene på å sove, gå på cafe og ha d chill… Hvem er det som betaler henne? Jo i bunn å grunn er det jeg og andre som også er aleneforsørgere men som jobber! Å i tilegg så er dere så på hugge til å forsvare henne for at hun er sååååå flink… Ehhh…

    8. Anonyme troll: Synes heller at du skal konsentrere deg om jobben, bachelorgraden din, husarbeidet ditt og ungen din da, istedenfor å hakke ned på en 19 år gammel jente fordi jeg har ungen min i barnehagen. Hva føler du at du får ut av å skrive nedlatende til meg, og anonymt tilogmed ? Hahahah

    9. Anonyme troll: Vet ikke med deg, men meg bekjent går man bare opp til 100%. Skreiv du 110% for å understreke at du synes du er mere alenemamma enn meg ? Stakkars deg. Men for all del, om det får deg til å føle deg bedre, så skal du bare skrive dritt til meg. Som jeg har sagt altfor mange ganger, så har jeg nå fått drittkommentarer hver dag i snart to år på denne bloggen. Det er ikke sånn at jeg legger meg ned i senga å griner.

    10. Anonyme troll: Igjen, stakkars deg. Har du ikke bedre å ta deg til enn å sitte å kritisere meg ? Du sier jeg ligger hjemme å sover , og bare går på cafe og har det chill. Jeg sover IKKE når Nathaniel er i barnehagen, med mindre det har vært en skikkelig tøff natt. MEN, hadde jeg villet sove, så skulle du bare drette i det, for det er fanden meg ikke din sak. Cafe er jeg heller aldri på, MEN hadde jeg villet gå på cafe HVER dag, så ja.. da hadde jeg virkelig gjort det ! Uten å bry meg om hva du eller andre bitre mødre mener om den saken. Så det så ! Jeg er hvertfall flinkere enn deg du kjære anonyme troll 🙂

    11. Er ikke kritisering men kanskje du ikke skal sitte å være så fryktelig kjepphøy! Du svarer jo som en oppstanasi tenåring i forsvarsmodus! Via bloggen så bruker du myyyye energi på å forsvare deg…. Hvorfor ikke bruke den energien på å få deg en jobb? Du har jo drivkraften i deg…
      Å du har selv sagt du ikke vil “snylte” på NAV…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg