Teite facebook !

I dag når jeg logget meg inn på Facebook, fikk jeg meg nok ukens latter ! Hahahahah, seriøst ? Noen ( garantert en eller annen grønnsjalu jente) hadde rapportert mitt (daværende) profilbilde som støtende.

Hva folk finner støtende ved dette bildet vil nok forbli et mysterium, hvertfall for meg. Jeg er hverken naken eller spesielt lettkledd på bildet, Folk legger da ut drøyere bilder enn dette ?! Bikinibilder, undertøysbilder? Hvorfor er ikke dette lov da ? Her har jeg tross alt på meg en Tskjorte og en bikinitruse. Men som jeg skreiv her over, så tipper jeg det er en eller annen sjalu jente som ikke tåler at andre jenter ser bra/bedre ut , som har rapportert bildet. Så jævla typisk, haha. Dette var virkelig teit gjort og flaut for facebook, haha ! 

Skal faen meg gi de støtende… jeeesus 

  – Synes du dette bildet er støtende ? 

– Er dere ikke enige i at det finnes så mye verre bilder ute å går på facebook ?

45 kommentarer
    1. Du ser ikke LITT bra ut engang. just sayin. Lurer på hva sønnen din kommer til å si i fremtiden, tviler på at han kommer til å tenke ¨ Såååå sexy mora mi er, jeg er jo så stolt av henne. ¨joda, for hvem vil jo ikke ha nakenbilder av mora si ute på nettet? Hadde jo vært en ting om du i det minste hadde vært pen.

    2. Man ser jo brystvortene dine gjennom toppen. Hadde ikke likt å sett sånne bilder av min mor, så tenk over hva du faktisk legger ut.

    3. Jeg syns ikke bildet er støtende..Du ser utrolig bra ut, vertfall med tanke på du har født en unge, å derfor er det nok mange som er sjalu 🙂

    4. Folk sier man skal være stolt av den kropp man har og vise seg frem i det man har og eiger. Men det er jo nettopp det man ikke får lov til på sosiale mediaer.
      Jeg mener om du har venner e/fans lignende som rappoterte bilde ditt hvorfor er dem innpå din side da om dem ikke klarer synet?
      Bilde er på ingen måte støtende og du skal være stolt av og ha den kroppen du har.
      Jeg skal si jeg er GØRR sjalu men er ingen grunn for og slenge noe dritt.
      Facebook synker og synker + jeg har sett nakenbilder på face som jeg vet er rappotert men dem er der enda så jeg vet egentlig ikke helt hva grunnene dems er 😉
      Synes bilde er kjempefint jeg du er utrolig pen!

    5. Jeg hadde nok ikke lagt ut ett slik bilde av meg selv, men jeg mener det er opp til DEG hva du legger ut og ikke alle andre.. Så lenge du er konfertabel med det er det vel likegyldig hva andre mener?
      Du har en flott kropp!
      -Thea

    6. sandraisa: Nei, det er virkelig ikke “lov” å være stolt over seg selv lengere ! Helst skal man ikke synes noe godt om seg selv.. Neei, huff altså. Fuck janteloven !

      Tuusen takk for det søte du ! 🙂

    7. Thea Amanda: Ikke sant, synes man skal få lov til å selv gjøre som man vil uten at andre skal stikke nesa si i det ! Folk skal altså blande seg i alt !

      Tusen takk for det søte deg ! 🙂

    8. Nydeige snuppa, synes det er kult of fint bilde 🙂 heilt ok synes jeg ikke for mye og ikke fo rlite. ja manser brystvorten men ikke godt dem er jo dekket. hun står jo ikke naken heller folkens 🙂

    9. Ikke alle er sjalu,og det finnes MANGE jenter som er MYE penere,finere,mere sexy og bedre enn deg. Den “du er sjalu” kommentaren er vel kanskje litt oppbrukt nå?

    10. Du burde kanskje tenke litt Koffer folk reagere. Du kombinere en rolle med å være mor, ha et barn, drive med drittslenging og provosering, du går i diskusjon med anonyme om sønn din e tilbakestående eller ikke og legg ut bilda av dæsjøl i truse og bh. Det handle nok lite om at folk e så sjalu på dæ, sjøl om d sikkert e nån, mn med di rollen du kombinere fremstille du dæ på en veldig dårlig måte. E du stolt av kroppen din så vær det, mn tenk på kass miljø du skape for din sønn å vokse opp i. Alle som sleng dritt til dæ vil virkelig ha nåkka å mobbe sønn din før, når d ligg rimelig avkledde bilda av dæ på nett, diskusjona å blogginnlegg som referere til alt mulig fra hans barndom og din ungdomstid. Før mæ skal d bare snu d om til at æ å e sjalu, mn æ som mange andre reagere helt fornufti på måten du eksponere dæ å din sønn, for d e ikke bra. Det u skriv her kan stå på nett for alltid.

    11. Serjøst?? har sett mye mange flere folk som legger ut mer nakenhet enn det du gjør. syns va ett pent bilde av dæ 🙂
      Skjønner ikke ka facebook syns det bilde va galt med, ka med de tusen miliona andre som legger ut mer naken ikke minst, da har de litt av jobb med slette alle de 😉
      Noen tåler bare ikke andres glede å at du ser så bra ut som du gjør. De trur de blir “happi” av gjøre andre knust. men det er de selv som sliter.

    12. Bildet er greit nok på forsiden av FHM eller slike blad, men her på bloggen er det nesten annahvert bilde av søte Nataniel og puppene dine (eller andre lettkledde versjoner). Mildt sagt smakløst. Men skjønner ikke hvorfor fb slettet det da det er mange lignende bilder, men å si at du har klær på er vel å ta litt hardt i? Toppen er jo gjennomsiktig så man ser helt klart brystene dine godt.

    13. Synes du er flott Rannveig ! 🙂 synes folk burde mind their own business! Om du i etterkant finner ut at kanskje du ikke burde ha lagt ut bildet så synes jeg det er noe du selv skal få lære av. Du er bare deg selv å folk kan ikke endre det ved å få fjernet dine bilder på facebook!

    14. Syntes ikke det er rart at fb sletta d, da d blei rapportert. enig med katarina, som jeg skule skrevet d selv. OG jeg er ikke sjalu i d hele tatt, syntes jeg har bedre kropp enn deg, og jeg har født to barn 😉 du ser så oransje ut, og ja jeg har sett deg i virkeligheta. Pluss at beina dine har litt rar fasong, just sayin

    15. Ikke spesielt lettkledd…? Jeg synes bildet er veldig fint og overhodet ikke støtende, men kan skjønne at noen reagerer for du er veldig lettkledd her.

    16. Dere er jo garantert sjalu dere haters!
      du ser jo råbra ut på bildet! RÅBRA!!! Du er sexy og du veit det, bare elsk å bli hatet fordi du er rålekker, figuren din er sykt fin! Haha, måtte le litt av at en elr annen sjalu jente har rapportert det bildet.. latterlig! Du er fin!

    17. Det er et ganske lettkledd bilde, så jeg skjønner at folk kanskje reagerer. For brystvortene dine vises jo veldig godt. Men synes ikke det hadd behøvd og blitt rapportert fordi, der er jo du selv som bestemmer hva du legger ut og hva du synes er lettkledd 🙂

    18. Jeg liker deg ikke LITT engang, og det har ingenting å gjøre med utseendet ditt, men rett og slett deg. tenk over hva du legger ut på nett, hva kommer sønnen til til å si? Tviler på at han blir stolt, INGEN vil se slike bilder av moren sin ute på nettet, hvor hvem som helst kan finne det. Det er en grunn til at du har ett hode, bruk det til noe annent enn å sette falsk hår og kilovis med sminke på. Jeg ser ingenting fint i deg, du ser ut som en jævla appelsin med løshår. Du er kanskje en grei person, men utifra bloggen din fremstiller du deg som løs. Og det finnes folk i verden som IKKE er sjalu på deg, den kommentaren er rimelig oppbrukt.Så du trenger ikke komme emd den kommentaren. Ikke tror jeg at sønnen din blir stolt heller.

    19. Helt seriøst??
      Er din facebook. Du deler hva F**** du vil så lenge du selv godtar det;) Om det ikke er direkte provosert mot visse personer, så kan de ete drit!!! Blir irritert Hehe. Folk’ass.
      Jeg har sett værre bilder;) “hjemme bilder” Haha

    20. Skjønner virkelig ikke hvorfor de som bare skal kommentere dritt gidder å lese denne bloggen, de kan vel bare ta å lese noe dem liker…Bildet er ikke støtende, du viser bare at du har en fin kropp, og at du er stolt over den, og det har du selvsagt lov til å være! Festbildene dine ville jeg heller vert litt skeptisk til, men innerst inne tror jeg du er en god mor 🙂 og fin kropp har du jo!

    21. Synes ikke bildet er STØTENDE i den grad at det påvirker meg, men jeg personlig synes det er litt.. ikke drøyt akkurat, men personlig å legge ut brystvortene sine. Det er sexy, ja, men det er ikke poenget :p
      Ja, det er verre bilder på face, men det har vel ingenting å si? Man kan jo ikke tenke sånn at folk er slemmere, folk legger ut verre ting, folk er ditt og datt, så da kan man selv også være like “ille”, om du skjønner..

    22. Det går en grense på å være stolt av kroppen din å ikke ha selvrespekt. Bilder som de du stadig legger ut av deg lettkledd skriker av oppmerksomhet, å for meg virker det som at det at du påstår at alle andre er sjalue er en forsvarsmekanisme du bruker hver gang noen kommenterer det. Du får mange teite og usaklige kommentarer, men noen av kommentarene har faktisk mye fornuft. Du sender ikke ut et bilde av deg som er særlig positivt. Å jeg tror ikke noen er ute etter å hakke på deg, jeg tror bare de fleste sier det i et håp om at du skal forstå hvilket bilde du egentlig sender ut.. Jeg syntes du virker som en god mor, å jeg syntes du er en pen jente med ok kropp.. Jeg er ikke sjalu på deg pga denne kommentaren. Men jeg syntes du burde lese noen kommentarer med litt mer åpent sinn i stede for å si at alle er sjalu.. For alle er nemmelig ikke det. Du velger hvordan du vil leve ditt liv å hva du vil gjøre med det. Men hvis du syntes det er så teit at alle skriver dritt å at noen rapporterer deg å snakker dritt, hvorfor går du så sterkt inn for å provosere da? Er det kun for å holde på leserne? Jeg tror du ville hatt en mye mer interessang blogg om du la av deg den barnslige provoserings-holdningen.. Jeg kunbe værtfall tenkt meg til å lese bloggen da 🙂 At folk reagerer på bildene tror jeg har mer med at de har respekt for seg selv å ikke føler behovet for å gjøre slikt.. Å at di kanskje vil si til deg at du skal være forsiktig for du kan angre når du blir eldre.. Kanskje gjør du ikke det, kanskje gjør du det.. Du styrer ditt liv å ingen andre.. Men alle er ikke sjalue 🙂

    23. Hey now, let’s not pick on Jante, haha, I bet even Jante would have liked this picture. You’re beautiful Rannveig and there is nothing vulgar or offensive about it, and unless I’m missing something, you are not naked, I think it actually is pretty creative photography. Simply put, art and such is about highlighting and featuring the aesthetic details, and of course any woman with nice breasts knows that when she wears a tight sweater or whatever, same thing really. Or tight jeans or pants, only a total prude could be offended by that stuff. Please don’t be distressed by the hate. You are right, it definitely is about jealousy, and doesn’t one have something more important to do with the day than hassle a sweet beauty like you? Aren’t there countless cases of human rights crimes and war and famine and animal abuse happening all over the world, I wonder if that hater did anything to stop those serious offenses? Oh well, Haters gonna hate I guess
      But I suppose then the opposite is true also, lovers gonna love!
      <3

    24. Nei, overhodet ikke. Men som noen sier her er at t-skjorta er gjennomsiktige. Og det finnes mange barn på facebook som kan se det. Men hvis jeg var barn, så tror jeg ikke ville tatt skade av det akkurat. Du er så pen du ♥

    25. er faktisk ening med mange ut av dem.. dette blide er litt drøyt.. trur ikke sønnen din ville være så fornøyd med mora si når han blir eldre.. du brude tenke dæ litt om .. greit du er fornøyd med kroppen din og det der. men det går over grensa når du legger ut bilde av deg i bh og trusa. så ja glede meg sykt til å se deg på unge mødre! sorry for å si det sånn men du er nokk en skam for sønn din! våks opp jent!

    26. Altså, jenter som legger ut bikinibilder viser ikke nippelen sin. Jeg har ingenting imot at du velger å legge ut slike bilder, men du spurte. En bikinitopp hadde vært mer dekkende enn den gjennomsiktige genseren du bruker.

    27. Er enig med trine. Og alle har sin mening om dette med lett kledde bilder, hva går over streken, er opp til den som ligger ut bilde, ikke alle andre som ser bilde

    28. ja, folk skal få lov til å være stolte over den kroppen de har (ihvertfall når en har så fin kropp som deg!). MEN man trenger ikke legge ut et halvnakent bilde av seg på nettet av den grunn. forstår ikke hvordan du kan si at du ikke er spesielt lettkledd på dette bilde, da du står i en liten truse og en kort , gjennomsiktig topp? forstår godt at bilde ble rapportert jeg 🙂 og du må ikke være så høy på deg selv, ikke alle er misunnelige på deg vet du;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg