Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween ?

Gleder meg som en liten unge på julaften til Halloween i år ! Halloween er dagen hvor man kan kle seg AKKURAT hvordan man vil, og det er fortsatt sosialt akkseptert.. haha ! Sitter å ser på kostymer på ebay, og det er virkelig mange fine ! I fjor på Hallloween var jeg bortimot høygravid, så da orket jeg jo selvfølgelig ikke.. er for det første ikke noe gøy å dra ut når man ikke kan drikke, og for det andre så er det ikke så jævla kult å kle seg ut som noe, når man ser ut som ei bolle. Så da ble det hjemmedag, og jeg var grønnmisunnelig…  på den måten er det litt kjedelig å være gravid, for man må hele tiden sitte å se på alt det gøye alle andre finner på… og etterpå får man servert rikelig på facebook. Husker den der følelsen … :p  

Så siden jeg ikke fikk kledd meg ut i fjor, så må det jo ta litt av i år… kanskje jeg skal kle meg ut som bunny ? Det gjorde jeg for to år siden, hehhehe… men i år vil jeg i så fall være en rosa bunny ! Synes kostymet under her er heeeftig søtt, og tror jeg heller mot det , selvom det var litt dyrt.. bortimot 700 kr +++ shipping da, og det er jo ikke så billig. 

Rosa Bunny

Alice in Wonderland

Politi


Sexy Nurse

 

Hva synes dere jeg burde være ? 

Hva skal DU være på årets Halloween ? 

53 kommentarer

Siste innlegg