Nå blir jeg tjukk

 Hei og hopp alle mine fantastisk søte lesere ! 

I dag har vi hatt en typisk slapp junkfood søndag. Har engang vært i nærheten av å gidde å lage middag, så i dag ble det middagsglass på mini og kebab på ho mor ! Helt greit det egentlig, bare det ikke blir hver dag… for da kan jeg like så godt si hadebra til å gå ned i vekt og heller si vinke hei til The Biggest Looser.. og ned i vekt SKAL jeg ! Starting tomorrow, hiih.. men det er helt saint, imorgen starter hardtreninga. Spiser egentlig ganske sunt fra før av, med unntak av visse utskeielser.. slik som i dag, har jeg spist IS, kebab + at jeg har en aldri så liten småfrekk ferdigpose med cupcakes i skapet… oh no..  hjernen min prøver å lure meg til at det er en lur ide å lage den ! Men neeei og niks 😉

Liker egentlig ikke sånn usunn livsstil. Men som jeg sa over.. noen dager er jo lov ! I tilegg så blir jeg ekstra godterisyk når tante rød er på besøk.Når jeg begynner på mitt nye liv skal jeg innføre en sjokoladeavtale med meg selv ! Sjokolade er nemlig min største fiende hva gjelder sukker og sånt… det er kun det som står mellom meg og Megan Fox sin kropp ! Hihihih.. .alt annet søte greier og usunn mat klarer jeg meg FINT uten, ingen problem.. men sjokolade, ah.. det er jeg virkelig svak for ! Næmmi <3 

Verdens aller aller fineste ! 

Nathaniel skattenmin er i seng,min roosa(såklart) koosesilkekimono er på, nå skal det bare slappes av og lades opp til uka som kommer ! Tror det blir litt Sumo-titting i kveld, skal hvertfall ikke gjøre en damn shit.Det er herlig !! Tror kanskje jeg også skal ta en aldri så liten shoppingsrunde.. fra sofaen ! Ebay <3

Hva har dere gjort i helga ?Ha en fin søndags kveld videre alle sammen, DET skal hvertfall jeg ha ! 

Blogges :- * 

 

14 kommentarer
    1. Ja det vet du best selv, men du ser bra ut på bildene hvertfall ! Lyst å bli ca like tynn som du er nå, +5 kg :p Da føler jeg meg SYKT fin

    2. Du er 172 cm og veier 58 kg. Du sier du skal ned til 50 kg…..da blir du faktisk KRAFTIG undervektig i forhold til høyden din. Du har lesere her som er 14-15 år og jeg synes du sender ut feile signaler med å fremstille deg som feit og at du er nødt til å slanke deg. Både du og Ida burde la være å fokusere så mye på dette vekthysteriet deres, Tror ikke det er så bra for unge jenter som leser bloggene deres og er lett påvirkelige.

    3. Hvis du sier til deg selv, at “nå blir jeg tjukk av denne kaka”…da blir du det… Det er hjernen som styrer det der. Jeg spiser masse kaker, er helt vill etter wienerbrød, men likevel har jeg klart å gå ned fra 97 til 70 kg på et år. Men..jeg går 2-3 lange turer med hunden hver dag – fordi jeg elsker å gå.
      Så ikke fortvil – det er viktig å kose seg og vettu 🙂 Forresten en alldeles nydelig liten Nathaniel <3 Tror du er ei dyktig mor 🙂 Klem

    4. Jeg må bare si noe:
      Du ser jo litt høy ut, å du sier du veier 58 kg. Vell, det hørtes jo egentlig for lite ut, å du ser jo overhode ikke tjukk ut fra før. Jeg tror du vil miste alt av former, pupper osv om du planlegger å gå ned til 50kg.. Hvorfor tenke så mye på vekta? MYE bedre å heller tenke på å trene, å rett og slett drite opp i va vekta viser deg. Det er med alder som med vekta – bare ett tall. Fokuser på å trene for å holde deg i form, og behold på de fine å naturlige formene som for deg til å se smashing ut!:)
      Ellers veldig fin gutt du har, tror han har en flott mor! 🙂

    5. Unnskyld meg LENA, men jeg veier LANGT ifra 58 kilo! Jeg er faktisk overvektig, det er ikke Rannveig. Så ikke be meg om å slutte å fokusere på vekten min takk! Jeg skal ned nærmere 30 kilo faktisk. Og det er vel bare bra at en som er så kraftig overvektig gjør noe med saken! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg