God morgen !

I dag startet Nathaniel dagen så gryyytidlig som kl 5, og i og med at Ebay fristet litt for mye i går kveld, så ble det ca 1,5 timers søvn på meg. Men er man mamma, så er man mamma !  Herregud, ikke noe å whine for da .. jeg er jo supermamma !! Heldigvis(!) for meg så tok han seg en bitteliten lur en stund etterpå, før vi gikk i barnehagen i halv 10 tiden. Kom hjem og ryddet litt her etter dagens utslenging av DVD’er over hele stuegulvet, og diverse andre ting som blir slengt på gulvet iløpet av en morgen hos oss 😉 ++++ rot..  det som er positivt med å ha en liten leilighet er at det går så sinnsykt kjapt å rydde.. men så skal det også VELDIG lite til før det ser helt kaotisk ut her inne. Jaja, jeg overlever vel ! Uansett ikke lenge til vi flytter til Kristiansand, rundt 8 mnd sånn ca ? Gleder meg maax til å bli Kristiansand væring, hiih 🙂 

Nå har jeg nettop laget meg frokost, så sitter egentlig bare å chiller å venter på min søte venninne Lill Hege som skal komme å hente meg så vi får dra å trent på treningssenterret ! Fant forresten EDDERKOPP i treningsskoene mine i går kveld, når jeg skulle ta de fram… har ikke turt å ta i de siden, så da blir det noen andre treningssko på meg i dag. Tror jeg må få en mann til å komme hit å drepe alle edderkoppene rundt omkring i leilgheten min, hyler jo som en liten unge hver gang jeg ser en… og det er OFTE, er mye edderkopper her siden jeg har en sokkelleilighet.. også har jeg viduene oppe hele tiden, mens jeg er hjemme.. + at jeg alltid har det kokvarmt inne, å det liker vel edderkopper ? Ush.. skal begynne å ha det iskaldt istedet, slik at de ekle STYGGE krypene holder seg unna. Krypdyr=kvalmt. 

Min hærlige frokost! Nam nam 🙂 Føler det gjør opp for gårsdagens usunne kebab ! Eller hur ? 😀 Etter vi har vært å trent blir det nok litt senter trasking, en tur i DNB og en tur på NAV før jeg muligens drar hjem å vasker litt her, før jeg henter Nathaniel i barnehagen. Får se hva jeg rekker ! So much to do, so little time… skulle virkelig ønske at døgnet hadde 48 timer ! Nivået her i hjemmet går jo på høygir heele tiden ! Slitsomt, men slik er det også å være mamma ! Før jeg ble mamma kjedet jeg meg ofte… tror ikke jeg har kjedet meg på sånn ca, tjaaa… 10 mnd ? 😉 Elsker å være mamma forresten, hvis det er noen som skulle lure på det ! 

Hva skal dere gjøre i dag da ? Ha en fin dag alle mine søte lesere ! <3 Blogges :- * 

26 kommentarer
    1. å herregud, takk for at du nevnte denne siden 😀 nå er jeg helt oppslukt, så mye fint til en billig penge 😀 er det gratis frakt hvis du holder deg under 200 kr ?

    2. Det er bra du klarer å være supermamma etter så lite søvn 🙂 Har selv gjort det opptil flere ganger og vet hvor slitsomt det er 🙁
      Bh med sports-bh over gir jo faktisk utrolig god støtte! (kaster meg inn på bh debatten jeg og ha ha)

    3. Herrejesus Ida du er patetisk. Sitter hjemme på rompa og teller kalorier og fungerer som politivakt på bloggen til Rannveig:):) LOL

    4. Bor selv i sokkelleilighet, og har vært mye plaga med edderkopper. Bestilte et insektsmiddel fra Nessemaskin, som heter Masta Kill. Man sprayer middelet rundt dør- og vinduskarmer, og evt lufteluker, og det funker i ca 7 uker om gangen. Insekter holder seg unna, eller dør om de tråkker i det. Funker kjempe bra! Kan absolutt anbefale det 🙂

    5. Sitter ikke hjemme på rompa å teller kalorier jeg nei, synd den.. jeg er gravid og mamma og faktisk i god form i motsetning til mange andre. Er nok du som sitter hjemme på rumpa å teller kalorier ;P ( Igjennom seg selv kjenner man andre, er det noe som heter.. )
      Hadde jeg sitti på ræva hele dagen hadde jeg faen syns synd på meg selv !
      er heller ikke politivakt på bloggen til rannveig, men morro å ta igjen litt på dere små rips som er så kvalme som fy..

    6. Har du spørsom om overvekten min kan du stille det på min blogg og ikke på denne. Til din info har jeg gått ned 12 kg, og det klarer man ikke om man sitter på rumpen sin og er negativ, sånn som deg. ( men du er vel ikke overvektig tenker eg ) .
      Gidder egentlig ikke svare sånne troll som deg, men måtte bare :*

    7. Hvor i Kristiansand skal dere flytte til? Hva er det som bringer deg til denne byen? =D Bare nyskjerrig asså! Sønnen din er bare helt nydelig, akkurat som mamman 🙂

    8. Anette: Hehe, ingen problem ! Er ikke alt som har gratis frakt, du må se om det står” free shipping” og så må du passe på å ikke handle for over 200 kr, for da må du betale moms, som er hele 25% av beløpet , i tilegg.

    9. mynewlife: Ja, det er kjempe slitsomt ! Men man må jo bare, har ikke noe valg som alenemamma :p Men de søte små er jo så utrolig verdt det !!

      Riktig der, bh+sportsbh gir jo helt fantastisk støtte 🙂

    10. Good morning Rannveig! Haha, then Spiderman is not your favorite superhero. Actually they are good outside, help with mosquitos and all that, but not fun when they are in the house. Yep we had the first freeze and love that there are no more insects to contend with. I think the BMI is not always a good measure for everyone. I remember reading that Arnold Schwarzenegger in his top Mr. Olympia form would have calculated on BMI as ‘obese’, haha. So it depends on the shape I guess. It’s all about the fruit, haha, for men one should avoid the ‘apple’ or ‘pear’ shape, and strive for a ‘V’ shape. I suppose a woman’s ideal maybe is the ‘hourglass’ shape or considers more the chest-waist-hip ratio. I think you look great Rannveig! And I hope that nipple-free top will satisfy those so concerned about that, haha. I mean, men have nipples too, now I’m supposed to be ashamed of mine too?, haha.
      Have a good day sweetie,
      <3

    11. Aaron: You are right, spiderman is probobaly not my favorite superhero… :p

      I think they are really disgusting to be honest ! Thank you so myuch for the sweet words ! Have a good day you too ! 🙂

    12. Tips for edderkoppene dine; kjøp en spray som heter PUI (pelias universal insektsspray) på spar på elvebakken i Alta. En nokså stor spray til rundt 200 kr. Funker kjempebra, har brukt den mye selv. Bruker å spraye rundt dørkarmer og vinduskarmer og i ventiler. Den varer lenge og alle insekter forsvinner helt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg