Koselig dag

I dag er jeg utrolig fornøyd med meg selv ! Har fått trent, og det var utrolig heerlig ettepå. Gud så lenge siden sist det var ! Og det kjentes virkelig. Magemuskelene mine etter svangerskapet er helt fucked enda, men det vil jeg endre på. Klarer omtrent ikke noe vekt på magen, fordi de er sånn som de er. Etter treninga tok vi en liten bytur med ungene til Lill Hege og Marita, og det ble selvfølgelig litt shopping.. men det kan jeg lage et innlegg om en annen gang ! Var hvertdall en utrolig koselig dag i dag :- )

Lar bildene tale for seg selv jeg ! 

Hahahah, måtte bare… 

Søte Christian og søte Celine 🙂 

Marita søta 🙂 

Søtinger ! 

Og såå var det heimat igjen etter en heftig runde med trening og en koselig bytur !

Mamma og Nathaniel kooos <3 Jeg har verdens fineste baby ! 

<3

Verdens aller fineste stjerne ! 

Nåå skal jeg sove ! Skal tildig opp imorgen med Nathaniel i barnehagen, så skal jeg til kjeveortopeden kl 9, og deretter i banken kl 11. Og så på NAV.. slitsomt.. så er det fri noen timer før jeg henter Nathaniel, før det bærer på magerumpelårtime med Lill Hege mens mamma passer gullet mitt. God natt og drøm søtt alle sammen ! Blogges :- * 

22 kommentarer

Siste innlegg