Mammaalenekosetid

Har som sagt ikke orket å blogge noe de siste dagene, men nå kommer det faktisk et innlegg ! Vil først bare si tusen tusen takk for alle støttende kommentarer angående min kjære fine Coco Chanel pus som desverre gikk bort for noen dager siden. Setter veldig pris på det ! <3 

I kveld har vi faktisk vært å spist kvelds med damen og mannen som fant min fine pusikatt, som ringte meg, og som kom hit til meg med henne. Kjempekoselig og snill dame, det må jeg si ! Var da der en stund før vi dro hjem igjen, og da var det rett i seng for lille Nathaniel’n min. Han var stakkars helt utslitt ! Siden jeg kom hjem har bare ryddet og styrt litt i leilgheten, og nå sitter jeg og slapper heelt av her i sofaen min, med Grey’s og verdens beste godis, nemlig frukt og bær ! Har gått glipp av så mange episoder så tenkte at dette var kvelden for å ta det igjen ! Elsker rett og slett kveldene, det er så… rolig ! Etter en stressende dag er det godt å bare puste ut. 

Sitter med farge i håret, faktisk.. sånn lilla-toning for å få vekk gulskjæret fra forrige runde med bleiking. Marita er kjempeflink, og forrige gang hun bleiket håret mitt ble det helt platina. Men noen ganger skjer det bare at håret mitt blir gult, i og med at jeg er så mørk naturlig. Ikke verdens undergang, ikke i det heeletatt. Ellers, så er det vel ikke så mye å si. Dagene går nå. Imorgen blir det faktisk en aldri så liten tur ut på byen med min kjære venninne Marita ! Blir heeeftig shit ! Hehe, neida.. skal faktisk ikke drikke noe særlig, har jeg funnet ut. Er lei av søndager hvor jeg helst bare vil legge meg å dø. Så nå er det slutt på denne typen søndager, heeh. Faktisk så liker jeg ikke, og har aldri likt alkohol. Vin går greit, men sprit… fyyfaen, så ekkelt. Aldri skjønt med på folk som drikker sprit frivillig jeg. Neeie ,tror vi konkluderer med at det beste er å være edru.. og det har jeg alltid synes 🙂

Men nå må jeg avslutte her, for nå skal jeg gå å skylle ut hårfargen jeg har i ! Kryss fingrene for meg at jeg ikke har fått lilla hår da ? Men herregud, heller lilla enn gul tenker nå jeg. Ikkesant ? Prøvde forresten å lage hestehale à la Megan Fox, og det ble overraskende bra i forhold til at jeg kun brukte ca 7 min på hele greia ! Legger ut bilder i morgen kanskje, eller senere.. får se om jeg får sove eller ikke. Ha en fin kveld/natt videre alle sammen, plutselig hører dere fra meg igjen 😉 

3 kommentarer
    1. Takk for nok et flott innlegg. Du er et forbilde for mange unge, så jeg synes du er veldig flott i dine innlegg 🙂 God helg – håper håret ble som du ønsket…eller hehehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg