Go ahead, call the cops… they can’t unrape you !

Her for et par dager siden fikk jeg 24 timers utestengelse fra vår alles “kjære” Facebook..  med varsel om at hvis jeg blir rapportert en gang til, blir jeg utestengt for godt. Så nå kan jo du som har rapportert 2 av mine bilder gripe sjansen ! For æ være helt ærlig så synes jeg dette er syyyykt latterlig fra deres side, snakk om å tape seg så mye. Hvem vet, plutselig finner jeg ut at jeg ikke gidder å ha Facebook mere, og sletter meg. Grunnen til at jeg denne gangen fikk utestengelse, var på grunn av dette bildet : 

 


Dere kan tro jeg lo ganske godt da jeg fikk denne beskjeden ! Hahahahah, HELT seriøst ? Eieer ikke folk selvironi nå til dags ? Jeg mener jo såklart ikke at det er greit med voldtekt, det er en ufattelig stygg og respektøøs handling. Men alle ser jo såklart at dette er et tullebilde !  Ble selv forsøkt voldtatt sommeren 2010, så ikke kom å fortell meg at jeg ikke vet hvordan det er ! Det var ikke gøy, og jeg hadde nok aldri vært så redd før som da.

Men djiiiis da menneske.. dere ser vel at dette er et tullebilde ? Noen er hvertfall ute etter å ta meg ved å prøve å rapportere mange av bildene mine på nett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg