Dagen derpå….

Det er vel en dag de fleste bare loffer rundt, hvertfall når det kommer til meg i dag ! Våknet og følte meg bare litt småslapp, men så har det egentlig bare blitt verre og verre ! Heldigvis er jeg så fantastisk heldig å hadde en her til å lage frokost til meg, hiih 🙂 Og som tok oppvasken (som forresten begynte å ligne på et berg.. !! ) Snakk om snill altså ! Det liiker jeg ! Følte meg litt guilty da, for det var jo ikke denne personen som hadde laget all oppvasken :p 

Meen uansett ! Det som er så sykt herlig i dag, i forhold til alle andre ganger jeg har vært ute, er at jeg slapp å ha Nathaniel i denne tilstanden.. . Han var hos mamma helt til leggetid..Hadde store planer om å lage laks og fløtepoteter til middag i dag, men siden min lille skatt var så lenge hos bestemoren så giddet jeg ikke å lage sånn middag til meg selv.. så da ble det istedenfor noe SKIKKELIG usunt, nemlig pølsebiter og makaroni med OST.  Men det må jeg si, det er awsome dagen derpå mat ! Tror ikke jeg skal være redd for å bli feit, akkurat … 

Nammi ! 


Se DE søte wallstikkersene jeg har fått av søte Marita 🙂 

Ellleeers.. så er det vel ikke så mye å si. Jeg har tilbragt mesteparten av denne dagen i senga eller på sofaen, med Akward maraton på MTV og min kjære vannflaske ! Kan jo også legge ut litt bilder fra i går i et innlegg senere i dag, for jeg orker rett og slett ikke å laste opp noe nå ! Er sykt klar fo videre sofasløving og serietitting 🙂 Herlig kveld ! 

Har dere hatt en fin helg ? :Det har hvertfall jeg hatt ! Litt sliten, men jeg må jo leve livet mens jeg er ung ! 😉

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg