Party people

Var da ute i helgen en liten tur,og det ble ikke mere enn et par drinker, som planlagt. Flink Rannveig ! Var faktisk veldig stolt over meg selv, for jeg har en liten tendens til å ende opp litt for full, uheldigvis.. men faktisk aldri så full at jeg ikke klarer å gå eller snakke,da. Meen, fyllesjuken kom snikende likevel den … :p 

Tok forresten av meg bunnykostyme før vi dro hjemmeifra, siden vi ble å dra på bygde/idrettsklubb/pølsefest istedenfor, med en hel haaaug med mannfolk. Mye testo ! Og generelt veldig lite jenter.. Vi var ikke så lenge der, dro vel inn til Alta igjen etter en times tid, og da tok vi med oss en lokal fyr ! Hahahah.. stakkar

En ting som var utrolig koselig, en jente som leste bloggen min spanderte øl på meg ! Pratet en stund med henne, utrolig koselig jente, det må jeg si !! Veldig gøy ! Fikk også spørsmål om jeg skulle være med, eller når, Unge Mødre kommer på TV… ca 198883,455 ganger av forskjellige personer. Så hvis noen fortsatt lurer på det, så JA, jeg er med i neste sesong av Unge Mødre, og det begynner altså fortsatt i midten av November. Følg med !! :- D Her kommer bildene !

 Som dere ser har Marita og hun andre her over hatt det litt morsomt med kameraet mitt ! Flirte godt da jeg så de bildene, hahah.. Var en kjedelig morsom kveld 😉 

Var dere ute i helga ? 

Skal DU følge meg på Unge Mødre i November ?

42 kommentarer

Siste innlegg