New in


Pynteputer, ramme til barnerommet ( når jeg fåt et… ) duftehjerte, serviettholder og duker fra Nille

Lysestake, pelspledd( ah!) og tøfler fra Jysk

Hvitt flossteppe ( 200×230) fra Jysk

Glansspray fra Tigi, blondinetoning fra Wella. 

Shampoo og balsam for bølgete hår fra Redken. Dette bestiller jeg fra en utrolig billig nettside som fører Redken ! Koster faktisk ca 200 kr under butikkpris.. sykt ! Redken er forresten mitt yndlingsmerke når det gjelder hårprodukter ! De har utrolig mye bra, liker spesielt godt Real Control hårkuren deres, den skal jeg bestille nå som jeg har fått denne pakken her. For når man bestiller fra utlandet, så kan man jo ( deverre) ikke bestille for mere enn 200 kr. Ellers kan det bli ganske dyrt.. venter forresten på 3 pakker fra Ebay ! Blant annet det snaaasene rosa bunnykostyme jeg skal bruke på årets Halloween ! Gleeeedinngs 😀 Og speaking of barnerom, jeg er utrolig lei av å bare ha et soverom ! Gleder meg max til å flytte til Kristiansand, der SKAL jeg ha to soverom. Kan jo såvidt snu meg i senga uten at Nathaniel våkner. Vet ikke hvor mange ganger jeg bare har sovet på sofaen istedenfor, kun fordi jeg vet at det blir helvette på jord om jeg går inn på soverommet og han vokner :p 

Såe, ja det ser jeg virkelig fram til ! Og så ser jeg veeeldig fram til å dekorere rommet hans ! Elsker interiør !

 

 

27 kommentarer

Siste innlegg