Jeg har fått meg privat mattelærer !


Som dere sikkert vet, så skal jeg opp til privatisteksamen i matte i Desember ! Til nå har ikke boka blitt åpnet særig mange ganger, haahha. Men i dag fikk jeg meg nemlig en privat mattelærer ! Hihihi, han var flink, stakkars som måtte lære MEG matte,meg som er helt umulig ! Klarer bare ikke å ta det seriøst, vet ikke helt hvorfor.. kan ha noe å gjøre med alle de teite eksemplene i boka ! Huff, å huff, det ble mye latter ! Jeg kan/kunne bare pluss og minus, men i dag har jeg faktisk lært meg litt prosentregning og deling ! Flinke Rannveig ! Nå skal eksamen beståes med glans 😉 Høh, neida ! Skal nok øve litt mere enn som så 🙂 I dag er pappaen til Nathaniel her, så nå skal jeg utnytte det ved å ta meg en heeftig powernap ! Kanskje jeg blogger om dagen i dag litt senere, med bilder 🙂 Blogges :- * 

 

Noen flere som tar matte som privatist ? 🙂 

 

 

10 kommentarer
    1. Lykke til 😀
      Jeg må selv ta matteeksamen til vår’n, gleder meg ikke særlig til det! Aldri vært flink i matte, men skal prøve å få en 2’er i det minste, hehe 🙂
      Jeg hadde også privatlærer ei stund, og følte at han var veldig opptatt av at jeg skulle lære ting, og ikke bli ”oppgitt” hvis jeg ikke skjønte noe. Han flyttet dessverre, så rakk aldri å ha mer en 4-5t med han :/

    2. Det er bare å lære deg matematikk med engang, du får mer enn nok av det når du begynner på sykepleiestudiet! 🙂

    3. Jeg tok matte som privatist når jeg gikk helse og sosial, sånn at jeg slapp å ta det på påbygning! Synes det var myyye jobb for å få en grei karakter, enda jeg er ganske sterk i matte så ble anbefalt å ta begge med en gang! Så du må nok jobbe mye for å få det til 🙂 særlig hvis du vil a så gode karakterer at du kommer inn på høgskolen! Men det klarer du hvis du vil 🙂

    4. Pappan til Nathaniel på besøk åg du ska ta en hæftig powernap, det hørtes ikke så vældig bra ut. E du sækker på at du kan lægg ut nån bilda fra dagen?

    5. Åh, så bra med privatlærer da! Hvordan gikk du frem for å få tak i noen? Kunne trengt det selv, skal opp i slutten av november, og er temmelig sikker på at jeg stryker… Fysj 🙂

    6. Jeg blir så ufattelig innspirert av bloggen din! Av personligheten, av utseende. Og den nydelige gutten din! Du er så sterk som takkler kommentarene du får. Er ikke noe gøy og høre stygge kommentarer av den nydelige ungen din! ”Be aggressive, be, be aggressive!”. Du får ikke la deg eller ungen din knekke.
      Guttungen blir nokk like vakker som deg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg